abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88612753
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij kijkt op die foto in de OP nu ook zo eng.
pi_88612810
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
pi_88612831
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is Frist Wester :')
  donderdag 11 november 2010 @ 21:39:18 #79
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88612869
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat is Frist Wester :')
No shit.

Denk dat dat de clue was, slimmerd. :')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_88612871
Hij lijkt een beetje op een combinatie tussen Frits Wester en Pierre Wind.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:39:32 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88612885
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Is er iets leuks bij nieuwsuur? zo ja dan hang ik tegen die tijd ( over 20 min :') ) wel weer hier rond
Ook weer Lucassen igg (om het OT te houden).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88612890
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

No shit.

Denk dat dat de clue was, slimmerd. :')
Had het kunnen weten |:(
pi_88613003
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.

Hij is daar voor veroordeeld.

Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.

Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...

Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.

Ja, dat denk ik ook.

En ja, de tegenstanders willen dat er maar ál te graag in zien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 21:42:50 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88613092
Zijn actiefiguur is al uit
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:03 #85
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613264
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.

Hij is daar voor veroordeeld.

Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.

Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...

Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.

Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:

"Ik bedoelde het wel iets breder, waarbij het schieten in knieschijven en het leger de straten in sturen wel onderdeel zijn van mijn punt.

Het gaat erom hoe snel je (dreigen met) geweld als oplossing ziet. Sommige mensen en partijen zien geweld echt als allerlaatste middel en vinden het überhaupt al vervelend dat de politie een pistool draagt en dat we een leger hebben.

Aan de andere kant van het spectrum (dat verder losstaat van links-rechts) zitten de mensen/partijen die geweld juist relatief snel als oplossing zien, ook als andere geweldloze oplossingen nog niet optimaal benut zijn. Of die denken dat voor elk probleem een oplossing is, zolang je maar genoeg geweld gebruikt om de oplossing te bereiken.

Uit het programma van de PVV en uitspraken van PVV'ers blijkt dat zij repressie redelijk snel als oplossing zien, met een grote rol voor leger en revolvergeweld. In dat licht is het ook niet vreemd dat PVV'ers ook in hun privéleven eerder de keuze maken voor 'daadkrachtig' zijn in plaats van eindeloos praten. Waarom rustig met de barman of de aannemer onderhandelen als je ook met de vuist of de bijl kunt zwaaien en zo sneller resultaat boekt? Waarom niet je pistool meenemen naar een evenement, als je op die manier beter opgewassen bent tegen onvoorziene problemen? En lastige buren die in jouw ogen hondenpoepoverlast veroorzaken, die kun je beter een beetje bedreigen, dan dat je moet wachten tot de overheid iets doet met haar papierhandel.

Dat is de PVV-denkwijze, dus is het ook niet gek dat de PVV-aanhanger zich niet bij die partij laat wegjagen, wanneer er af en toe een PVV'er wegens een geweldincidentje in het nieuws komt."
  donderdag 11 november 2010 @ 21:47:35 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613340
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:

"Ik bedoelde het wel iets breder, waarbij het schieten in knieschijven en het leger de straten in sturen wel onderdeel zijn van mijn punt.

Het gaat erom hoe snel je (dreigen met) geweld als oplossing ziet. Sommige mensen en partijen zien geweld echt als allerlaatste middel en vinden het überhaupt al vervelend dat de politie een pistool draagt en dat we een leger hebben.

Aan de andere kant van het spectrum (dat verder losstaat van links-rechts) zitten de mensen/partijen die geweld juist relatief snel als oplossing zien, ook als andere geweldloze oplossingen nog niet optimaal benut zijn. Of die denken dat voor elk probleem een oplossing is, zolang je maar genoeg geweld gebruikt om de oplossing te bereiken.

Uit het programma van de PVV en uitspraken van PVV'ers blijkt dat zij repressie redelijk snel als oplossing zien, met een grote rol voor leger en revolvergeweld. In dat licht is het ook niet vreemd dat PVV'ers ook in hun privéleven eerder de keuze maken voor 'daadkrachtig' zijn in plaats van eindeloos praten. Waarom rustig met de barman of de aannemer onderhandelen als je ook met de vuist of de bijl kunt zwaaien en zo sneller resultaat boekt? Waarom niet je pistool meenemen naar een evenement, als je op die manier beter opgewassen bent tegen onvoorziene problemen? En lastige buren die in jouw ogen hondenpoepoverlast veroorzaken, die kun je beter een beetje bedreigen, dan dat je moet wachten tot de overheid iets doet met haar papierhandel.

Dat is de PVV-denkwijze, dus is het ook niet gek dat de PVV-aanhanger zich niet bij die partij laat wegjagen, wanneer er af en toe een PVV'er wegens een geweldincidentje in het nieuws komt."
En je analyse over de ontucht-veroordeling?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:49:29 #87
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613442
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
En je analyse over de ontucht-veroordeling?
Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:50:17 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613482
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.
Bedankt voor je verhelderende standpunt :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 21:53:03 #89
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613629
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bedankt voor je verhelderende standpunt :Y
Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
pi_88613799
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
En dat is nou een eigenschap die heel makkelijk toe te wijzen is aan bepaalde politieke stroming.
Maar dat mag je niet zeggen, want demoniseren.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:59:15 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613903
quote:

[..]

Ik vroeg je ook niet om ontucht te linken met het gedachtengoed van de PVV (sorry als het wel zo over kwam).
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat je van "de zaak Lucassen" vindt in zijn algemeenheid (met alles wat er tot nu toe bekend is)..
pi_88613904
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
Jij durft nogal wat te beweren :')
pi_88613927
quote:

[..]

'
Ah, in de VS grijpen ze nog sneller naar wapens dan wat in het PVV programma staat bescherven. Wil je suggereren dat de USA een politie- of Extreem-Rechtse staat is?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:05 #94
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88613951
quote:

[..]

Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen.

Je fantaseert er een mooi onzin-verband bij door te beweren dat als je neerkijkt op 'theedrinken' je geweld goed vind. Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.

An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:59 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613994
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

'
Ah, in de VS grijpen ze nog sneller naar wapens dan wat in het PVV programma staat bescherven. Wil je suggereren dat de USA een politie- of Extreem-Rechtse staat is?
Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven.. :*
_O-
pi_88613998
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Je zou toch bijna zeggen dat je nog erger bezig bent dan Wilders, nee echt. Ik snap ook niet waarom je nog kritiek hebt op Wilders uitspraken als je zelf dit soort dingen loopt rond te schreeuwen.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:02:00 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614042
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen. Je fantaseert er een mooi onzin-verband bij door te beweren dat als je neerkijkt op 'theedrinken' je geweld goed vind. Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.

An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
pi_88614109
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven.. :*
_O-
Nee, ik weerleg enkel een bewering.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:03:24 #99
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88614122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Zijn actiefiguur is al uit
[ afbeelding ]
Hij heeft z'n broek niet op z'n enkels
  donderdag 11 november 2010 @ 22:04:05 #100