quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij kijkt op die foto in de OP nu ook zo eng.
No shit.quote:
Ook weer Lucassen igg (om het OT te houden).quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Is er iets leuks bij nieuwsuur? zo ja dan hang ik tegen die tijd ( over 20 min) wel weer hier rond
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
No shit.
Denk dat dat de clue was, slimmerd.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.
Hij is daar voor veroordeeld.
Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.
Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...
Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.
Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.
Hij is daar voor veroordeeld.
Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.
Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...
Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.
En je analyse over de ontucht-veroordeling?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:
"Ik bedoelde het wel iets breder, waarbij het schieten in knieschijven en het leger de straten in sturen wel onderdeel zijn van mijn punt.
Het gaat erom hoe snel je (dreigen met) geweld als oplossing ziet. Sommige mensen en partijen zien geweld echt als allerlaatste middel en vinden het überhaupt al vervelend dat de politie een pistool draagt en dat we een leger hebben.
Aan de andere kant van het spectrum (dat verder losstaat van links-rechts) zitten de mensen/partijen die geweld juist relatief snel als oplossing zien, ook als andere geweldloze oplossingen nog niet optimaal benut zijn. Of die denken dat voor elk probleem een oplossing is, zolang je maar genoeg geweld gebruikt om de oplossing te bereiken.
Uit het programma van de PVV en uitspraken van PVV'ers blijkt dat zij repressie redelijk snel als oplossing zien, met een grote rol voor leger en revolvergeweld. In dat licht is het ook niet vreemd dat PVV'ers ook in hun privéleven eerder de keuze maken voor 'daadkrachtig' zijn in plaats van eindeloos praten. Waarom rustig met de barman of de aannemer onderhandelen als je ook met de vuist of de bijl kunt zwaaien en zo sneller resultaat boekt? Waarom niet je pistool meenemen naar een evenement, als je op die manier beter opgewassen bent tegen onvoorziene problemen? En lastige buren die in jouw ogen hondenpoepoverlast veroorzaken, die kun je beter een beetje bedreigen, dan dat je moet wachten tot de overheid iets doet met haar papierhandel.
Dat is de PVV-denkwijze, dus is het ook niet gek dat de PVV-aanhanger zich niet bij die partij laat wegjagen, wanneer er af en toe een PVV'er wegens een geweldincidentje in het nieuws komt."
Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
En je analyse over de ontucht-veroordeling?
Bedankt voor je verhelderende standpuntquote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.
Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende standpunt
En dat is nou een eigenschap die heel makkelijk toe te wijzen is aan bepaalde politieke stroming.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
Ik vroeg je ook niet om ontucht te linken met het gedachtengoed van de PVV (sorry als het wel zo over kwam).quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
Jij durft nogal wat te bewerenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
'quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Holograph het volgende:
[..]
'
Ah, in de VS grijpen ze nog sneller naar wapens dan wat in het PVV programma staat bescherven. Wil je suggereren dat de USA een politie- of Extreem-Rechtse staat is?
Je zou toch bijna zeggen dat je nog erger bezig bent dan Wilders, nee echt. Ik snap ook niet waarom je nog kritiek hebt op Wilders uitspraken als je zelf dit soort dingen loopt rond te schreeuwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
Hoe zijn die bestraft dan??quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen. Je fantaseert er een mooi onzin-verband bij door te beweren dat als je neerkijkt op 'theedrinken' je geweld goed vind. Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.
An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
Nee, ik weerleg enkel een bewering.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven..![]()
Hij heeft z'n broek niet op z'n enkelsquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Zijn actiefiguur is al uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef freako het volgende:
[..]
Hij heeft z'n broek niet op z'n enkels
Ach, ik denk dat het percentage ontuchtplegers en verkrachters bij de Christen Unie en CDA-stemmers minstens zo hoog is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Leer eens nadenken.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Leer eens nadenken.
Ik bedoel dat ze uitdragen dat geweld harder bestraft moet worden.
Ik zeg niet dat ze dit wél doen. Lijkt me duidelijk dat de PVV een achterlijke partij is op het gebied van afstraffing en het checken van de integriteit en achtergrond van hun kamerleden.
Heel belangrijk iddquote:Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt trouwens over Lucassen een hoop zeggen..... maar een dubbel paspoort heeft hij dus gelukkig niet
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.
Ergo: leer eens helder formuleren..
er zal bij de screening strak op gelet zijn, het zou natuurlijk erg belachelijk en door de linkse pers gelijk uitgenut, als der eentje tussen zou zitten die zow een dubbel paspoort heeftquote:
Dank je.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.
Tevens had ik het idee dat het duidelijk was dat de PVV hun geweldadenaars niet afstrafte. Ik doelde duidelijk op het hun landelijk strafbeleid.
Hoewel ik het storend vond dat je dat detail niet goed begreep, had ik je niet dom moeten noemen.
Excuses daarvoor
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.
An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
Misschien vanavond nog wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Hij vindt het vervelend dat het naar buiten is gekomen en zal een beetje acteren alsof het een schok voor hem is, maar voor een belangrijk deel wist hij dit natuurlijk allemaal al lang.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?
Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
Ja, goeie analyse van Ferry.quote:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.
Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Dit is gewoon grappigquote:Dat een theedrinker bij een conflict met de aannemer kiest voor het gesprek en uiteindelijk juridische stappen, terwijl de 'doorpakker' zelf de bijl erbij pakt en daarmee gaat zwaaien? Dat de theedrinker vertrouwt op de politiebeveiliging, terwijl doorpakker Markuszower zelf wel z'n gun meeneemt naar een evenement. Dat de theedrinker met lastige buren met honden in overleg gaat en uiteindelijk de gemeente/politie inschakelt, terwijl een Lucassen er dan gewoon op los ramt.
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.quote:Snap je nu het punt?
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..
Ik vond het item weinig toevoegen eigenlijk..
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk.
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.
Kortom, je bewering is zweverig en klopt niet.
[..]
Dit is gewoon grappig
Ten eerste kan je met 'doorpakker' net zo goed mijn zéér maatschappelijk betrokken D66-stemmende maatschappij-lerares(van de middelbare school 4e klas, dan) die enorm van 'aanpakken' was op het gebied van criminaliteit beschrijven.
Ze zou echter nóóit geweld gebruiken.
Wat ik hiermee probeer te illustreren is dat je een zeer vaag abstract begrip aanduid wat je op de meest uiteenlopende acties en politieke denkbeelden kan plakken.
Vervolgens probeer je met dit zeer algemene begrip een heel kleine groep van asociale mensen te definiëren.
Is dat nou de 'theedrink' manier van woordkeuze?
[..]
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goeie analyse van Ferry.
Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Ach, ik heb al eerder een "foute kamerleden en bewindslieden-topic" geopperd (om het breed te houden en de jij-bakken ruim baan te geven), maar niemand wenst het te openen kennelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef capricia het volgende:
Is er al een centraal PVV-kerfstok topic?
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef freako het volgende:
[..]
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Wat een pvda streken !quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een pvda streken !
Gek ook dat het nu pas uitkomt en niet voor/tijdens de verkiezingen, wilde het linkse blok een aas in de mouw houden en denkt nu aan 1 pvv zetel weg is weer een stap dichter bij het kabinet laten vallen?
Toch spreekt hij stemmers aan denk ik, daadkracht, niet bang, hekel aan hondenpoep op de straat..
Bij de pvda gaat het subtieler: een bruiddumper stelt men kalt voor de media, een maand later neemt men hem weer stilletjes terug.
Frauders en dronkaards/wet brekers/ no problem, provincielid, kamerlid, of een pedo senator, kan al decennia...
Hoe meer op de pvv focust maar de igen ellende oner het inmiddels enorm bol staande tapijt veegt, hoe meer men zetels aan de pvv geeft.
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt
Je nutteloze "reactie" kwa geen-inhoud nog meer.quote:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.
Dat heeft ie....maar bij de PVV hebben ze zo te doen met Henk en Ingrid dat Lucassen het vast niet accepteert.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Overdrijven is ook een kunst,,quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.
Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.
Is geen touw aan vast te knopen.
Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Hoezo stopt? hij is benoemd en krijgt salaris. na de 4 jaar, of als het kabinet valt, ja dan wachtgeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Andere partijen kunnen leden naar een positie laten groeien. Wilders heeft met zijn nieuwe partij gewoon sollicitatiegesprekken moeten houden. Daar zit natuurlijk het verschil in.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.quote:De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.quote:Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet danquote:Dat het in je bolle kop opkomt om dit te verdedigen getuigt van een zéér bekrompen geest.
Wat te denken van degenen die NU PASquote:Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef OllieA het volgende:
Het moet toch ook wel een simpele ziel zijn, die Lucassen, als hij had gedacht dat dit alles niet vrij snel in de openbaarheid zou komen.
Hoe overdrijf ik dan? Geloof dat Pool hier overdrijft door een compleet abstract be...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst,,
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
Als Lucassen opstapt, heeft het kabinet dan nog een meerderheid?
Vergeet de mol niet, hero drinkman.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij heeft gewoon rotte appels in zijn persoonlijke netwerk. Dion Graus, Gidi Markuszower, en nu weer deze engerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |