abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88612753
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij kijkt op die foto in de OP nu ook zo eng.
pi_88612810
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
pi_88612831
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is Frist Wester :')
  donderdag 11 november 2010 @ 21:39:18 #79
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88612869
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat is Frist Wester :')
No shit.

Denk dat dat de clue was, slimmerd. :')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_88612871
Hij lijkt een beetje op een combinatie tussen Frits Wester en Pierre Wind.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:39:32 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88612885
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Is er iets leuks bij nieuwsuur? zo ja dan hang ik tegen die tijd ( over 20 min :') ) wel weer hier rond
Ook weer Lucassen igg (om het OT te houden).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88612890
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

No shit.

Denk dat dat de clue was, slimmerd. :')
Had het kunnen weten |:(
pi_88613003
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.

Hij is daar voor veroordeeld.

Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.

Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...

Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.

Ja, dat denk ik ook.

En ja, de tegenstanders willen dat er maar ál te graag in zien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 21:42:50 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88613092
Zijn actiefiguur is al uit
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:03 #85
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613264
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Im.Kant. het volgende:
Vind't ook frustrerend dat deze man(Lucassen) in ons leger heeft gezeten. En daar ontucht met 17-jarige vrouwelijke rekruten heeft gehad.

Hij is daar voor veroordeeld.

Dat een partij die zoveel walgelijke personen in zijn gelederen heeft een kabinet gedoogd is best wel ziek. Komt allemaal zéér onprofessioneel over.

Het meenemen van de politieke punten van de PVV in deze discussie is trouwens betrekkelijk zinloos. De vele idioten en walgelijke mensen getuigen meer van een slechte partij-organisatie dan van een specifiek politiek gedachtengoed...

Hoewel ik weet dat sommigen daar wel een verband in (willen) zien.

Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:

"Ik bedoelde het wel iets breder, waarbij het schieten in knieschijven en het leger de straten in sturen wel onderdeel zijn van mijn punt.

Het gaat erom hoe snel je (dreigen met) geweld als oplossing ziet. Sommige mensen en partijen zien geweld echt als allerlaatste middel en vinden het überhaupt al vervelend dat de politie een pistool draagt en dat we een leger hebben.

Aan de andere kant van het spectrum (dat verder losstaat van links-rechts) zitten de mensen/partijen die geweld juist relatief snel als oplossing zien, ook als andere geweldloze oplossingen nog niet optimaal benut zijn. Of die denken dat voor elk probleem een oplossing is, zolang je maar genoeg geweld gebruikt om de oplossing te bereiken.

Uit het programma van de PVV en uitspraken van PVV'ers blijkt dat zij repressie redelijk snel als oplossing zien, met een grote rol voor leger en revolvergeweld. In dat licht is het ook niet vreemd dat PVV'ers ook in hun privéleven eerder de keuze maken voor 'daadkrachtig' zijn in plaats van eindeloos praten. Waarom rustig met de barman of de aannemer onderhandelen als je ook met de vuist of de bijl kunt zwaaien en zo sneller resultaat boekt? Waarom niet je pistool meenemen naar een evenement, als je op die manier beter opgewassen bent tegen onvoorziene problemen? En lastige buren die in jouw ogen hondenpoepoverlast veroorzaken, die kun je beter een beetje bedreigen, dan dat je moet wachten tot de overheid iets doet met haar papierhandel.

Dat is de PVV-denkwijze, dus is het ook niet gek dat de PVV-aanhanger zich niet bij die partij laat wegjagen, wanneer er af en toe een PVV'er wegens een geweldincidentje in het nieuws komt."
  donderdag 11 november 2010 @ 21:47:35 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613340
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is juist je kop in het zand steken om enig verband daartussen te ontkennen. Ik maakte in een ander topic van eerder vandaag al deze analyse:

"Ik bedoelde het wel iets breder, waarbij het schieten in knieschijven en het leger de straten in sturen wel onderdeel zijn van mijn punt.

Het gaat erom hoe snel je (dreigen met) geweld als oplossing ziet. Sommige mensen en partijen zien geweld echt als allerlaatste middel en vinden het überhaupt al vervelend dat de politie een pistool draagt en dat we een leger hebben.

Aan de andere kant van het spectrum (dat verder losstaat van links-rechts) zitten de mensen/partijen die geweld juist relatief snel als oplossing zien, ook als andere geweldloze oplossingen nog niet optimaal benut zijn. Of die denken dat voor elk probleem een oplossing is, zolang je maar genoeg geweld gebruikt om de oplossing te bereiken.

Uit het programma van de PVV en uitspraken van PVV'ers blijkt dat zij repressie redelijk snel als oplossing zien, met een grote rol voor leger en revolvergeweld. In dat licht is het ook niet vreemd dat PVV'ers ook in hun privéleven eerder de keuze maken voor 'daadkrachtig' zijn in plaats van eindeloos praten. Waarom rustig met de barman of de aannemer onderhandelen als je ook met de vuist of de bijl kunt zwaaien en zo sneller resultaat boekt? Waarom niet je pistool meenemen naar een evenement, als je op die manier beter opgewassen bent tegen onvoorziene problemen? En lastige buren die in jouw ogen hondenpoepoverlast veroorzaken, die kun je beter een beetje bedreigen, dan dat je moet wachten tot de overheid iets doet met haar papierhandel.

Dat is de PVV-denkwijze, dus is het ook niet gek dat de PVV-aanhanger zich niet bij die partij laat wegjagen, wanneer er af en toe een PVV'er wegens een geweldincidentje in het nieuws komt."
En je analyse over de ontucht-veroordeling?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:49:29 #87
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613442
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
En je analyse over de ontucht-veroordeling?
Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:50:17 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613482
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat is gewoon door de clips van Captain Jack.
Bedankt voor je verhelderende standpunt :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 21:53:03 #89
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88613629
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bedankt voor je verhelderende standpunt :Y
Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
pi_88613799
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, maar serieus, ik ga ontucht niet linken aan het programma van de PVV. Dat is nu ook maar één geval. Waar dus wel een duidelijke lijn in is te zien, is de lage drempel waarmee naar geweld en wapens wordt gegrepen en het neerkijken op 'theedrinken' en zaken met woorden oplossen. Dat zie je wel echt in zowel het programma als in het individuele wangedrag terug.
En dat is nou een eigenschap die heel makkelijk toe te wijzen is aan bepaalde politieke stroming.
Maar dat mag je niet zeggen, want demoniseren.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:59:15 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613903
quote:

[..]

Ik vroeg je ook niet om ontucht te linken met het gedachtengoed van de PVV (sorry als het wel zo over kwam).
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat je van "de zaak Lucassen" vindt in zijn algemeenheid (met alles wat er tot nu toe bekend is)..
pi_88613904
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Deze meneer is toch volksvertegenwoordiger. Aangezien de PVV 1,5 miljoen tokkies vertegenwoordigd waar ongetwijfeld een redelijk aantal aanranders tussen zal zitten, zit deze meneer als volksvertegenwoordiger prima op zijn plek.
Jij durft nogal wat te beweren :')
pi_88613927
quote:

[..]

'
Ah, in de VS grijpen ze nog sneller naar wapens dan wat in het PVV programma staat bescherven. Wil je suggereren dat de USA een politie- of Extreem-Rechtse staat is?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:05 #94
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88613951
quote:

[..]

Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen.

Je fantaseert er een mooi onzin-verband bij door te beweren dat als je neerkijkt op 'theedrinken' je geweld goed vind. Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.

An sich geen slechte redenering, denk ik zo.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:59 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88613994
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

'
Ah, in de VS grijpen ze nog sneller naar wapens dan wat in het PVV programma staat bescherven. Wil je suggereren dat de USA een politie- of Extreem-Rechtse staat is?
Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven.. :*
_O-
pi_88613998
quote:
Je zou toch bijna zeggen dat je nog erger bezig bent dan Wilders, nee echt. Ik snap ook niet waarom je nog kritiek hebt op Wilders uitspraken als je zelf dit soort dingen loopt rond te schreeuwen.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:02:00 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614042
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Het makkelijk gebruiken van geweld is geen kenmerk van de PVV. Ze pleiten voor hogere straffen en een hard optreden tegen gewelddadige demonstranten. Dat is hoogstens een zeer conservatieve instelling op het gebied van strafrecht. Ze veroordelen geweld juist door het onrechtmatig gebruik daarvan(lees: Hernandez, Lucassen, Graus, Brinkman) harder te bestraffen. Je fantaseert er een mooi onzin-verband bij door te beweren dat als je neerkijkt op 'theedrinken' je geweld goed vind. Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.

Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
pi_88614109
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jij kunt altijd zo leuk dingen er uit pikken en het onderwerp een hele andere draai geven.. :*
_O-
Nee, ik weerleg enkel een bewering.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:03:24 #99
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88614122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef borisz het volgende:
Zijn actiefiguur is al uit
[ afbeelding ]
Hij heeft z'n broek niet op z'n enkels
  donderdag 11 november 2010 @ 22:04:05 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614169
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef freako het volgende:

[..]

Hij heeft z'n broek niet op z'n enkels
:@
pi_88614244
quote:
Ach, ik denk dat het percentage ontuchtplegers en verkrachters bij de Christen Unie en CDA-stemmers minstens zo hoog is.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:05:39 #102
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88614245
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe zijn die bestraft dan??
Wat ik bedoel je zeggen is: wat bedoel je eigenlijk??
Leer eens nadenken.

Ik bedoel dat ze uitdragen dat geweld harder bestraft moet worden.

Ik zeg niet dat ze dit wél doen. Lijkt me duidelijk dat de PVV een achterlijke partij is op het gebied van afstraffing en het checken van de integriteit en achtergrond van hun kamerleden.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:07:00 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614304
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Leer eens nadenken.

Ik bedoel dat ze uitdragen dat geweld harder bestraft moet worden.

Ik zeg niet dat ze dit wél doen. Lijkt me duidelijk dat de PVV een achterlijke partij is op het gebied van afstraffing en het checken van de integriteit en achtergrond van hun kamerleden.
Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.

Ergo: leer eens helder formuleren..
pi_88614454
Je kunt trouwens over Lucassen een hoop zeggen..... maar een dubbel paspoort heeft hij dus gelukkig niet :Y
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 november 2010 @ 22:10:51 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614492
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef RM-rf het volgende:
Je kunt trouwens over Lucassen een hoop zeggen..... maar een dubbel paspoort heeft hij dus gelukkig niet :Y
Heel belangrijk idd :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 22:13:52 #106
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88614645
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Tsja, ik zal wel dom zijn, maar ik geloof niet dat ze denken dat dat voor henzelf geldt.. Dus jouw zinnen waren niet direct duidelijk.

Ergo: leer eens helder formuleren..
Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.

Tevens had ik het idee dat het duidelijk was dat de PVV hun geweldadenaars niet afstrafte. Ik doelde duidelijk op het hun landelijk strafbeleid.

Hoewel ik het storend vond dat je dat detail niet goed begreep, had ik je niet dom moeten noemen.

Excuses daarvoor :)
pi_88614665
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heel belangrijk idd :Y
er zal bij de screening strak op gelet zijn, het zou natuurlijk erg belachelijk en door de linkse pers gelijk uitgenut, als der eentje tussen zou zitten die zow een dubbel paspoort heeft :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 november 2010 @ 22:14:54 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88614701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:13 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ik geloof dat Lucassen en consorten te asociaal en narcistisch zijn om dat te beseffen.

Tevens had ik het idee dat het duidelijk was dat de PVV hun geweldadenaars niet afstrafte. Ik doelde duidelijk op het hun landelijk strafbeleid.

Hoewel ik het storend vond dat je dat detail niet goed begreep, had ik je niet dom moeten noemen.

Excuses daarvoor :)
Dank je.
Verder zijn we het niet oneens :)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:16:21 #109
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88614775
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Im.Kant. het volgende:
Het neerkijken op 'theedrinken' kan hoogstens betekenen dat je geweld op een andere manier dan 'theedrinken' wilt aanpakken.

Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.

Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?

Dat een theedrinker bij een conflict met de aannemer kiest voor het gesprek en uiteindelijk juridische stappen, terwijl de 'doorpakker' zelf de bijl erbij pakt en daarmee gaat zwaaien? Dat de theedrinker vertrouwt op de politiebeveiliging, terwijl doorpakker Markuszower zelf wel z'n gun meeneemt naar een evenement. Dat de theedrinker met lastige buren met honden in overleg gaat en uiteindelijk de gemeente/politie inschakelt, terwijl een Lucassen er dan gewoon op los ramt.

Snap je nu het punt?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:24:56 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615117
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?

Morgen, na het weekend, of helemaal niet?
pi_88615174
Verwacht wel dat er morgen een reactie komt, want is nu aardig groot nieuws dus dat kan je niet over het weekend heen tillen.
............................
pi_88615186
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben benieuwd.. Wanneer denken jullie dat we horen dat Wilders iets laat weten? Danwel er anderszins iets duidelijk wordt?

Misschien vanavond nog wel.
pi_88615205
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

Hij vindt het vervelend dat het naar buiten is gekomen en zal een beetje acteren alsof het een schok voor hem is, maar voor een belangrijk deel wist hij dit natuurlijk allemaal al lang.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:29:34 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615347
*Kijkt nu Nieuwsuur*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 22:30:29 #115
862 Arcee
Look closer
pi_88615391
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
*Kijkt nu Nieuwsuur*
Ja, goeie analyse van Ferry.

Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:32:55 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615504
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die zetel is gewoon van Lucassen en als Wilders hem uit de fractie zet heeft de coalitie een probleem.
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..
Ik vond het item weinig toevoegen eigenlijk..
  donderdag 11 november 2010 @ 22:35:42 #117
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88615609
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Pool het volgende:

[..]

Of die redenering goed of slecht is mag je zelf bepalen.

Maar denk je niet dat iemand die neerkijkt op theedrinken qua politiek ook in zijn privéleven meer is van het 'zelf doen' en 'doorpakken' dan van overleg en begrip?
Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.

Kortom, je bewering is zweverig en klopt niet.

quote:
Dat een theedrinker bij een conflict met de aannemer kiest voor het gesprek en uiteindelijk juridische stappen, terwijl de 'doorpakker' zelf de bijl erbij pakt en daarmee gaat zwaaien? Dat de theedrinker vertrouwt op de politiebeveiliging, terwijl doorpakker Markuszower zelf wel z'n gun meeneemt naar een evenement. Dat de theedrinker met lastige buren met honden in overleg gaat en uiteindelijk de gemeente/politie inschakelt, terwijl een Lucassen er dan gewoon op los ramt.
Dit is gewoon grappig :')

Ten eerste kan je met 'doorpakker' net zo goed mijn zéér maatschappelijk betrokken D66-stemmende maatschappij-lerares(van de middelbare school 4e klas, dan :')) die enorm van 'aanpakken' was op het gebied van criminaliteit beschrijven.

Ze zou echter nóóit geweld gebruiken.

Wat ik hiermee probeer te illustreren is dat je een zeer vaag en abstract begrip gebruikt wat je op de meest uiteenlopende acties en politieke denkbeelden kan plakken. En dat doe je ook.

Vervolgens probeer je met dit zeer algemene begrip een heel kleine groep van asociale mensen te definiëren.

Is dat nou de 'theedrink' manier van woordkeuze? :')

quote:
Snap je nu het punt?
Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 november 2010 @ 22:36:33 #118
862 Arcee
Look closer
pi_88615649
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Klopt, maar dat is geen "nieuws"..
Ik vond het item weinig toevoegen eigenlijk..
Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:37:19 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615694
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik wel, als Ferry het zegt is het pas echt belangrijk. ;)
;)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:37:54 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615708
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Nee. En als dat zo is, probeer dan een verband te bewijzen. Nu is je hele redenering niks waard. Je probeert een opinie over een(mijn inziens falend beleid) te koppelen aan dingen 'zelf doen' en 'doorpakken'. Die twee kenmerken zijn niet negatief en je kan ze net zo goed gebruiken om 'theedrinken' en het 'creëren van buurtcentra voor de gewelddadige hangjeugd' te beschrijven. Ik denk dat iemand als Cohen dat ook graag doet.

Kortom, je bewering is zweverig en klopt niet.

[..]

Dit is gewoon grappig :')

Ten eerste kan je met 'doorpakker' net zo goed mijn zéér maatschappelijk betrokken D66-stemmende maatschappij-lerares(van de middelbare school 4e klas, dan :')) die enorm van 'aanpakken' was op het gebied van criminaliteit beschrijven.

Ze zou echter nóóit geweld gebruiken.

Wat ik hiermee probeer te illustreren is dat je een zeer vaag abstract begrip aanduid wat je op de meest uiteenlopende acties en politieke denkbeelden kan plakken.

Vervolgens probeer je met dit zeer algemene begrip een heel kleine groep van asociale mensen te definiëren.

Is dat nou de 'theedrink' manier van woordkeuze? :')

[..]

Nee. Je constante gebruik van zweverige begrippen geeft me het gevoel dat ik op het moment wordt geconsulteerd door Gerda van AstroTV.
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
pi_88615714
Hm, ik vind Pool anders wel duidelijk, ik begrijp wat hij bedoelt. Niet gek, want het is niet zweverig en zeer duidelijk.

Apart, :).
  donderdag 11 november 2010 @ 22:39:38 #122
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88615790
Was hij instructeur op de Generaal spoor kazerne in Ermelo?
Die noemen ze niet voor niks kazerne "Spermalo"

Edit klopt ook nog.... :)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:39:50 #123
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_88615802
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.
pi_88615805
Is er al een centraal PVV-kerfstok topic?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 11 november 2010 @ 22:43:16 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef capricia het volgende:
Is er al een centraal PVV-kerfstok topic?
Ach, ik heb al eerder een "foute kamerleden en bewindslieden-topic" geopperd (om het breed te houden en de jij-bakken ruim baan te geven), maar niemand wenst het te openen kennelijk ;)
pi_88615951
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef freako het volgende:

[..]

Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:44:21 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88615978
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.
^O^
  donderdag 11 november 2010 @ 22:44:38 #128
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_88615998
Natuurlijk gaat Lucassen zijn zetel opgeven voor een vervanger van de PVV. Die man kan zo het bedrijfsleven in waar de banen voor aan het opscheppen zijn voor iemand met zijn ervaring.

Volgende week is iedereen Coffeeshopoutcast-gehoorapparaatvanbejaardemanvernieler-zwagersautobeknuppelaar-hondenpoepgeinitieerdebuurtbewonersintimidatie-ontuchtpleger-gate allang weer vergeten.
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:44:42 #129
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88616002
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.

Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.

Is geen touw aan vast te knopen.

Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
pi_88616033
quote:
3s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
Wat een pvda streken !
Gek ook dat het nu pas uitkomt en niet voor/tijdens de verkiezingen, wilde het linkse blok een aas in de mouw houden en denkt nu aan 1 pvv zetel weg is weer een stap dichter bij het kabinet laten vallen?

Toch spreekt hij stemmers aan denk ik, daadkracht, niet bang, hekel aan hondenpoep op de straat..

Bij de pvda gaat het subtieler: een bruiddumper stelt men kalt voor de media, een maand later neemt men hem weer stilletjes terug.
Frauders en dronkaards/wet brekers/ no problem, provincielid, kamerlid, of een pedo senator, kan al decennia...

Hoe meer pvda/d66/gl op de pvv focust maar de eigen ellende onder het inmiddels enorm bol staande tapijt veegt, hoe meer men zetels aan de pvv geeft.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:46:30 #131
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88616070
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat een pvda streken !
Gek ook dat het nu pas uitkomt en niet voor/tijdens de verkiezingen, wilde het linkse blok een aas in de mouw houden en denkt nu aan 1 pvv zetel weg is weer een stap dichter bij het kabinet laten vallen?

Toch spreekt hij stemmers aan denk ik, daadkracht, niet bang, hekel aan hondenpoep op de straat..

Bij de pvda gaat het subtieler: een bruiddumper stelt men kalt voor de media, een maand later neemt men hem weer stilletjes terug.
Frauders en dronkaards/wet brekers/ no problem, provincielid, kamerlid, of een pedo senator, kan al decennia...

Hoe meer op de pvv focust maar de igen ellende oner het inmiddels enorm bol staande tapijt veegt, hoe meer men zetels aan de pvv geeft.
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt :'(
pi_88616166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:

Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt :'(
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_88616225
Hondepoep stinkt trouwens.
pi_88616269
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Hondepoep stinkt trouwens.
Je nutteloze "reactie" kwa geen-inhoud nog meer.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:51:41 #135
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88616289
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.

De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...

Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.

Dat het in je bolle kop opkomt om dit te verdedigen getuigt van een zéér bekrompen geest. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Im.Kant. op 11-11-2010 22:53:19 (sluitzinnetje vergeten) ]
pi_88616292
psychische problemen alert.
pi_88616337
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 11 november 2010 @ 22:54:38 #138
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88616406
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Dat heeft ie....maar bij de PVV hebben ze zo te doen met Henk en Ingrid dat Lucassen het vast niet accepteert. *) *)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:55:02 #139
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88616414
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.

Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.

Is geen touw aan vast te knopen.

Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Overdrijven is ook een kunst,,
pi_88616438
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Hoezo stopt? hij is benoemd en krijgt salaris. na de 4 jaar, of als het kabinet valt, ja dan wachtgeld.
Jij denkt dit mogelijk vanwege een surinaamse minister of secretaris die uit functie werd gezet en minder kreeg dan ze hoopte.
pi_88616450
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...

Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Andere partijen kunnen leden naar een positie laten groeien. Wilders heeft met zijn nieuwe partij gewoon sollicitatiegesprekken moeten houden. Daar zit natuurlijk het verschil in.

Dat pleit inderdaad voor een vereniging, maar dan nog blijft het een relatief klein tijdsbestek waarin een oordeel over personen gemaakt moet worden, zonder de mogelijkheid om bijvoorbeeld personen te plukken uit de lokale politiek.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:56:43 #142
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88616474
Als Lucassen opstapt, heeft het kabinet dan nog een meerderheid?
pi_88616484
Het moet toch ook wel een simpele ziel zijn, die Lucassen, als hij had gedacht dat dit alles niet vrij snel in de openbaarheid zou komen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_88616523
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:

Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het! ;)

quote:
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.

quote:
Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.

quote:
Dat het in je bolle kop opkomt om dit te verdedigen getuigt van een zéér bekrompen geest. :)
Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet dan :)
pi_88616554
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef OllieA het volgende:
Het moet toch ook wel een simpele ziel zijn, die Lucassen, als hij had gedacht dat dit alles niet vrij snel in de openbaarheid zou komen.
Wat te denken van degenen die NU PAS *O* hier mee komen? daar moet een agenda aan vast zitten :Y
En ZO VEEL media aandacht, dus anti-pvv, maar reclame is reclame en dit zal ze wel weer zetels opleveren...
  donderdag 11 november 2010 @ 23:00:06 #146
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_88616568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst,,
Hoe overdrijf ik dan? Geloof dat Pool hier overdrijft door een compleet abstract be...

Oh, dat heb ik al drie maal eerder uitgelegd.

Ik heb het beargumenteerd Als jij dat nou ook eens doet... Dan komen we misschien verder ;)

Zinloze one-liners zijn zinloze one-liners. Oeps, daar deed ik het zelf.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:00:50 #147
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_88616591
Kort de tijd mijn kont, hij is al jaren bezig met die partij van hem. Alsof je pas vlak voor de verkiezingen op zoek gaat naar kandidaten. :')

Hij heeft gewoon rotte appels in zijn persoonlijke netwerk. Dion Graus, Gidi Markuszower, en nu weer deze engerd.
pi_88616632
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
Als Lucassen opstapt, heeft het kabinet dan nog een meerderheid?
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.
pi_88616657
Nu hebben ze het er over bij Powned. :')
............................
pi_88616660
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij heeft gewoon rotte appels in zijn persoonlijke netwerk. Dion Graus, Gidi Markuszower, en nu weer deze engerd.
Vergeet de mol niet, hero drinkman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')