Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef freako het volgende:
[..]
Binnen 24 uur komt er een persberichtje van de PVV waarin Lucassen aankondigt dat hij ontslag neemt, en misschien ook excuses aanbiedt voor het in diskrediet brengen van de partij.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Zou jammer zijn als zo'n idioot zou kunnen blijven zitten simpelweg omdat elke zetel telt.
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk wel iets inzitten eigenlijk..
Wat een pvda streken !quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef Arcee het volgende:
Eric Lucassen, die eerder dit jaar voor de PVV werd gekozen in de
Tweede Kamer, blijkt buurtgenoten in zijn voormalige woonplaats
Haarlem jarenlang te hebben bedreigd en geintimideerd. Verschillende
wijkbewoners deden tussen 2006 en 2009 aangifte tegen Lucassen en hij
werd aangehouden door de politie. Lucassen is het derde kamerlid van
de PVV dat in opspraak raakt door bedreiging of geweld.
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat een pvda streken !
Gek ook dat het nu pas uitkomt en niet voor/tijdens de verkiezingen, wilde het linkse blok een aas in de mouw houden en denkt nu aan 1 pvv zetel weg is weer een stap dichter bij het kabinet laten vallen?
Toch spreekt hij stemmers aan denk ik, daadkracht, niet bang, hekel aan hondenpoep op de straat..
Bij de pvda gaat het subtieler: een bruiddumper stelt men kalt voor de media, een maand later neemt men hem weer stilletjes terug.
Frauders en dronkaards/wet brekers/ no problem, provincielid, kamerlid, of een pedo senator, kan al decennia...
Hoe meer op de pvv focust maar de igen ellende oner het inmiddels enorm bol staande tapijt veegt, hoe meer men zetels aan de pvv geeft.
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:45 schreef fokthesystem het volgende:
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt
Je nutteloze "reactie" kwa geen-inhoud nog meer.quote:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, zo denkt NL inmiddels deels, weten steeds meer van de hypocrisie van met name pvda, er zIJn veel honden(-poep op de stoep) haters in nl. Anderen willen dit ook doen bij deze of gene, maar durven niet. etc.
Dat heeft ie....maar bij de PVV hebben ze zo te doen met Henk en Ingrid dat Lucassen het vast niet accepteert.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Overdrijven is ook een kunst,,quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Reageer dan eens op mijn argumentatie. Heb toch duidelijk beredeneerd dat 'aanpakkend' zijn zoals de PVV(volgens jullie is dat een kenmerk van deze partij, tenminste...) ook op het 'theedrinken' of 'buurtcoaches inzetten' van Cohen geplakt kan worden.
Oftewel; Pool gebruikt een algemene eigenschap die je op duizenden mensen met de meest uiteenlopende politieke denkbeelden kan plakken om een verband tussen zowel de politiek van de PVV als de acties van haar kamerleden te bewijzen.
Is geen touw aan vast te knopen.
Als ik Pool's redenering zou gebruiken moeten we iedereen die 'aanpakkend' te werk zegt te gaan maar preventief oppakken.
Hoezo stopt? hij is benoemd en krijgt salaris. na de 4 jaar, of als het kabinet valt, ja dan wachtgeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef capricia het volgende:
Heeft ie eigenlijk recht op wachtgeld als hij ermee stopt? Of moet je dan langer in de 2e kamer zitten?
Andere partijen kunnen leden naar een positie laten groeien. Wilders heeft met zijn nieuwe partij gewoon sollicitatiegesprekken moeten houden. Daar zit natuurlijk het verschil in.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Uiteraard, voor jou wel, een ander die denkt: goed!, zo is het!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik vrees dat je jezelf belachelijk maakt.
Hij had kort de tjid en moest er zo maar 30 klaar hebben staan, een haastklus dus.quote:De manier waarop Wilders zijn kandidaten uitkiest is afschrikwekkend. Misschien had ik één rotte appel nog kunnen begrijpen, als 'ie op een duidelijke manier de laan werd uitgeveegd. Maar 5 walgelijke mensen in één partij...
Dat is belachelijk, niet omdat ik dat vindt, maar gezien zijn verkiezings EN 'regeren' overwinning.quote:Dan is er iets mis met de partijstructuur en de criteria die Wilders stelt aan zijn kamerleden. Ik kan slechts zeggen dat Wilders een idiote amateur is.
Nee, ik ontbeer tunnelvisie wat zo veel mensen hebben, en dat zie je dus ook niet danquote:Dat het in je bolle kop opkomt om dit te verdedigen getuigt van een zéér bekrompen geest.
Wat te denken van degenen die NU PASquote:Op donderdag 11 november 2010 22:57 schreef OllieA het volgende:
Het moet toch ook wel een simpele ziel zijn, die Lucassen, als hij had gedacht dat dit alles niet vrij snel in de openbaarheid zou komen.
Hoe overdrijf ik dan? Geloof dat Pool hier overdrijft door een compleet abstract be...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst,,
Dat hebben ze überhaupt niet. Echter de afspraak van de PVV neuzen met de vvd mee, dat word ineens heeeeel precair als de man zijn eigen ene zetel en dus vrije stem (die ze alle 150 zouden moeten hebben, de sheeples) behouden gaat.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
Als Lucassen opstapt, heeft het kabinet dan nog een meerderheid?
Vergeet de mol niet, hero drinkman.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Hij heeft gewoon rotte appels in zijn persoonlijke netwerk. Dion Graus, Gidi Markuszower, en nu weer deze engerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |