abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88606089

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden.
Dagelijks om 19:00 zal de lynch plaatsvinden en de persoon die de meeste stemmen heeft gekregen, gelynched worden. Om 22:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de
stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
5. Stemmen is verplicht. Als je twee keer niet gestemd hebt, krijg je van ons een PM met de herinnering om te gaan stemmen. Mocht je stem dan een derde keer missen, word je gemodkilled en lig je uit het spel.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen). De overgang van nacht naar dag zal rond 22:00 zijn. De PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 21:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een onschuldige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond). Je wint als alle dorpelingen dood zijn.

Godfather – Jij bent het hoofd van de maffia. Je bent zo goed in je werk, dat je op de crime scène minder hints achterlaat dan je medemaffialeden. Als de rechercheur je onderzoekt, krijgt hij te horen dat je een brave dorpeling bent. Maar als je gelynched of vermoord wordt, is je groep zo in de rouw dat ze die nacht geen moorden kunnen plegen. Je wilt als alle dorpelingen dood zijn.

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Psychopaat – Je werkt alleen en probeert in je eentje het dorp en de maffia uit te moorden en als enige over te blijven. Stuurt elke nacht een kill in. Je wint als je alleen overblijft

Psychiater – Het is jouw doel om de psychopaat te vinden en deze te genezen. Dit kun je door de hints uit zijn/haar moord op te lossen, bovendien kun je om de dag de spelleiders PM’en voor een speciale hint. Als je weet wie de psychopaat is, PM je dit naar de spelleiders. Doe dit pas als je zeker van je zaak bent, want je mogelijkheden om te raden zijn beperkt. Je wint als alle maffia dood zijn.

Forensisch onderzoeker – Je hoort bij het dorp en door je medische achtergrond kun je na de moorden één van de lijken onderzoeken, en hiermee een bijzondere hint verkrijgen over de moord of de moordenaar. PM de spelleiders wel lijk je nader wilt onderzoeken. Je wint als alle maffialeden dood zijn.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia! Je mag tevens niet op je maatjes stemmen met de BM verkiezing.

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemerslijst.
1. Nielsch Profiel | History | Fotoboek (maffia)
2. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek (godfather)
3. TheVulture Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
4. Tanin Profiel | History | Fotoboek (psychopaat)
5. StijnDa Profiel | History | Fotoboek (spion)
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
8. D. Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
9. Lynda Profiel | History | Fotoboek
10. Peter Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek (bodyguard)
12. Susi Profiel | History | Fotoboek (dorpsoudste)
13. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
14. timmmmm Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
15. wendytje Profiel | History| Fotoboek (dorpsbewoner)
16. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek (maffia)
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
18. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
19. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek (maffia)
20. Beach Profiel | History | Fotoboek (forensisch onderzoeker)
21 Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
22. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek (maffia)
23. WeirdMicky Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
24. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek (maffiahoer)
26. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
27. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
28. iBenny Profiel | History | Fotoboek (psychiater)
29. Trevland Profiel | History | Fotoboek (rechercheur)
30. Dale. Profiel | History | Fotoboek (dorpsbewoner)
31. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek (dokter)
32. Borisz Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4
Dag 5
Nacht 5
Dag 6
Nacht 6
Dag 7

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 11-11-2010 20:26:00 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88606178
en patrique was dus idd niet de laatste maffia
pi_88606270
Nog een? :o
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_88606277
:)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_88606694
I TOLD JOE SOOOOOOOOOOOO :6
pi_88607066
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Nog een? :o
Wat bedoel je met nog 1? :?
Ow je bedoelt een maffialid :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88607114
Nou, die laatste maffia zal zich wel in z'n vuistje lachen dat iedereen dacht dat er nog maar 1 was :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 11 november 2010 @ 19:50:54 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88607323
Sorry TV dat ik zo veel offtopic post als dode :@.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88607504
Hij zal nog harder lachen omdat iedereen zo makkelijk een maffia volgt }:|
pi_88608522
8 maffia ;( Eerder een verhouding van 1 maffia per 3 dorp ipv 1 op 5
pi_88608566
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, die laatste maffia zal zich wel in z'n vuistje lachen dat iedereen dacht dat er nog maar 1 was :')
}:|
That's all folks!
pi_88609408
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Een maffia in zn eentje kan toch nooit winnen tegen zoveel dorp...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_88609555
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja, succes.
That's all folks!
pi_88609764
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat die ging winnen, maar meer de verbazing van iedereen hier. "Hé, er is er nog een :o "

Dat zou ik grappig gevonden hebben :')
pi_88609789
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja, succes.
heb ik het nou gedaan? :')
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_88610184
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

iedereen die net op lynda stemde is imo al verdacht. de een wat meer dan de ander.
pi_88610493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef gomi het volgende:

[..]

iedereen die net op lynda stemde is imo al verdacht. de een wat meer dan de ander.
Ja is ook zo. is ook het risico wat je neemt als je stemt... Maar dan zijn er nog wel anderen die op haar stemden en eerder al verdenkingen hadden en nu trouwens ook best wel stil zijn...
Live from Chicago
pi_88610682
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja, je stemt telkens op een niet maffia. Vind ik vreemd.
That's all folks!
pi_88610753
PatriQue89 (5) Lynda, 08gnot, Vaduz, gomi
Lynda (4) Patje1987, Boris, PatriQue89, PS

Voor het nageslacht.
pi_88610762
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ja is ook zo. is ook het risico wat je neemt als je stemt... Maar dan zijn er nog wel anderen die op haar stemden en eerder al verdenkingen hadden en nu trouwens ook best wel stil zijn...
true,
maar jij hebt ook je stemgedrag een beetje tegen tbh. geloof dat jij maar b1x op een maffia hebt gestemd

maar goed laten we de nacht maar afwachten
pi_88610804
Die ene stem was die op Erik, die toch al niet meer te redden was.
That's all folks!
pi_88610842
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ene stem was die op Erik, die toch al niet meer te redden was.
idd.
pi_88610931
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef gomi het volgende:

[..]

true,
maar jij hebt ook je stemgedrag een beetje tegen tbh. geloof dat jij maar b1x op een maffia hebt gestemd

maar goed laten we de nacht maar afwachten
mja het is verder wel het enige dat ik tegen me heb. Ik kan kennelijk niet zo goed inschatten, blijkt ook wel uit oude spellen. Vaduz heeft dan weer tegen zich dat hij als enige leek te weten dat er nog een maffioos was. Anderen hebben weer hints tegen hen gehad.
Live from Chicago
pi_88611226
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

mja het is verder wel het enige dat ik tegen me heb. Ik kan kennelijk niet zo goed inschatten, blijkt ook wel uit oude spellen. Vaduz heeft dan weer tegen zich dat hij als enige leek te weten dat er nog een maffioos was. Anderen hebben weer hints tegen hen gehad.
qua hints hebben we allemaal wel wat gehad idd.
geloof dat er voor iedereen wel ergens iets te vinden was wat op hem of haar zou kunnen wijzen idd.

maar ms dat de nachtkill van vannacht met iets komt waardoor we de laatste maffia kunnen vinden.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:59:18 #25
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_88613907

Zoals ze alle afgelopen avonden gedaan had, liep Gomi ook deze avond weer door het dorp. Ze was goed beziggeweest, had al wat maffia afgeslacht en richtte zich vanavond op de laatstovergebleven mob. Ze zocht Patje1987 op, die druk aan het werk was in zijn stal, om de boel daar af te sluiten. Heee, gomi! riep Patje vrolijk toen hij Gomi zag aankomen. Wat doe jij op dit tijdstip nog buiten joh, je moet uitkijken! Gomi glimlachte. Als jij eenmaal dood bent, hoef ik niet meer uit te kijken, zei ze, waarop ze een brandijzer uit het vuur pakte en ermee op Patje afliep. Wat ga je doen gek, doe eens normaal! Ik heb niks gedaan! Maar het was al te laat. Gomi had haar besluit genomen en begon woest uit te halen naar Patje. Het duurde niet lang voor Patje op de grond lag en Gomi net zo lang het brandijzer op zijn lichaam bleef branden, tot er geen leven meer in Patje1987 (dorpsbewoner) zat.

Gomi was geschrokken van haar daad toen bleek dat Patje1987 onschuldig was, liet in paniek het brandijzer vallen en vluchtte de schuur uit. Wat ze niet had opgemerkt, was dat er al die tijd iemand had meegegluurd. Gomi was net de schuur uitgerend toen ze achter zich een stem hoorde. Wat een gevaarlijke praktijken, beste gomi Gomi schrok en bleef verstijfd staan. Ze kon niet goed zien wie er tegen haar praatte en probeerde zich stoer voor te doen. Foutje ja! Kan gebeuren. Pas maar op dat ik je niet vermoord! De mob gniffelde zachtjes. Ja ja Langzaam hief de mob een vuurwapen omhoog en richtte op gomi. Het moest maar eens afgelopen zijn. Slaap lekker! en de mob schoot gomi (nachtwaker) met 4 schoten dood, en boorde er daarna uit wraak nog 10 in gomis levenloze lijf.

Rust zacht, Patje1987 en gomi..

[hintvrije zone]
Succes met de hints! Morgen om 19:00 is er weer een lynch! En hij = zij, zij = hij, enz!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 11 november 2010 @ 22:00:13 #26
163094 Ladidadida
pi_88613960
Waarom doet ie geen aanhalingstekens? :?
pi_88614036
aaaaaaaah ik ben dood

sorry patje
pi_88614086
Gomi is een vrouw!
That's all folks!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:02:50 #29
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_88614098
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
aaaaaaaah ik ben dood

sorry patje
Kan gebeuren :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_88614176
Er is nu toch nog maar 1 mafia?
pi_88614240
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Gomi is een vrouw!
ook dat ja

ik ben geschokt om daar zo vlak voor mijn dood achter te komen :)
pi_88614251
vote # Puntenslijpsel

Puntenslijpsel (1) Vaduz

Kan niet missen, netjes heel lang off the radar gebleven. Slinks gespeeld ook met allerlei opmerkingen tussendoor, waarvoor hulde. Maar nu ben je de klos. Het stemgedrag richting dorpsgenoten is doorslaggevend.
That's all folks!
pi_88614731
PS, Vaduz of borisz, hmm. Hints zoeken :9~
pi_88614839
Neem toch aan dat het duidelijk is dat ik gered ben door de velddokter.
That's all folks!
pi_88614885
Owja. Maar hoe wist die dat zo zeker?

Edit: Dat was geen vraag, trouwens :P
pi_88614940
Verhaal was vrij duidelijk. Daarom des te opvallender dat ik niet aangepakt ben.
That's all folks!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:25:45 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88615161
Rip nachtwaker.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88615170
Oke. PS of borisz dan
pi_88615262
Nja ik vertrouw Vaduz op mijn beurt niet helemaal. Niet alleen zozeer doordat ie mij verdenkt terwijl dit echt de eerste keer is dat men dat doet, maar ook omdat er volgens mij al eerder hints naar hem waren... En hij wist meer van de maffiosi af. Ik was vorige ronde dokter en beschermde vrolijk achtereenvolgens Hara en volgens mij Lynda, iig beiden maffia :')
Live from Chicago
pi_88615311
Laatste stuiptrekkingen. *O*
That's all folks!
pi_88615353
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Rip nachtwaker.
ty :)

ik gokte en gokte verkeerd

maar ik heb iig die godfather te pakken gehad :)
pi_88615357
Grappig. borisz is geregistreerd op 20-04-2004, en PS op 20-07-2007 :P
pi_88615359
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Laatste stuiptrekkingen. *O*
Als ik me niet verdedig is het ook niet goed :')
Nahja laat ook maar, denk dat de rest van het dorp wel beter weet
Live from Chicago
pi_88615370
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:

[..]

Dus jij was het :( :D Good work :).
Redacted
pi_88615384
quote:

[..]

*O*
pi_88615418
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Dus jij was het :(
hehe en ik was nog zo verrast na je dood :)
pi_88615427
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Grappig. borisz is geregistreerd op 20-04-2004, en PS op 20-07-2007 :P
die april zou de 4 uit de hints kunnen zijn
Live from Chicago
pi_88615468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
hehe en ik was nog zo verrast na je dood :)
Ik zelf was niet verrast over mijn dood. :) wist dat ik die avond ging sterven.. raar voorgevoel. :D
Redacted
pi_88615474
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

die april zou de 4 uit de hints kunnen zijn
Daarom keek ik ook ja. En registratietijd 10 uur 's avonds.

Aan de andere kant, jij ehtb registratie 4 uur 's middags en 10 posts gemiddeld per dag :P
pi_88615543
quote:
Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:

[..]

Ik ga jou missen! :(
pi_88615552
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ik zelf was niet verrast over mijn dood. :) wist dat ik die avond ging sterven.. raar voorgevoel. :D
dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.
pi_88615592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.
ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen. :P *pakt popcorn en geniet :) *
Redacted
pi_88615638
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen. :P
morgen toch wel gedaan mag ik hopen

dan kunnen we na t weekend weer beginnen :)
pi_88615674
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
morgen toch wel gedaan mag ik hopen

dan kunnen we na t weekend weer beginnen :)
We zullen zien dorpelingen blijven dorpelingen :) .
Redacted
  donderdag 11 november 2010 @ 22:37:00 #55
141104 Patje1987
pi_88615675
quote:

[..]

Had ik je ff beet :D
pi_88615711
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

yeah maar je moest mij niet om de tuin leiden he ;)
pi_88615943
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

dit vind ik ook zo mooi psychologisch gezien O+ De Dorpelingen die elkaar gek maken O+
Redacted
  donderdag 11 november 2010 @ 22:50:05 #58
141104 Patje1987
pi_88616220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:

[..]

Achteraf niet nee. Maar met mijn spel heb ik al de nodige mensen op de kast gejaagd :')
pi_88616272
Puntenslijpsel! Je signature heeft het over "What a lovely way to burn". Brandijzer, vuurwapen. Verdacht he?
pi_88616389
Gomi was geschrokken van haar daad toen bleek dat Patje1987 onschuldig was, liet in paniek het brandijzer vallen en vluchtte de schuur uit. Wat ze niet had opgemerkt, was dat er al die tijd iemand had meegegluurd. Gomi was net de schuur uitgerend toen ze achter zich een stem hoorde. Wat een gevaarlijke praktijken, beste gomi Gomi schrok en bleef verstijfd staan. Ze kon niet goed zien wie er tegen haar praatte en probeerde zich stoer voor te doen. Foutje ja! Kan gebeuren. Pas maar op dat ik je niet vermoord! De mob gniffelde zachtjes. Ja ja Langzaam hief de mob een vuurwapen omhoog en richtte op gomi. Het moest maar eens afgelopen zijn. Slaap lekker! en de mob schoot gomi (nachtwaker) met 4 schoten dood, en boorde er daarna uit wraak nog 10 in gomis levenloze lijf.

Brandijzer
Schuur
Gevaarlijke praktijken
Foutje ja! Kan gebeuren
10

En nu eens uitpluizen
pi_88616393
Goeie, 08gnot. :Y
That's all folks!
pi_88616895
Brandijzer
PS what a loveley way to burn

Schuur

Gevaarlijke praktijken
PS foto op het spoor fobo

Foutje ja! Kan gebeuren

10
Tong geregistreerd om 22uur
Verander één letter: Expert #1 (10 letters)

PS gemiddeld 10 per dag

Er waren hints in een oude nacht die naar mode etc wezen.
PS heeft gepost in ANTM

Verstijft
PS De co-assistent #2: Waar ze defibrilleren bij een asystole
pi_88617110
Dat zijn er nogal wat. Ik ga ook voor PS, tenzij iemand met iets naar een ander komt wat nóg beter is.
##PS

Puntenslijpsel (2), Vaduz, 08gnot
pi_88617197
For now..

Puntenslijpsel (4), Vaduz, 08gnot, Lynda
pi_88617928
Gomi was geschrokken van haar daad toen bleek dat Patje1987 onschuldig was, liet in paniek het brandijzer vallen en vluchtte de schuur uit. Wat ze niet had opgemerkt, was dat er al die tijd iemand had meegegluurd(1). Gomi was net de schuur uitgerend toen ze achter zich een stem hoorde. Wat een gevaarlijke praktijken(2), beste gomi Gomi schrok en bleef verstijfd staan. Ze kon niet goed zien(3) wie er tegen haar praatte en probeerde zich stoer voor te doen. Foutje ja! Kan gebeuren. Pas maar op dat ik je niet vermoord!(4) De mob gniffelde zachtjes. Ja ja Langzaam hief de mob een vuurwapen omhoog en richtte op gomi. Het moest maar eens afgelopen zijn. Slaap lekker!(5) en de mob schoot gomi (nachtwaker) met 4 schoten dood, en boorde er daarna uit wraak nog 10 in gomis levenloze lijf.

Om mijn argument dan maar even bij te staan met hints;
(1) TAL [TAL SC #764] Big Brother is watching us
(2)[TAL SC #755] Emo's met free hugs
(3) Geen foto in FoBo
(4)NWS'Bef me of ik snij je open!'
(5)[3FM #2302] Late Night

En ik had er ook nog één voor de 10 maar die ben ik vergeten
Live from Chicago
pi_88617970
Die gaan naar? O+
pi_88618015
Ik dacht al dat ik iets miste
pi_88618036
Volgens mij Vaduz.. Maarja daar ga ik niet in mee :+
pi_88618082
Of PS moet zelf nog kijken bij wie ze passen :9
pi_88618092
Wel een leuke poging. :Y
That's all folks!
pi_88618172
Nou dan blijven er nog over..
Boris, Tong en PS.

Tong heeft in dit stukje 1 hint tegen.
Boris heeft niets tegen.
pi_88618201
Ohja. Vaduz. Maar dit is de eerste keer dat er hints naar mij zijn uberhaupt. Ik snap jullie echt niet met je plotselinge haat -O-
Live from Chicago
pi_88618230
Wie is er ook alweer vermoord met die hints met kleding etc? :D
pi_88618305
pi_88618369
Mijn bartje :'(

Bartjebart zat rustig in zijn woonkamer te genieten van een wijntje. Eigenlijk al de 4e, maar hij had genoeg in huis. Bartje had de hele dag hard gewerkt in het stadhuis en genoot van zijn avondje vrij, want morgen moest hij weer op tijd aan de slag. Bart schrok ineens op toen hij een geluid hoorde in zijn achtertuin. Voorzichtig liep Bartje naar achter en deed de achterdeur een klein stukje open. "H-h-hallo?" vroeg hij zachtjes. "Is daar iemand?" Vanuit de hoek van zijn tuin, uit een donker hoekje, hoorde Bartje ineens een stem: "Eh, sorry, maar ik moet het even kwijt: die broek die je aanhebt kan echt niet; de kleur vloekt zo totaal met die van je overhemd, om van te kotsen. En je moet accessoires dragen jongen, accessoires. It's all about accessoires!" Beduusd keek Bartje naar zijn eigen kleding. Op dat moment nam de mob een sprintje vanuit zijn hoekje en begon op BartjeBart in te slaan met een rubberen hamer. Zijn hoofd kon er niet zo goed tegen, en het duurde dus ook niet lang voor Bartjebart (bodyguard) ziel zijn lichaam verliet.

Mode / Accesoires etc etc..
ANTM / BNTM topics
pi_88618437
die moord is al opgelost :'(
Live from Chicago
pi_88618454
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die moord is al opgelost :'(
Wie had hem dan gepleegd?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2010 @ 23:53:03 #78
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88618467
Puntenslijpsel (5), Vaduz, 08gnot, Lynda, Borisz
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_88618496
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Wie had hem dan gepleegd?
Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomen
Live from Chicago
pi_88618730
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomen
Nee schat, de hints die ik geplaatst had die waren naar allemaal verschillende nachten.
Kijk maar hier.

Verder werd er niets opgelost.. Ja door Patrique en we weten hoe dat is afgelopen O+

Dus kom met wat beters naar Boris of Tong O-)
pi_88620397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Bartjebart
Arme ik :(
pi_88623354
*O* gaaf als de maffia eens zou winnen
PWBF
pi_88627900
-O- Rip patje x2
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_88631216
Is het al 7 uur? :P
pi_88632327
:P spannend
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88639176
De dagpost komt vandaag iets later ;)

Ik denk om 20:00 uur ;)
pi_88639321
Pfff alsof er nog iets gaat verNderen. Kan ik niet zelf zeggn Wat ik ben
Live from Chicago
pi_88639414

ik kwam dit tegen :')
pi_88639444
heeft iedereen gestemd?

Want als dat zo is en niemand wilt zijn stem veranderen, dan wil ik nu wel de dagpost doen???
pi_88640000
Sorry ik moet weg.... 8 uur word het :*
pi_88642196
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 16:28 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam dit tegen :')
so true!
Had iemand van ons kunnen maken :p
pi_88642256
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

so true!
Had iemand van ons kunnen maken :p
_O-
So who we wackin' tonight :7
pi_88642282
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Puntenslijpsel (5), Vaduz, 08gnot, Lynda, Borisz
Redacted
pi_88644186

Het was koud buiten, de wint waaide door de bomen. Er was een flinke storm op komst, er waren nog maar een aantal bewoners over. De volgende lynch kwam eraan, de bewoners waren het allemaal eens, Puntenslijpsel is maffia! Ze renden met z'n allen naar de boshut van de maffia. Gelukkig ze was aanwezig! Ze sleurden Puntenslijpsel aan de haren naar buiten. Ze bonden haar achter de dorpsbus, en reden 10 rondjes om de kerk. Na 10 rondjes ging de burgemeester kijken, puntenslijpsel was behoorlijk beschadigd maar ze leefde nog wel. Iedere dorpsbewoner pakte een hakbijl en sloegen in op Puntenslijpsel. Na een vijftigtal slagen stierf de laatste maffia.....Puntenslijpsel (maffia) was er niet meer.

HET DORP WINT!!!

Gefeliciteerd -Vaduz-, 08gnot, Lynda en Borisz!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 19:19:25 ]
pi_88644210
jej
pi_88644218
Jaaaaa *O*

Bij dezen meldt ik me meteen aan voor het volgende spel :9
pi_88644236
Lijstje maken dan.
pi_88644250
Inschrijflijst!

01. charmed_angel
02. iBenny

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 19:18:39 ]
pi_88644277
De hints van de moorden die ik geschreven heb plaats ik vanavond. Zit nu niet op mijn eigen laptop!
pi_88644336
Inschrijflijstje:
1. iBenny Profiel | History | Fotoboek
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:24:03 #101
141104 Patje1987
pi_88644467
Inschrijflijstje:
3. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
pi_88644484
thx voor een mooie lijstje

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 19:24:59 ]
pi_88644511
Ik ben niet zo handig met die linkjes maar wil wel meedoen :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 november 2010 @ 19:25:43 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88644529
*O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:26:15 #105
141104 Patje1987
pi_88644540
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
thx voor een mooie lijstje
Dat was benny :P

Inschrijflijstje:
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
pi_88644570
^O^
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:28:44 #107
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88644629
Jeej *O* Bedankt, mede-overlevenden w/
pi_88644641
Hiep hoi! :D
That's all folks!
pi_88644825
wint de maffia uberhaupt ooit wel eens? misschien is het tijd voor een nerf van het dorp...
PWBF
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:34:34 #110
141104 Patje1987
pi_88644861
Wel goed gespeeld van sommige :P
pi_88644875
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef Nielsch het volgende:
wint de maffia uberhaupt ooit wel eens? misschien is het tijd voor een nerf van het dorp...
Nee nooit, dus ik ben ook wel voor iets meer maffiamacht :)
pi_88644955
Doordat je twee maffiafamilies hebt is de kans op uitmoorden een stuk groter... of was er dit keer maar een familie?
pi_88644994
1 maar.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:42:42 #114
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88645238
Ik doe mee aan de volgende *O*
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88645259
Inschrijflijstje:
5. Beach Profiel | History | Fotoboek
pi_88645345
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee nooit, dus ik ben ook wel voor iets meer maffiamacht :)
1 op 3 *O*
pi_88645401
1 op 3 en met hints? 1 op 4 lijkt me dan beter.
pi_88645436
Inschrijflijstje:
6. Kally Profiel | History | Fotoboek
pi_88645461
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
Ohw, ik dacht dat we dat nu al deden :P
pi_88645472
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
Er waren nu al 8/9 op de 32 man maffia, en het was nog lang niet genoeg...
pi_88645510
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Er waren nu al 8/9 op de 32 man maffia, en het was nog lang niet genoeg...
mwa ik geloof dat wij 2 nachten gemist hebben (prutsers :p )
pi_88645562
Dan tel ik verkeerd; uit de OP haal ik 1 op 6.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:51:24 #123
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88645674
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Beach het volgende:
Dan tel ik verkeerd; uit de OP haal ik 1 op 6.
Godfather, spion, maffiahoer
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:52:44 #124
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_88645722
Go Dorp *O*
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:58:08 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88645965
Maar als je meer maffiamacht wil... wat is dan beter, meer maffialeden of meer kills per maffia (nu is het 1 kill per 2 maffia)

Ik ben trouwens wel voor 2 nachtwakers :7
pi_88646122
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Maar als je meer maffiamacht wil... wat is dan beter, meer maffialeden of meer kills per maffia (nu is het 1 kill per 2 maffia)

Ik ben trouwens wel voor 2 nachtwakers :7
Meer maffialeden :P

2 Nachtwakers is wel leuk maar wel heel erg sterk voor dorp... Dorpelingen kunnen dan gewoon 3 verdachten afmaken van die dag. 1 Lynchen en 2 door nachtwaker. Dat is teveel van het goede. We hebben ook nog Gekke Dokter.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:02:24 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88646155
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Meer maffialeden :P

2 Nachtwakers is wel leuk maar wel heel erg sterk voor dorp... Dorpelingen kunnen dan gewoon 3 verdachten afmaken van die dag. 1 Lynchen en 2 door nachtwaker. Dat is teveel van het goede. We hebben ook nog Gekke Dokter.
Ja sterk, de eerste nachten heb je veel meer kans dat ze dorp afmaken :')
pi_88646188
Tong en mijn BG's was gezellig in de PM O+ _O-
En Tanin
En Vulture
En Gomi

en euh nog wat lui :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:04:07 #129
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88646226
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef lynda het volgende:
Ikkuh niet dan? die halve dag... :P
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88646264
7.gomi Profiel | History | Fotoboek
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:06:16 #131
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88646303
quote:
Inderdaad ^O^
pi_88646360
quote:
En Tanin
En Vulture
En Gomi

en euh nog wat lui :P
*O*
pi_88646370
oh en go dorp :)
pi_88646414
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja sterk, de eerste nachten heb je veel meer kans dat ze dorp afmaken :')
Jij bent wel voor dan? :')
Niet zo zuren Hara.
pi_88646431
Maffia = ijsdraakje
Maffia = nielsch
Maffia = patrique
Maffia = puntenslijpsel
Maffia = Tha_Erik
Godfather = cablegunmaster
Maffiahoer = Calex
Spion = stijnda
Rechercheur = trevland
Nachtwaker = Gomi
Gekke dokter = kalkmaar
Velddokter = borisz
Dorpsoudste = Susi
Psychopaat = Tanin
Psychiater = iBenny
Forensic = beach
Bodyguards = -Vaduz- en Bartjebart

Dorpsbewoners = Dale, Lynda, TheVulture, Liesje, het_fenomeen, timmmm, Harajuku, Peter , weirdmickey, wendytje, 08gnot, patje1987, D. , Scheepciduac

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 20:11:08 ]
pi_88646437
Ow en zelfs PS zat in mijn PM gister..
Ze kon mij wel in vertrouwen nemen..
Mijn reet ~O>

En dan ook nog mijn BG maffia noemen.. Foei :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:10:57 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88646489
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Jij bent wel voor dan? :')
Niet zo zuren Hara.
Wat zuur ik nu weer? Ik ben niet voor of tegen, ik denk alleen dat mafia er juist meer baat bij heeft dan dorp :')
pi_88646525
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat zuur ik nu weer? Ik ben niet voor of tegen, ik denk alleen dat mafia er juist meer baat bij heeft dan dorp :')
Dus de nachtwaker is geen nuttige rol voor het dorp? Of de 1e wel maar de 2e niet?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:12:07 #139
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88646531
Ik vind het nog steeds stom dat ik mijn eigen zielenknijper heb omgelegd, sorry iBenny, zo bedoelde ik het niet :D
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:12:48 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88646556
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dus de nachtwaker is geen nuttige rol voor het dorp? Of de 1e wel maar de 2e niet?
Kan heus nuttig zijn. Maar met zulke aantallen is de kans veel groter dat ze de eerste nachten dorp afmaken. Ik weet niet hoe ik het makkelijker neer kan zetten.
pi_88646561
Nacht 1, Cable op liesje"

Na een avondje stappen in Den Haag moest Liesje heel erg nodig plassen. Ze liep een steegje in, want ze kon moeilijk tegen een lantaarnpaal gaan staan. Eigenlijk schaamde ze zich kapot, maar toen ze zeker wist dat er niemand was, deed ze haar string opzij. Ze ging door haar knietjes en net voordat er een straal uit kwam hoorde ze voetstappen. Verschrikt staat ze op, ze zag iemand lachend naar haar toe lopen.Liesje probeerde weg te rennen, maar ze struikelde over een baksteen. Ze viel bewusteloos neer. De maffia pakte een mes en stak haar meerdere malen in het hoofd en hart. Liesje (dorp) werd alleen achter gelaten in de steeg en ze bloedde langzaam dood.

Hints: Den Haag / Oh oh Cherso / Ik heb nog nooit naar Oh Oh Cherso gekeken.
Lachend: Ondertitel: Begin elke dag met een lach!

Tanin op iBenny

Het feestgeruis was al enkele uren gestopt, toen zich net buiten het dorp een einzelganger bevond. Het was te laat om nog van het feest te komen, maar te vroeg om alweer uit de veren te zijn. Its an unfair world we live in, dacht hij bij zichzelf, terwijl hij onderweg was naar het huis van iBenny. Daar aangekomen zag hij dat deze zijn woonkamer had omgebouwd tot dansvloer en hier nog lekker aan het doorfeesten was. De dorpeling liep door de open deur naar binnen, stapte de dansvloer op en maakte zijn moves. iBenny schrok en staarde naar de rare
bewegingen van de hem welbekende dorpsbewoner. Waarom ga je zo raar? vroeg iBenny, terwijl hij geschrokken naar de haast spastische dorpeling keek. Raar? RAAR?! Zeg liever wat anders! schreeuwde deze, terwijl hij dreigend op iBenny af kwam lopen en uit zijn zak een schroevendraaier tevoorschijn toverde. Zeg dat nog eens als je durft! iBenny probeerde te gillen, maar zijn adem stokte in zijn keel toen zijn ongenode gast de schroevendraaier in iBennys buik boorde, deze er weer uit trok en nog een aantal keer in iBenny stak. iBenny (psychiater) zakte in elkaar in een plas bloed op de dansvloer, en liet vrij snel daarna het leven

hints:
"it's an unfair world" --> Tanin gepost in iets over denken in een andere taal
"Waarom ga jij raar"/anders zeggen --> raar gaan, vreemd gaan, Tanin gepost in iets over vreemdgaan
bloed op de dansvloer --> hit Michael Jackson, MJ, naam Tanin is MJ

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 20:16:29 ]
pi_88646580
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat ik mijn eigen zielenknijper heb omgelegd, sorry iBenny, zo bedoelde ik het niet :D
:D Was jij dat?

Ach, je had wel meteen de juiste :P
pi_88646587
yeah was wel leuk idd lynda

alleen jammer dat ik net de verkeerde gokte op t eind
pi_88646627
Nacht 2

Cable op Beach

Het was al wat later in de nacht, de maffia had al 2 moorden gepleegd deze nacht. En ik was de volgende die een moord moest doen. Ik liep naar het strand, het was hoog water. Er waren diverse spullen aangespoeld, waaronder een kandelaar. Ik pakte de kandelaar op en ging op weg naar het strand van Scheveningen.Daar zag ik een man staan. Ik liep op hem af en tilde de kandelaar omhoog. De man draaide zich om en schreeuwde: Ik heb een vrouw en 2 kinderen, alsjeblieft vermoord mij niet! Ik had geen medelijden en sloeg de kandelaar in de hersens van Beach. Beach was nog bij kennis en dook de zee in. Ik rende er achteraan, ik zag een touw liggen en pakte deze op.... Beach keek om en dat had hij niet moeten doen, ik deed het touw om ze net en trok het hard aand.... Beach (Forensic) werd vermoord in de zee aan het strand.

Hint 1 = hoog water = cablegunmaster woonplaats hogezand
Hint 2 = Scheveningen = Ik heb nog nooit naar Oh Oh Cherso gekeken.
Hint 3 = dook de zee in = heeft foto in fobo: http://verydemotivational(...)nvisible-jetski1.jpg

Nielsch op Hara

Harajuku zat de krant te lezen. Het meest ingrijpende verhaal wat er in de avondkrant stond was de lynch op Dale. Ook zij was schuldig aan de dood van Dale. Het deed haar verdriet. Ze besloot nog even de hond uit te laten. Ze liep door het bos, en terwijl haar hond aan het poepen was, kreeg ze een klap op haar kop.Ze zag erg wazig, en zag hoe een maffia met witte trui en een zwarte jas, haar een grot in sleepte. In de grot was een grotmeer. Harajuku werd in de het meertje gegooid en het was ijskoud! Harajuku (dorpsbewoner) bevroor dood en werd nooit meer gevonden.

Hint 1 : Krant = B. Brussen: Grote Nationale Sloop NRC Handelsblad Actie
Hint 2 : poepen = stukjes poep in je aarshaar
Hint 3 : ijskoud = Islamisering van de Noordpool
Hint 4 : witte trui = in fobo plaatje: http://i.fok.nl/userpics/78680/england_rugby.jpg

Tha_Erik op Trevland

1 Van de oudste maffialeden liep door de straten van Foktown.Wie zal ik eens vermoorden vroeg hij zich af. Hij keek naar binnen bij sommige dorpsbewoners. Zijn oog viel op een man die een film zat te kijken.Die man keek een horrorfilm, en dat bracht hem op een idee... Hij liep naar de dealer op de hoek en kocht een ijspriem. Pffff wel veel geld voor een moordwapen, 1724 euro! Hij forceerde het slot van het huis van Trevland en sloop naar binnen.Trevland zat helemaal in de film, en op het moment dat de moordenaar in de film een ijspriem in de nek van het slachtoffer stak, stak de maffia de ijspriem in de nek van Trevland (Rechercheur).

Hint 1 : oudste = Tha_erik heeft in zijn fobo een foto staan van zichzelf, verouderd : http://i28.tinypic.com/n32hw7.gif
Hint 2 : film = Welke film heb jij (pas) gezien? Deel CLXVII
Hint 3 : 1724 euro = Tha_Erik = geregisteerd om 17:24 uur

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 20:15:32 ]
pi_88646636
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kan heus nuttig zijn. Maar met zulke aantallen is de kans veel groter dat ze de eerste nachten dorp afmaken. Ik weet niet hoe ik het makkelijker neer kan zetten.
Het kán nuttig zijn maar waarschijnlijk niet?
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:15:17 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88646649
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het kán nuttig zijn maar waarschijnlijk niet?
Ik blijf niet bezig hoor, :').
pi_88646659
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als dat het niet is vat ik hem niet :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:15:56 #148
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88646669
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

:D Was jij dat?

Ach, je had wel meteen de juiste :P
Ja, maar ik wilde je helemaal niet dood, ik wilde een mafia of 2-3 omleggen en me dan laten bekeren...
pi_88646702
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

1e nacht is imo idd een hele grote kans om dorp om te leggen

ik heb om die reden de 1e keer dat ik mocht killen gekozen om niemand te doden,
pi_88646706
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef gomi het volgende:
yeah was wel leuk idd lynda

alleen jammer dat ik net de verkeerde gokte op t eind
Ja het was Patje of PS..

Nouja patje miste we toch niet ;)
pi_88646741
Nacht 3 Tanin op Calex en Stijnda op Calex

Psychopaat Tanin was weer op pad. Hij vroeg zich af of hij dit keer een maffia zal afsclachten of weer een dorpsbewoner? Hij reed richting Amsterdam, en kwam daar een heel intressant hoertje tegen. Hij raakte aan de praat, en aangezien hij al een paar maanden geen sex had gehad, besloot hij haar in te huren. Ze vertelde dat haar naam Calex was. Calex nam hem mee naar een huisje een paar straten verder op. Tanin kon niet meer wachten en scheurde de kleren van Calexs lijf. Hij duwde haar op de keukentafel, en stak met het keukenmes meerde malen in de kont van Calex. Daarna wurgde hij Calex (maffiehoer) en liep verward naar buiten.
Terwijl Tanin naar buiten liep kwam hij een donker persoon tegen. Deze man had een sigaret in zijn mond, en op het moment dat Tanin langs liep, blies de man de sigarettenrook in zijn gezicht. Tanin kan hier niet tegen en begon wild om zich heen te slaan. Tanin werd helemaal gek en trok als een potloodventer zijn jas opene. De man keek lachen naar de penis van Tanin. Wat een kleinezei de man. Tanin rende op hem af, maar de man stompte hem keihard in zijn gezicht. Met een gebroken neus viel Tanin op de grond. De man pakte zijn glazen flesje cola en sloeg deze tegen de slaap van Tanin. Het bloed kwam uit de oren en neus van Tanin, en Tanin (psychopaat) bloedde langzaam dood

Hint 1 : sigaret : Chocoladesigaretten
Hint 2 : Penis : signature: to pull his dick from the dirt : StijnDa
Hint 3 : glazen fles cola : In fobo : http://www.dnborrel.nl/goeieborrel/bavaria-indehemel.jpg
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:18:33 #152
216584 Trevland
pi_88646767
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja, maar ik wilde je helemaal niet dood, ik wilde een mafia of 2-3 omleggen en me dan laten bekeren...
Oh zo, toen ik zag dat je dood was dacht ik dat je mij had vermoord
pi_88646775
C_A ^O^
pi_88646804
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Stijnda op Tanin

pi_88646876
Moord gomi op D.

Het was koud en kill buiten, een donker figuur dwaalde door het dorp. Hij kwam een eenzaam persoon tegen op een bankje, hij ging naast hem zitten op het bankje en zei gedag. Hoe heet heet jij vroeg de duistere man. Mijn naam is D. zei de eenzame persoon. D. vertelde dat hij gek was op fastfood, maar dat hij geen geld meer had om eten te kopen. Hij was leeggeroofd door de overige dorpbewoners. Hij vertelde dat hij de lynch van vandaag had overleefd. En dat de dorpbewoners denken dat hij maffia is. De duistere man zei dat hij het maar raar vond, hoe kan jij nou maffia zijn? D. zei ik weet het echt niet, hij begon langzaam te huilen. De duistere man zei, je kan ook zelfmoord plegen? D. zei dat hij dat nooit zou kunnen doen, daar ben ik te laf voor. D. stond op en liep naar huis. De duistere man wilde vannacht toch echt een moord plegen, hij pakte zijn pistool en liep D. achterna. Met 1 schot in zijn hoofd viel D. (dorpsbewoner) dood neer. De duisteren man bracht het dode lichaam van D. naar de vuilnisbelt. En ging snel naar huis om te slapen.
Rust zacht D.
Bartjebart zat rustig in zijn woonkamer te genieten van een wijntje. Eigenlijk al de 4e, maar hij had genoeg in huis. Bartje had de hele dag hard gewerkt in het stadhuis en genoot van zijn avondje vrij, want morgen moest hij weer op tijd aan de slag. Bart schrok ineens op toen hij een geluid hoorde in zijn achtertuin. Voorzichtig liep Bartje naar achter en deed de achterdeur een klein stukje open. "H-h-hallo?" vroeg hij zachtjes. "Is daar iemand?" Vanuit de hoek van zijn tuin, uit een donker hoekje, hoorde Bartje ineens een stem: "Eh, sorry, maar ik moet het even kwijt: die broek die je aanhebt kan echt niet; de kleur vloekt zo totaal met die van je overhemd, om van te kotsen. En je moet accessoires dragen jongen, accessoires. It's all about accessoires!" Beduusd keek Bartje naar zijn eigen kleding. Op dat moment nam de mob een sprintje vanuit zijn hoekje en begon op BartjeBart in te slaan met een rubberen hamer. Zijn hoofd kon er niet zo goed tegen, en het duurde dus ook niet lang voor Bartjebarts (bodyguard) ziel zijn lichaam verliet.

Hint 1 : donker figuur : http://i.fok.nl/userpics/116459/gomi2.jpg
Hint 2 : fastfood : [TAL SC #699] McDonalds is lekkerderder
Hint 3 : vuilnisbelt : signature : What hes the master of, really, is garbage, kipple, refuse, the sea of cast-off goods our century floats on.Gomi no sensei. Master of junk.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:22:32 #156
141104 Patje1987
pi_88646933
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:16 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja het was Patje of PS..

Nouja patje miste we toch niet ;)
Hater
pi_88646950
Ik vond het trouwens erg leuk op Spelleider te zijn. Misschien zelfs leuker om dan het spel te spelen.

Maar het is zeker wel veel tijd. Vooral in het weekend :)
pi_88647089
Ik geef me op als SL voor komende ronde...
PWBF
pi_88650050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Doordat je twee maffiafamilies hebt is de kans op uitmoorden een stuk groter... of was er dit keer maar een familie?
een enkele familie :). heel erg gezellige.
Redacted
pi_88650123
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:

[..]

Oh zo, toen ik zag dat je dood was dacht ik dat je mij had vermoord
was ik :D
4enacht moorden:
Cable op TheVulture
Nielsch op Peter.

3e nacht;Moorden:
Puntenslijpsel op Timmmm.
Nielsch op Susi.
Cable op sheepcidus.
Stijnda op Tanin.

2e nacht:
Moorden:
Nielsch op Hara
Tha_erik op Trevland
Cable op Beach.
IJsdraakje op Kalkmaar. inactief aanwezig

1e nacht mijn faal :'):
Cable op liesje

[ Bericht 6% gewijzigd door cablegunmaster op 12-11-2010 21:37:02 ]
Redacted
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:37:42 #161
216584 Trevland
pi_88650491
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

4enacht moorden:
Cable op TheVulture
Nielsch op Peter.
3e nacht;Moorden:
Nielsch op Susi.
Cable op sheepcidus.
Stijnda op Tanin.

2e nacht:
Moorden:
Nielsch op Hara
Tha_erik op Trevland
Cable op Beach.

Cable op liesje
Het was omdat ik haar verteld had dat ik de rechercheur was ;)
pi_88650544
quote:

[..]
Ik ben altijd inactief aanwezig.
Post niet tijdens werktijd en lees vooral mee :)
pi_88650554
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Het was omdat ik haar verteld had dat ik de rechercheur was ;)
Altijd een grote gok :) de rest van de moorden heb ik niet :P
Daarom had ik jou ook verdacht Kalkmaar :D Stiekem meestemmen maar niks zeggen.
Redacted
pi_88650631
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Nouja ik post dus nooit veel mee.
pi_88650700
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Kalkmaar het volgende:
Nouja ik post dus nooit veel mee.
Maak je dus jezelf verdacht mee zoals ik zei :). Slecht voor je spel wijze.
Redacted
pi_88650715
Helaas dan maar ;)
pi_88650791
Zo inbox weer leeg *O* :D
pi_88651218
mijn inbox ook weer leeg :).
Redacted
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:52:14 #169
216584 Trevland
pi_88651279
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Proberen niet op te vallen en later toe slaan
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:53:05 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88651325
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:

[..]

Proberen niet op te vallen en later toe slaan
Zoals PS ook :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:59:39 #171
216584 Trevland
pi_88651696
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zoals PS ook :P
Maar of ik maffia of dorp ben ik speel meestal zo ;)
  One tough cookie vrijdag 12 november 2010 @ 22:10:17 #172
169210 liesje1979
pi_88652272
quote:

[..]

4enacht moorden:
Cable op TheVulture
Nielsch op Peter.

3e nacht;Moorden:
Nielsch op Susi.
Cable op sheepcidus.
Stijnda op Tanin.

2e nacht:
Moorden:
Nielsch op Hara
Tha_erik op Trevland
Cable op Beach.

Cable op liesje
Oh. -O-
  One tough cookie vrijdag 12 november 2010 @ 22:13:06 #173
169210 liesje1979
pi_88652410
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:15:54 #174
216584 Trevland
pi_88652547
9. Trevland Profiel | History | Fotoboek
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:16:42 #175
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_88652591
Pfff vond mezelf wel even goed hoor haha. Maar zoals ik al zei, een maffioos in z'n eentje kan toch niet winnen
Live from Chicago
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:17:18 #176
216584 Trevland
pi_88652618
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfff vond mezelf wel even goed hoor haha. Maar zoals ik al zei, een maffioos in z'n eentje kan toch niet winnen
Dan moet je wel heel veel geluk hebben maar meestal heb je dat dus niet
pi_88653057
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je PM was wel heul slecht hoor :P
pi_88653071
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Moord gomi op D.

Het was koud en kill buiten, een donker figuur dwaalde door het dorp. Hij kwam een eenzaam persoon tegen op een bankje, hij ging naast hem zitten op het bankje en zei gedag. Hoe heet heet jij vroeg de duistere man. Mijn naam is D. zei de eenzame persoon. D. vertelde dat hij gek was op fastfood, maar dat hij geen geld meer had om eten te kopen. Hij was leeggeroofd door de overige dorpbewoners. Hij vertelde dat hij de lynch van vandaag had overleefd. En dat de dorpbewoners denken dat hij maffia is. De duistere man zei dat hij het maar raar vond, hoe kan jij nou maffia zijn? D. zei ik weet het echt niet, hij begon langzaam te huilen. De duistere man zei, je kan ook zelfmoord plegen? D. zei dat hij dat nooit zou kunnen doen, daar ben ik te laf voor. D. stond op en liep naar huis. De duistere man wilde vannacht toch echt een moord plegen, hij pakte zijn pistool en liep D. achterna. Met 1 schot in zijn hoofd viel D. (dorpsbewoner) dood neer. De duisteren man bracht het dode lichaam van D. naar de vuilnisbelt. En ging snel naar huis om te slapen.
Rust zacht D.
Bartjebart zat rustig in zijn woonkamer te genieten van een wijntje. Eigenlijk al de 4e, maar hij had genoeg in huis. Bartje had de hele dag hard gewerkt in het stadhuis en genoot van zijn avondje vrij, want morgen moest hij weer op tijd aan de slag. Bart schrok ineens op toen hij een geluid hoorde in zijn achtertuin. Voorzichtig liep Bartje naar achter en deed de achterdeur een klein stukje open. "H-h-hallo?" vroeg hij zachtjes. "Is daar iemand?" Vanuit de hoek van zijn tuin, uit een donker hoekje, hoorde Bartje ineens een stem: "Eh, sorry, maar ik moet het even kwijt: die broek die je aanhebt kan echt niet; de kleur vloekt zo totaal met die van je overhemd, om van te kotsen. En je moet accessoires dragen jongen, accessoires. It's all about accessoires!" Beduusd keek Bartje naar zijn eigen kleding. Op dat moment nam de mob een sprintje vanuit zijn hoekje en begon op BartjeBart in te slaan met een rubberen hamer. Zijn hoofd kon er niet zo goed tegen, en het duurde dus ook niet lang voor Bartjebarts (bodyguard) ziel zijn lichaam verliet.

Hint 1 : donker figuur : http://i.fok.nl/userpics/116459/gomi2.jpg
Hint 2 : fastfood : [TAL SC #699] McDonalds is lekkerderder
Hint 3 : vuilnisbelt : signature : What hes the master of, really, is garbage, kipple, refuse, the sea of cast-off goods our century floats on.Gomi no sensei. Master of junk.
Ben ik ook door Gomi vermoord? :?
pi_88653089
10. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:52:23 #180
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88654327
Ah, deze ronde zit er weer op. Heeft er ooit eigenlijk al maffia gewonnen? En ik vond dat PM-gebeuren van de BM maar vervelend :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88654386
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben ik ook door Gomi vermoord? :?
nee ;) heb per ongeluk de hele nachtkill neergezet
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:54:02 #182
216584 Trevland
pi_88654401
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, deze ronde zit er weer op. Heeft er ooit eigenlijk al maffia gewonnen? En ik vond dat PM-gebeuren van de BM maar vervelend :').
In het verleden al wel een aantal keer ja
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:55:07 #183
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88654464
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gebeurt sinds jaar en dag.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:56:24 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88654531
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat gebeurt sinds jaar en dag.
Ja, maar het viel me nu zo op omdat het steeds gezegd werd door Lynda. En omdat het als maffia extra vervelend is als je niet weet wie er goed op weg is :').
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:58:04 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88654609
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, maar het viel me nu zo op omdat het steeds gezegd werd door Lynda. En omdat het als maffia extra vervelend is als je niet weet wie er goed op weg is :').
Ja, daarom doen ze het :') Mafia maakt actief gelijk af dus zoeken we er een weg omheen :'(
pi_88654778
Misschien wil ik wel mede SL zijn..
pi_88654815
quote:

[..]

mijn BG's O+
Nachtwaker O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:02:23 #188
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88654834
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, daarom doen ze het :') Mafia maakt actief gelijk af dus zoeken we er een weg omheen :'(
I know :'). En daar maken sommige heel actief gebruik van door maar een beetje saai en inactief te doen. Beter is iedereen actief O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88655151
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee ;) heb per ongeluk de hele nachtkill neergezet
Ow :D Wie heeft me dan doodvermoord? :D
(I'm sure it wasn't me ;) )
pi_88655202
quote:

[..]

En dan zelf "boos" worden omdat ze je doodvermoorden omdat je zo actief bent ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:11:01 #191
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88655293
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En dan zelf "boos" worden omdat ze je doodvermoorden omdat je zo actief bent ;)
Natulak!
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:24:05 #192
317853 Goratj
nooit weg geweest
pi_88659466
ik ga ook mee doen, gezelligheid jwz!! *O*

11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
Mann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:25:16 #193
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_88659538
12. Zeroku Zeroku | History | Fotoboek
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_88659631
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
pi_88660077
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef lynda het volgende:

[..]

Je PM was wel heul slecht hoor :P
ja whatever hahaha. Daarvóór toch? Niemand verdacht me! :o
Live from Chicago
pi_88660650
Tot de laatste dag was je veilig :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:27:59 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88661727
Ga ik het mezelf aandoen om nog een ronde mee te doen :')?
Hoogachtend,
Erik.
pi_88662127
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga ik het mezelf aandoen om nog een ronde mee te doen :')?
ja
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:00:01 #199
163094 Ladidadida
pi_88662363
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik geef me op als SL voor komende ronde...
Samen met....... Wie was het ook alweer, die de Sinterklaasvariant voorstelde?
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:00:50 #200
163094 Ladidadida
pi_88662379
14. Ladidadida

Onder voorwaarde :') Vul het morgen wel aan.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:06:04 #201
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88662478
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Samen met....... Wie was het ook alweer, die de Sinterklaasvariant voorstelde?
Rave_NL, volgens mij... maar die was er een tijdje niet
pi_88662592
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Rave_NL, volgens mij... maar die was er een tijdje niet
Niels heeft alleen het idee uitgewerkt :(

Maar hij wou dat doen wanneer hij terug zou komen van z'n werkopdrachtgedoevakantieiets rond de 26e
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:23:55 #203
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88662708
quote:
12s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Niels heeft alleen het idee uitgewerkt :(

Maar hij wou dat doen wanneer hij terug zou komen van z'n werkopdrachtgedoevakantieiets rond de 26e
Zou kunnen, Raves naam staat me alleen bij omdat we die ronde allebei maffia geweest waren :P
pi_88664252
Ik wil jullie echt een compliment maken voor de beschrijving van de moorden... ik heb me soms echt scheel gelachen _O-
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:29:55 #205
163094 Ladidadida
pi_88664882
Dank :7
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:57:04 #206
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88665306
14. LadidadidaProfiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:57:39 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88665318
Als er trouwens nog een SL-stagiair gezocht wordt, ik ben daarvoor beschikbaar O+.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:44:34 #208
163094 Ladidadida
pi_88666174
Dank O+ O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:19:22 #209
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88667280
Ik wil trouwens nu wel weer een andere rol dan maffia, twee keer achter elkaar is wel even genoeg :P.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:43:58 #210
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88668021
Wou er niet iemand een sinterklaas maffia leiden?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:45:45 #211
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_88668063
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_88669291
als we maandag pas beginnen doe ik wel mee :)
pi_88669316
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weer een andere rol dan maffia, twee keer achter elkaar is wel even genoeg :P.
_O-
Redacted
pi_88670792
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:28:30 #215
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88670798
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:24 schreef CaLeX het volgende:
als we maandag pas beginnen doe ik wel mee :)
Ik ben ook voor het beginnen op een andere dag dan vlak voor het weekend.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88681891
We kunnen toch gewoon maandag beginnen ofzo :9
pi_88683381
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen toch gewoon maandag beginnen ofzo :9
Goed plan
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 november 2010 @ 22:24:41 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88683807
18. Borisz Profiel | History | Fotoboek
pi_88686021
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek

[ Bericht 12% gewijzigd door naatje_1 op 13-11-2010 23:39:52 (klaar) ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:34:57 #220
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_88686039
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek (links volgen)
Je had gewoon kunnen quoten.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_88686083
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Je had gewoon kunnen quoten.
ik bedoelde eigenlijk mijn eigen links, maar true :')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_88686239
Is er nog iets veranderd sinds vorige keer, wie zijn de SL deze keer en wanneer komt die pietenmaffia ofzo?
pi_88690866
[quote]Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
CLX links volgen
pi_88690923
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Is er nog iets veranderd sinds vorige keer, wie zijn de SL deze keer en wanneer komt die pietenmaffia ofzo?
Geen SL :)
pi_88691006
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 02:34 schreef lynda het volgende:

[..]

Geen SL :)
lynda O+
pi_88691022
Gomi O+

Het is altijd zo rustig in PM na een maffiaspel :P
pi_88691044
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 02:41 schreef lynda het volgende:
Gomi O+

Het is altijd zo rustig in PM na een maffiaspel :P
yeah ik wacht op een volgende ronde.

maar geen ronde zal een bm brengen als de laatste

ja ik ben niet nuchter :)
pi_88691156
Haha ik ook niet dus dat scheelt :p
  zondag 14 november 2010 @ 09:32:58 #229
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88692574
Zatlappen! Tortelduiven!
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 14 november 2010 @ 10:09:59 #230
163094 Ladidadida
pi_88692922
Hm, niet eens een dronken post van CaLeX? Jammer -O-
  zondag 14 november 2010 @ 10:33:19 #231
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88693190
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
pi_88693354
Ik ga ook weer meedoen! even linkjes plaatsen ..
pi_88693396
21. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
  zondag 14 november 2010 @ 15:20:17 #234
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88700780
Ik doe mee
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 14 november 2010 @ 15:21:15 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88700824
Voeg jezelf dan toe aan het lijstje.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88705111
22. -Vaduz- Profiel | History | Fotoboek
That's all folks!
pi_88705197
Ik wil graseter wel toevoegen, maar ben daar totaal niet handig in. (bij mezelf dom copy/paste gedaan)

Dank Benny.

[ Bericht 15% gewijzigd door -Vaduz- op 14-11-2010 17:35:48 ]
That's all folks!
pi_88705258
23. Graseter Profiel | History | Fotoboek
  zondag 14 november 2010 @ 18:00:24 #239
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88706132
24. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
pi_88706157
25. Bellatrix Profiel | History | Fotoboek
pi_88707608
26. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
Redacted
pi_88722759
al SL's deze ronde? startdag?
pi_88724158
Misschien halverwege de week beginnen... zou leuk zijn als er nog wat meer mensen mee doen!
  maandag 15 november 2010 @ 04:09:41 #244
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_88727212
27. PS Profiel | History | Fotoboek
Live from Chicago
  maandag 15 november 2010 @ 04:19:53 #245
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88727240
Ook maar weer eens proberen een rondje mee te spelen. :)

28. JJH Profiel | History | Fotoboek

[ Bericht 0% gewijzigd door JJH op 15-11-2010 04:20:11 (Ik kan niet tellen) ]
pi_88741158
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien halverwege de week beginnen... zou leuk zijn als er nog wat meer mensen mee doen!
Ik heb ervaren dat vlak voor het weekend beginnen voor de SL's niet leuk is :)

Beter beginnen we maandag :Y
  maandag 15 november 2010 @ 16:01:55 #247
141104 Patje1987
pi_88741183
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb ervaren dat vlak voor het weekend beginnen voor de SL's niet leuk is :)

Beter beginnen we maandag :Y
Hey, het is maandag :P
  maandag 15 november 2010 @ 16:09:35 #248
163094 Ladidadida
pi_88741515
Beter beginnen we vandaag!
  maandag 15 november 2010 @ 16:09:51 #249
163094 Ladidadida
pi_88741524
Nielsch en Erik wilden SL-en toch?
  maandag 15 november 2010 @ 16:10:33 #250
141104 Patje1987
pi_88741558
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
quote:
Nielsch en Erik wilden SL-en toch?
Ik zeg doen
  maandag 15 november 2010 @ 16:17:52 #251
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88741888
*O* Leuk.
pi_88742175
Een ervaren SL erbij misschien?
pi_88743030
quote:
ook goed!
pi_88743766
Ik ben de keer erop dan wel beschikbaar als SL, samen met iemand die het vaker heeft gedaan. :Y
That's all folks!
pi_88744312
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef StijnDa het volgende:
Een ervaren SL erbij misschien?
Zo moeilijk is het niet ;)

Vooraf goede afspraken maken en geen foutjes maken

Probleempjes kan je altijd met een beslissing oplossen
  maandag 15 november 2010 @ 17:55:09 #256
163094 Ladidadida
pi_88745692
Ik heb c_a geslontmaagd :9
pi_88750662
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
dat was best lekker :9
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 19:56:11 #258
18653 crew  D.
pi_88751278
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de keer erop dan wel beschikbaar als SL, samen met iemand die het vaker heeft gedaan. :Y
PS en ik hadden ook al plannen in die richting, maar we kunnen ook nog wel een ronde wachten :Y
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 19:59:14 #259
18653 crew  D.
pi_88751473
29. D. Profiel | History | Fotoboek
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:26:21 #260
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88770375
Is er al bekend nu wanneer we beginnen?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88771111
Ik weet niet wie er SL is dit keer? :P
pi_88772118
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
en Susi mij :9~
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:50:42 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88772802
Ik wil best SL zijn, maar ik zit een beetje met tijd. Ik heb vaak tot 17.00 college en ga daarna meteen eten (samen met huisgenoot) dus een 19.00 deadline is problematisch :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88773087
Dan verschuif je die toch wat? Iedere spelleiding z'n schema.
That's all folks!
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:00:34 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88773119
Oh en ik ga het ook niet alleen doen, en het liefst met iemand die al een keer SL geweest is :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_88773143
Puntenslijper wilde toch ook wel?
pi_88774516
als er maar weer niet die 48-uurs cyclus krijgen :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:56:43 #268
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88774791
Ik zat zelf te denken aan een 60-uurs cyclus.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88774815
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er orgies gebeuren, ok.
pi_88774836
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Das onhandig... kun je beter 72 uur aanhouden :)
pi_88776924
Als het maar niet van geheelonthouding komt.
That's all folks!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:15:45 #272
163094 Ladidadida
pi_88777927
Zucht. Ik doe het wel nog een rondje :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:16:03 #273
163094 Ladidadida
pi_88777938
Meld u zich maar voor een slontmaagding :')
pi_88777961
:D O+

Erik wilde volgens mij wel
pi_88778832
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef Ladidadida het volgende:
Zucht. Ik doe het wel nog een rondje :')
neeee :'(
pi_88779368
Ik mis nog wat oudgedienden bij de deelnemers
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:36:07 #277
163094 Ladidadida
pi_88781142
Is wel zo bevorderlijk voor de sfeer!
pi_88781524
Ladi ^O^
pi_88781634
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis nog wat oudgedienden bij de deelnemers
Ik hoop niet dat de bikkelharde maffiose speelwijze daarvoor gezorgd heeft.
That's all folks!
pi_88781650
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat de bikkelharde maffiose speelwijze daarvoor gezorgd heeft.
_O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:35:16 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88794327
PM gestuurd :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_88794408
Woensdagavond beginnen? :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:39:54 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88794562
Stukken ongeduld. Eerst maar eens op reactie wachten of ladi er überhaupt zin in heeft en of we wat besproken krijgen.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:44:08 #284
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_88794770
in de week van 24nov heb ik niet zo gek veel tijd, dush probeer op te schieten
pi_88797621
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
in de week van 24nov heb ik niet zo gek veel tijd, dush probeer op te schieten
Ach, we maken je de eerste paar dagen wel kapot :P
pi_88806741
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
Puntenslijper wilde toch ook wel?
mot je een ram voor je harses? :{w
Live from Chicago
  woensdag 17 november 2010 @ 00:52:26 #287
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88806766
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

mot je een ram voor je harses? :{w
Voel je je nog steeds maffia? :+
  woensdag 17 november 2010 @ 08:51:07 #288
163094 Ladidadida
pi_88808908
Hoe denken jullie over een weekendbreak?
pi_88808989
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
Weekendvertraging?
dat 1 dag 2 dagen worden, maar het weekend helemaal overslaan vind ik wel wat veel van het goede...
pi_88809516
Begin anders gewoon op maandag?
pi_88810073
quote:
Goed plan... weekend is echt kut. Maar vrijdag lukt nog wel :)
  woensdag 17 november 2010 @ 10:07:29 #292
163094 Ladidadida
pi_88810619
Als we op maandag gaan beginnen, moeten we eigenlijk wel de Sinterklaasvariant spelen, vind ik O+ :@
pi_88810627
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
Als we op maandag gaan beginnen, moeten we eigenlijk wel de Sinterklaasvariant spelen, vind ik O+ :@
Joah! *O*
pi_88812289
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
Die wou Rave volgens mij zelf graag leiden...
pi_88812498
Ik zeg nu starten, dan zijn we nog ruim op tijd voor Rave zijn ronde :Y
pi_88813277
quote:
Prima. :Y
That's all folks!
pi_88813627
Als ik SL ben, beginnen we vandaag!
PWBF
pi_88813827
ik bedoel maandag...
PWBF
pi_88814110
:')
That's all folks!
pi_88814186
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef Nielsch het volgende:
ik bedoel maandag...
Verdacht , hij kan nog weleens de godfather wezen :o

Lynchen dan maar?

*Cable Vote Nielsch

Nielsch(1) Cable,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
  woensdag 17 november 2010 @ 18:19:39 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_88829023
De kans is aanwezig dat we vandaag nog van start gaan *tromgeroffel*.

Het zal een gewone versie worden, dus geen Sintversie, die kan daarna nog gespeeld worden (en de bedenkers daarvan hebben dan nog de kans om mee te doen, want anders is het ook maar sneu toch?).

De huidige deelnemerlijst is als volgt:

29. D. Profiel | History | Fotoboek
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')