Wat bedoel je met nog 1?quote:

quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, die laatste maffia zal zich wel in z'n vuistje lachen dat iedereen dacht dat er nog maar 1 was

Een maffia in zn eentje kan toch nooit winnen tegen zoveel dorp...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, die laatste maffia zal zich wel in z'n vuistje lachen dat iedereen dacht dat er nog maar 1 was

Ja, succes.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een maffia in zn eentje kan toch nooit winnen tegen zoveel dorp...

Ik bedoelde ook niet dat die ging winnen, maar meer de verbazing van iedereen hier. "Hé, er is er nog eenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een maffia in zn eentje kan toch nooit winnen tegen zoveel dorp...

heb ik het nou gedaan?quote:

Ja is ook zo. is ook het risico wat je neemt als je stemt... Maar dan zijn er nog wel anderen die op haar stemden en eerder al verdenkingen hadden en nu trouwens ook best wel stil zijn...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef gomi het volgende:
[..]
iedereen die net op lynda stemde is imo al verdacht. de een wat meer dan de ander.

true,quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja is ook zo. is ook het risico wat je neemt als je stemt... Maar dan zijn er nog wel anderen die op haar stemden en eerder al verdenkingen hadden en nu trouwens ook best wel stil zijn...

idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ene stem was die op Erik, die toch al niet meer te redden was.

mja het is verder wel het enige dat ik tegen me heb. Ik kan kennelijk niet zo goed inschatten, blijkt ook wel uit oude spellen. Vaduz heeft dan weer tegen zich dat hij als enige leek te weten dat er nog een maffioos was. Anderen hebben weer hints tegen hen gehad.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
true,
maar jij hebt ook je stemgedrag een beetje tegen tbh. geloof dat jij maar b1x op een maffia hebt gestemd
maar goed laten we de nacht maar afwachten

qua hints hebben we allemaal wel wat gehad idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mja het is verder wel het enige dat ik tegen me heb. Ik kan kennelijk niet zo goed inschatten, blijkt ook wel uit oude spellen. Vaduz heeft dan weer tegen zich dat hij als enige leek te weten dat er nog een maffioos was. Anderen hebben weer hints tegen hen gehad.

Kan gebeurenquote:

Als ik me niet verdedig is het ook niet goedquote:

Dus jij was hetquote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ty
ik gokte en gokte verkeerd
maar ik heb iig die godfather te pakken gehad

die april zou de 4 uit de hints kunnen zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Grappig. borisz is geregistreerd op 20-04-2004, en PS op 20-07-2007

Ik zelf was niet verrast over mijn dood.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
hehe en ik was nog zo verrast na je dood

Daarom keek ik ook ja. En registratietijd 10 uur 's avonds.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die april zou de 4 uit de hints kunnen zijn

Ik ga jou missen!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ty

dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zelf was niet verrast over mijn dood.wist dat ik die avond ging sterven.. raar voorgevoel.

ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.

morgen toch wel gedaan mag ik hopenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen.

We zullen zien dorpelingen blijven dorpelingenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
morgen toch wel gedaan mag ik hopen
dan kunnen we na t weekend weer beginnen

Had ik je ff beetquote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ty

quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar je moest mij niet om de tuin leiden he
dit vind ik ook zo mooi psychologisch gezienquote:

Achteraf niet nee. Maar met mijn spel heb ik al de nodige mensen op de kast gejaagdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar je moest mij niet om de tuin leiden he

Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomenquote:

Nee schat, de hints die ik geplaatst had die waren naar allemaal verschillende nachten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomen

Arme ikquote:

so true!quote:

quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
so true!
Had iemand van ons kunnen maken :p

quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Puntenslijpsel (5), Vaduz, 08gnot, Lynda, Borisz

Dat was bennyquote:

Nee nooit, dus ik ben ook wel voor iets meer maffiamachtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef Nielsch het volgende:
wint de maffia uberhaupt ooit wel eens? misschien is het tijd voor een nerf van het dorp...

1 op 3quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee nooit, dus ik ben ook wel voor iets meer maffiamacht

Ohw, ik dacht dat we dat nu al dedenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
1 op 3 en met hints? 1 op 4 lijkt me dan beter.

Er waren nu al 8/9 op de 32 man maffia, en het was nog lang niet genoeg...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Beach het volgende:
1 op 3 en met hints? 1 op 4 lijkt me dan beter.

mwa ik geloof dat wij 2 nachten gemist hebben (prutsers :p )quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er waren nu al 8/9 op de 32 man maffia, en het was nog lang niet genoeg...

Meer maffialedenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Maar als je meer maffiamacht wil... wat is dan beter, meer maffialeden of meer kills per maffia (nu is het 1 kill per 2 maffia)
Ik ben trouwens wel voor 2 nachtwakers

Ja sterk, de eerste nachten heb je veel meer kans dat ze dorp afmakenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer maffialeden![]()
2 Nachtwakers is wel leuk maar wel heel erg sterk voor dorp... Dorpelingen kunnen dan gewoon 3 verdachten afmaken van die dag. 1 Lynchen en 2 door nachtwaker. Dat is teveel van het goede. We hebben ook nog Gekke Dokter.

Ikkuh niet dan? die halve dag...quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef lynda het volgende:
Tong en mijn BG's was gezellig in de PM![]()

quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef lynda het volgende:
Tong en mijn BG's was gezellig in de PM![]()
En Tanin
En Vulture
En Gomi
en euh nog wat lui![]()

Jij bent wel voor dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja sterk, de eerste nachten heb je veel meer kans dat ze dorp afmaken

Wat zuur ik nu weer? Ik ben niet voor of tegen, ik denk alleen dat mafia er juist meer baat bij heeft dan dorpquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij bent wel voor dan?![]()
Niet zo zuren Hara.

Dus de nachtwaker is geen nuttige rol voor het dorp? Of de 1e wel maar de 2e niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zuur ik nu weer? Ik ben niet voor of tegen, ik denk alleen dat mafia er juist meer baat bij heeft dan dorp

Kan heus nuttig zijn. Maar met zulke aantallen is de kans veel groter dat ze de eerste nachten dorp afmaken. Ik weet niet hoe ik het makkelijker neer kan zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dus de nachtwaker is geen nuttige rol voor het dorp? Of de 1e wel maar de 2e niet?

quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat ik mijn eigen zielenknijper heb omgelegd, sorry iBenny, zo bedoelde ik het niet

Het kán nuttig zijn maar waarschijnlijk niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan heus nuttig zijn. Maar met zulke aantallen is de kans veel groter dat ze de eerste nachten dorp afmaken. Ik weet niet hoe ik het makkelijker neer kan zetten.

Ik blijf niet bezig hoor,quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het kán nuttig zijn maar waarschijnlijk niet?

Ja, maar ik wilde je helemaal niet dood, ik wilde een mafia of 2-3 omleggen en me dan laten bekeren...quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was jij dat?
Ach, je had wel meteen de juiste

1e nacht is imo idd een hele grote kans om dorp om te leggenquote:

Ja het was Patje of PS..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:13 schreef gomi het volgende:
yeah was wel leuk idd lynda
alleen jammer dat ik net de verkeerde gokte op t eind

Oh zo, toen ik zag dat je dood was dacht ik dat je mij had vermoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde je helemaal niet dood, ik wilde een mafia of 2-3 omleggen en me dan laten bekeren...

Haterquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja het was Patje of PS..
Nouja patje miste we toch niet

een enkele familiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Doordat je twee maffiafamilies hebt is de kans op uitmoorden een stuk groter... of was er dit keer maar een familie?

was ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, toen ik zag dat je dood was dacht ik dat je mij had vermoord

Het was omdat ik haar verteld had dat ik de rechercheur wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was ik
4enacht moorden:
Cable op TheVulture
Nielsch op Peter.
3e nacht;Moorden:
Puntenslijpsel op Timmmm.
Nielsch op Susi.
Cable op sheepcidus.
Stijnda op Tanin.
2e nacht:
Moorden:
Nielsch op Hara
Tha_erik op Trevland
Cable op Beach.
IJsdraakje op Kalkmaar. inactief aanwezig
1e nacht mijn faal:
Cable op liesje

Ik ben altijd inactief aanwezig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]

Altijd een grote gokquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
Het was omdat ik haar verteld had dat ik de rechercheur was

Nouja ik post dus nooit veel mee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Altijd een grote gokde rest van de moorden heb ik niet
Daarom had ik jou ook verdacht KalkmaarStiekem meestemmen maar niks zeggen.

Proberen niet op te vallen en later toe slaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Altijd een grote gokde rest van de moorden heb ik niet
Daarom had ik jou ook verdacht KalkmaarStiekem meestemmen maar niks zeggen.

Oh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
was ik
4enacht moorden:
Cable op TheVulture
Nielsch op Peter.
3e nacht;Moorden:
Puntenslijpsel op Timmmm.
Nielsch op Susi.
Cable op sheepcidus.
Stijnda op Tanin.
2e nacht:
Moorden:
Nielsch op Hara
Tha_erik op Trevland
Cable op Beach.
1e nacht mijn faal:
Cable op liesje

Dan moet je wel heel veel geluk hebben maar meestal heb je dat dus nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfff vond mezelf wel even goed hoor haha. Maar zoals ik al zei, een maffioos in z'n eentje kan toch niet winnen

Je PM was wel heul slecht hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pfff vond mezelf wel even goed hoor haha. Maar zoals ik al zei, een maffioos in z'n eentje kan toch niet winnen

Ben ik ook door Gomi vermoord?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Moord gomi op D.
Het was koud en kill buiten, een donker figuur dwaalde door het dorp. Hij kwam een eenzaam persoon tegen op een bankje, hij ging naast hem zitten op het bankje en zei gedag. Hoe heet heet jij vroeg de duistere man. Mijn naam is D. zei de eenzame persoon. D. vertelde dat hij gek was op fastfood, maar dat hij geen geld meer had om eten te kopen. Hij was leeggeroofd door de overige dorpbewoners. Hij vertelde dat hij de lynch van vandaag had overleefd. En dat de dorpbewoners denken dat hij maffia is. De duistere man zei dat hij het maar raar vond, hoe kan jij nou maffia zijn? D. zei ik weet het echt niet, hij begon langzaam te huilen. De duistere man zei, je kan ook zelfmoord plegen? D. zei dat hij dat nooit zou kunnen doen, daar ben ik te laf voor. D. stond op en liep naar huis. De duistere man wilde vannacht toch echt een moord plegen, hij pakte zijn pistool en liep D. achterna. Met 1 schot in zijn hoofd viel D. (dorpsbewoner) dood neer. De duisteren man bracht het dode lichaam van D. naar de vuilnisbelt. En ging snel naar huis om te slapen.
Rust zacht D.
Bartjebart zat rustig in zijn woonkamer te genieten van een wijntje. Eigenlijk al de 4e, maar hij had genoeg in huis. Bartje had de hele dag hard gewerkt in het stadhuis en genoot van zijn avondje vrij, want morgen moest hij weer op tijd aan de slag. Bart schrok ineens op toen hij een geluid hoorde in zijn achtertuin. Voorzichtig liep Bartje naar achter en deed de achterdeur een klein stukje open. "H-h-hallo?" vroeg hij zachtjes. "Is daar iemand?" Vanuit de hoek van zijn tuin, uit een donker hoekje, hoorde Bartje ineens een stem: "Eh, sorry, maar ik moet het even kwijt: die broek die je aanhebt kan echt niet; de kleur vloekt zo totaal met die van je overhemd, om van te kotsen. En je moet accessoires dragen jongen, accessoires. It's all about accessoires!" Beduusd keek Bartje naar zijn eigen kleding. Op dat moment nam de mob een sprintje vanuit zijn hoekje en begon op BartjeBart in te slaan met een rubberen hamer. Zijn hoofd kon er niet zo goed tegen, en het duurde dus ook niet lang voor Bartjebarts (bodyguard) ziel zijn lichaam verliet.
Hint 1 : donker figuur : http://i.fok.nl/userpics/116459/gomi2.jpg
Hint 2 : fastfood : [TAL SC #699] McDonalds is lekkerderder
Hint 3 : vuilnisbelt : signature : What hes the master of, really, is garbage, kipple, refuse, the sea of cast-off goods our century floats on.Gomi no sensei. Master of junk.

neequote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben ik ook door Gomi vermoord?

In het verleden al wel een aantal keer jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, deze ronde zit er weer op. Heeft er ooit eigenlijk al maffia gewonnen? En ik vond dat PM-gebeuren van de BM maar vervelend.

Dat gebeurt sinds jaar en dag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, deze ronde zit er weer op. Heeft er ooit eigenlijk al maffia gewonnen? En ik vond dat PM-gebeuren van de BM maar vervelend.

Ja, maar het viel me nu zo op omdat het steeds gezegd werd door Lynda. En omdat het als maffia extra vervelend is als je niet weet wie er goed op weg isquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gebeurt sinds jaar en dag.

Ja, daarom doen ze hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het viel me nu zo op omdat het steeds gezegd werd door Lynda. En omdat het als maffia extra vervelend is als je niet weet wie er goed op weg is.

mijn BG'squote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het viel me nu zo op omdat het steeds gezegd werd door Lynda. En omdat het als maffia extra vervelend is als je niet weet wie er goed op weg is.

I knowquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze hetMafia maakt actief gelijk af dus zoeken we er een weg omheen

Owquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeheb per ongeluk de hele nachtkill neergezet

En dan zelf "boos" worden omdat ze je doodvermoorden omdat je zo actief bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]

Natulak!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan zelf "boos" worden omdat ze je doodvermoorden omdat je zo actief bent

ja whatever hahaha. Daarvóór toch? Niemand verdacht me!quote:

jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga ik het mezelf aandoen om nog een ronde mee te doen?

Samen met....... Wie was het ook alweer, die de Sinterklaasvariant voorstelde?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik geef me op als SL voor komende ronde...

Rave_NL, volgens mij... maar die was er een tijdje nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Samen met....... Wie was het ook alweer, die de Sinterklaasvariant voorstelde?

Niels heeft alleen het idee uitgewerktquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Rave_NL, volgens mij... maar die was er een tijdje niet

Zou kunnen, Raves naam staat me alleen bij omdat we die ronde allebei maffia geweest warenquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niels heeft alleen het idee uitgewerkt
Maar hij wou dat doen wanneer hij terug zou komen van z'n werkopdrachtgedoevakantieiets rond de 26e

quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens nu wel weer een andere rol dan maffia, twee keer achter elkaar is wel even genoeg.

Ik ben ook voor het beginnen op een andere dag dan vlak voor het weekend.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:24 schreef CaLeX het volgende:
als we maandag pas beginnen doe ik wel mee

Goed planquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef TheVulture het volgende:
We kunnen toch gewoon maandag beginnen ofzo

Je had gewoon kunnen quoten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
1. iBenny Profiel | History | Fotoboek
2. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
3. Patje1987 Profiel | History | Fotoboek
4. TheVulture Profiel | History | Fotoboek
5. Beach Profiel | History | Fotoboek
6. Kally Profiel | History | Fotoboek
7.gomi Profiel | History | Fotoboek
8. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
9. Trevland Profiel | History | Fotoboek
10. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
11. Goratj Profiel | History | Fotoboek
12. Zeroku Zeroku | History | Fotoboek
13. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
14. LadidadidaProfiel | History | Fotoboek
15. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
16. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
17. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
18. Borisz Profiel | History | Fotoboek
19. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek (links volgen)

Geen SLquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
Is er nog iets veranderd sinds vorige keer, wie zijn de SL deze keer en wanneer komt die pietenmaffia ofzo?

yeah ik wacht op een volgende ronde.quote:Op zondag 14 november 2010 02:41 schreef lynda het volgende:
Gomi
Het is altijd zo rustig in PM na een maffiaspel![]()

Ik heb ervaren dat vlak voor het weekend beginnen voor de SL's niet leuk isquote:Op maandag 15 november 2010 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien halverwege de week beginnen... zou leuk zijn als er nog wat meer mensen mee doen!

Hey, het is maandagquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat vlak voor het weekend beginnen voor de SL's niet leuk is
Beter beginnen we maandag

quote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef Ladidadida het volgende:
Nielsch en Erik wilden SL-en toch?

Zo moeilijk is het nietquote:

PS en ik hadden ook al plannen in die richting, maar we kunnen ook nog wel een ronde wachtenquote:Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de keer erop dan wel beschikbaar als SL, samen met iemand die het vaker heeft gedaan.

en Susi mijquote:

Als er orgies gebeuren, ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een 60-uurs cyclus.

Das onhandig... kun je beter 72 uur aanhoudenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een 60-uurs cyclus.

neeeequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:15 schreef Ladidadida het volgende:
Zucht. Ik doe het wel nog een rondje

Ik hoop niet dat de bikkelharde maffiose speelwijze daarvoor gezorgd heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis nog wat oudgedienden bij de deelnemers

quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de bikkelharde maffiose speelwijze daarvoor gezorgd heeft.

Ach, we maken je de eerste paar dagen wel kapotquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
in de week van 24nov heb ik niet zo gek veel tijd, dush probeer op te schieten

mot je een ram voor je harses?quote:

Weekendvertraging?quote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe denken jullie over een weekendbreak?

Goed plan... weekend is echt kut. Maar vrijdag lukt nog welquote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:

Joah!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
Als we op maandag gaan beginnen, moeten we eigenlijk wel de Sinterklaasvariant spelen, vind ik![]()

Die wou Rave volgens mij zelf graag leiden...quote:Op woensdag 17 november 2010 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
Als we op maandag gaan beginnen, moeten we eigenlijk wel de Sinterklaasvariant spelen, vind ik![]()

Prima.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:

Verdacht , hij kan nog weleens de godfather wezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |