quote:Weet ik is ook voor Kally en mij.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker voor jou alleen, vind het niet zo lekker
quote:Laten we voorop stellen dat ik te laat ben, heb nu twee keer mijn zorgverzekeraar aan de lijn gehad en twee keer het incassobureau, maar beiden willen geen betalingregeling treffen omdat het nog 'bij de ander' ligt.
quote:Ik heb geen baat bij slijmen.
quote:Misschien een ontbijtje op bed van Patje.Op donderdag 28 oktober 2010 14:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen baat bij slijmen.
quote:dat is vet irritant ja.... eigenlijk kan niemand je helpen, omdat ze alletwee naar de ander wijzenOp donderdag 28 oktober 2010 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat ik te laat ben, heb nu twee keer mijn zorgverzekeraar aan de lijn gehad en twee keer het incassobureau, maar beiden willen geen betalingregeling treffen omdat het nog 'bij de ander' ligt.
Nu stop ik maar even met bellen, want anders ben ik niet zo vriendelijk meer, ik kan hier echt zo slecht tegen hè.
Grrmpf. Mopper. @#$^$
En dan heb je ook nog van die bijdehante kereltjes die topics voor je neus dichtgooien!
quote:Nee lekker ontbijten bij de Mac.Op donderdag 28 oktober 2010 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien een ontbijtje op bed van Patje.
quote:om de paar minuten loop je te zeuren dat je wat lekkers wil
quote:Morgen nog maar eens een poging wagen. En anders ga ik bakstenen naar antwoordnummers sturen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is vet irritant ja.... eigenlijk kan niemand je helpen, omdat ze alletwee naar de ander wijzen![]()
En Patje is slecht
quote:poederbrievenOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen nog maar eens een poging wagen. En anders ga ik bakstenen naar antwoordnummers sturen.
quote:Ja dat komt omdat ik het niet in huis heb....Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
om de paar minuten loop je te zeuren dat je wat lekkers wil
quote:zelf kruiden misschienOp donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik het niet in huis heb....
En nu hebben ze ook al geen gekruid gehakt meer bij de Bas vd Heijden, en dat is de enige gekruid gehakt die lekker in in de verse tomatensoep die ik zaterdag ga maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |