dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik zelf was niet verrast over mijn dood.wist dat ik die avond ging sterven.. raar voorgevoel.
ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
dat had ik vandaag ook. ik wist dat ik eraan zou gaan.
morgen toch wel gedaan mag ik hopenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach in dit tempo duurt het spel nog 3 dagen.
We zullen zien dorpelingen blijven dorpelingenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
morgen toch wel gedaan mag ik hopen
dan kunnen we na t weekend weer beginnen
Had ik je ff beetquote:Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ty
ik gokte en gokte verkeerd
maar ik heb iig die godfather te pakken gehad
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar je moest mij niet om de tuin leiden he
dit vind ik ook zo mooi psychologisch gezienquote:
Achteraf niet nee. Maar met mijn spel heb ik al de nodige mensen op de kast gejaagdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar je moest mij niet om de tuin leiden he
Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomenquote:
Nee schat, de hints die ik geplaatst had die waren naar allemaal verschillende nachten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Diegeen wie we als laats vermoord hebben? Nahja, jullie hebben je beslissing toch al genomen
Arme ikquote:
so true!quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
so true!
Had iemand van ons kunnen maken :p
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Puntenslijpsel (5), Vaduz, 08gnot, Lynda, Borisz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |