quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
moge de hemel nu op mij neer dalen al sik daadwerkelijk dat vertrowuen zou hebben beschaamdquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je het zelf naar gemaakt
geen ideequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom kan ik mijn lapo niet meer aanpassen
die hoeft niet zover te dalen bij jouquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
moge de hemel nu op mij neer dalen al sik daadwerkelijk dat vertrowuen zou hebben beschaamd
kwam er net achter wilde dit topic erin zettenquote:
klopt ik doe al uit de hoogte zatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hoeft niet zover te dalen bij jou
valt wel mee hoor, ik vind je wel tofquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik doe al uit de hoogte zat_!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ik vind je wel tof
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik doe al uit de hoogte zat_!
trusten sportautoquote:
klopt van wie komen die roddelsquote:
ik weet van niksquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 PeZu
02. 225 suikertaartje
03. 179 pgrferrari
04. 130 Marijkezwolle
05. 127 goldfinger1963
06. 116 Woeste_Woerd
07. 086 Trevland
08. 086 MPG
09. 083 Enfermera
10. 077 Muck
11. 069 LieveLobbes
12. 062 TheFamousMan
13. 056 Panda72
14. 053 wel.o.k
15. 042 TJDoornbos
16. 041 Giertje
17. 036 ZwartmetSuiker
18. 028 Symphonic
19. 020 DeZwabber
20. 015 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
en je moet hier wel goed opletten voordat je het weet zit je nog te F5 in het oude topicquote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik had helaas niet zoveel tijd vandaag...
Vind het echt weer heel erg tof hier
dat gebeurt me nooit, en ik post ook nooit door een slotjequote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je moet hier wel goed opletten voordat je het weet zit je nog te F5 in het oude topic
het laatste doe ik igg nooitquote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gebeurt me nooit, en ik post ook nooit door een slotje
Whehehe.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jou is het al 2 keer geluktquote:
en op de niet verwijderdequote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zal eens beter op verwijderde Muckposts gaan letten dan.
achter elkaar ook nogquote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jou is het al 2 keer gelukt
ik verwijder ze nooitquote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zal eens beter op verwijderde Muckposts gaan letten dan.
Ik had er anders laatst een te pakken, toen iBenny hier wasquote:Op woensdag 10 november 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik verwijder ze nooit
Hier valt het nog mee, maar in TAL SC loopt het in de tientallen
iddquote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
Het komt vooral door de autoupdate, daardoor let ik minder goed op hoever een topic is
trusten symquote:
quote:Top 100 van dinsdag 9 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 462 PeZu
02. 409 pgrferrari
06. 228 suikertaartje
12. 174 goldfinger1963
30. 134 Marijkezwolle
37. 123 TheFamousMan
41. 116 Woeste_Woerd
63. 092 Symphonic
67. 089 Trevland
71. 086 Muck
71. 086 MPG
71. 086 Enfermera
99. 069 Pheno
famousquote:
solquote:
dinkietoyquote:Op woensdag 10 november 2010 08:19 schreef pgrferrari het volgende:
Oh noes
Vandaag naar de tandarts.
verloren zoonquote:
Symphquote:
wokkiequote:
Iedereen persoonlijk groeten en mij overslaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
famous![]()
[..]
sol![]()
[..]
dinkietoy![]()
[..]
verloren zoon
Pandaatjequote:Op woensdag 10 november 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Iedereen persoonlijk groeten en mij overslaan.Barst in snikken uit en voelt zich buitengesloten
Solquote:
voor jou maak ik een persoonlijke post zelfsquote:Op woensdag 10 november 2010 08:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Iedereen persoonlijk groeten en mij overslaan.Barst in snikken uit en voelt zich buitengesloten
Marijkjequote:Op woensdag 10 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Viel hier zonet toch gewoon de stroom uitLag nog ff lekker op bed te soezelen, maar had al wel een klein lampje aangedaan. Doe ik m'n ogen half slaperig open, wat is het toch donker? Ik snapte er niets van
Daarna hoorde ik alles weer aangaan, ging m'n lampje weer aan en stond de wekker te knipperen, toen viel het kwartje
En OMG wat een droom weer vannachtDus vanmiddag nog maar even dutten
MPGquote:
Morgenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Viel hier zonet toch gewoon de stroom uitLag nog ff lekker op bed te soezelen, maar had al wel een klein lampje aangedaan. Doe ik m'n ogen half slaperig open, wat is het toch donker? Ik snapte er niets van
Daarna hoorde ik alles weer aangaan, ging m'n lampje weer aan en stond de wekker te knipperen, toen viel het kwartje
En OMG wat een droom weer vannachtDus vanmiddag nog maar even dutten
Wokjequote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
jij slaapt echt lekker altijd hé
Solquote:Op woensdag 10 november 2010 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
MPG
[..]
Morgen![]()
Bij ons weinig last van stroomstoringen gelukkig, behalve rond oud en nieuw.
Liebchenquote:
er is dus verbeteringquote:Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
JaHet is echt gigantisch mis het laatste half jaar
Maar het is al weer iets beter dan eerst
Dus ik houd de moed erin
Het is je vergevenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor jou maak ik een persoonlijke post zelfs![]()
Panda
![]()
* wel.o.k geeft panda een knuffel![]()
Ja, op en af gaat hetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is dus verbetering![]()
ik kan me er niets bij voorstellen, ik ben altijd half dood s nachts
Panda!quote:
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
JaHet is echt gigantisch mis het laatste half jaar
Maar het is al weer iets beter dan eerst
Dus ik houd de moed erin
[..]
Afgezien van slaaptekort gaat het goed hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, op en af gaat hetDe laatste weken is het weer wat erger en ben ik ook weer erg vermoeid
Dat is gewoon kut, want bijvoorbeeld maandagmiddag had ik een presentatie op m'n werk, dan kan ik dus echt met moeite wakker blijven
![]()
![]()
Lekker tochLijkt me heerlijk om weer eens normaal te slapen en me uitgerust te voelen als ik wakker word. Dat heb ik nu denk ik echt al vanaf de middelbare school niet meer gehad
[..]
Panda!![]()
Hoe is het dame?
Van allesquote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.
Wat heb je trouwens gedroomd lieve Marijke?
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Afgezien van slaaptekort gaat het goed hoor
Dank je.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van allesHet was weer een nachtmerrie achtige setting
Te veel om te vertellen in elk geval
[..]
Heel herkenbaar![]()
Fijn dat het verder wel goed gaat dan
Liebchenquote:
geen tijd om ziek te zijn....quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Echt.. je eigen bed slaapt toch het lekkerst..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
Hoest hier?? nog veel zieken??
*sluit zich aan bij de club*
Hoi, kopje thee?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
oehh lekker.. doe je er een ontbijtje bij??quote:
Als je zo je tong uitsteekt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oehh lekker.. doe je er een ontbijtje bij??
Goedemorgenquote:
quote:
Moequote:
Nog steeds ziek joh?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Sym!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen tijd om ziek te zijn....
Dan mag je voor mij wel een ontbijtje makenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je zo je tong uitsteekt niet
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, op en af gaat hetDe laatste weken is het weer wat erger en ben ik ook weer erg vermoeid
Dat is gewoon kut, want bijvoorbeeld maandagmiddag had ik een presentatie op m'n werk, dan kan ik dus echt met moeite wakker blijven
![]()
![]()
Lekker tochLijkt me heerlijk om weer eens normaal te slapen en me uitgerust te voelen als ik wakker word. Dat heb ik nu denk ik echt al vanaf de middelbare school niet meer gehad
nou, zo snel gaat het niet maar als ik eenmaal slaap.......quote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.
Wat heb je trouwens gedroomd lieve Marijke?
vanavond weer barretje, voor de storm wegquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
CMGquote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zit in de trein mobiel te fokkenmoet ook eens beetje bij lezen maar 8 topics is teveel.
Doe mij maar KOFFIE! Zo op school even halenGroeten cablegunmaster
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef Symphonic het volgende:
Met de beestjes is het hardstikke goed
Die nieuwe hond is echt een schatje
en goedemorgen ook
Ik moet welquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das al heel lang niet fatsoenlijk slapen
hoe hou je het uit![]()
[..]
nou, zo snel gaat het niet maar als ik eenmaal slaap.......
[..]
vanavond weer barretje, voor de storm weg
treviequote:
I feel the lovequote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenAlles goed daar?
[..]
Oh duur automerk
[..]
MoeEn ga zo naar de dietist, is een nieuwe... Dus ben benieuwd of zij ook leuk is en hoeveel er af is
[..]
Nog steeds ziek joh?
[..]
Sym!Hoe is het met de beestjes?
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij wel een ontbijtje maken
Daar begin ik niet aan, dan kom ik al niet meer aan het posten toequote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
CMGja, het bijlezen is een hele klus de laatste tijd
wat bedoel je??quote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond weer barretje, voor de storm weg
Het regent hierquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treviehet is droog hier.
meer valt er ook niet over te zeggen
Liefdequote:
Ben jij met alles zo gemakkelijk?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij met alles zo gemakkelijk?
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat bedoel je??
en PGR.. nu dan??
en jah.. nog steeds aan het hoesten en doen.. Ik zeg wsl m'n tripje londen maar af.. want ziek in bed liggen in londen das het ook niet echt
Ze gaat gewoon stug doorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das al heel lang niet fatsoenlijk slapen
hoe hou je het uit![]()
[..]
Hier binnen gelukkig ookquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treviehet is droog hier.
meer valt er ook niet over te zeggen
de koffie loopt, de broodjes liggen in de oven, het beleg staat l op tafel.... alleen nog ff een sinaasappel persen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij wel een ontbijtje maken
ik lust wel een gebakken eitjequote:
Nou doe je ut weerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lust wel een gebakken eitje
Goed om te wetenquote:
Wat een luxequote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
de koffie loopt, de broodjes liggen in de oven, het beleg staat l op tafel.... alleen nog ff een sinaasappel persen.
Liefquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenOf iets anders
Maar daar moet ik nog even over nadenken
mja.. die staat standaard ingevultquote:
Met bacon erbijquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lust wel een gebakken eitje
I love it when a plan comes togetherquote:
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenOf iets anders
Maar daar moet ik nog even over nadenken
Morgen lieverdjequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Je weet toch hoe wij vrouwmensen zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...
hoi LLquote:
Joah, wel redelijkquote:
Ja, das ook weer zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet toch hoe wij vrouwmensen zijn
Hey MPGquote:
Goed, heb net weer auto geredenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, wel redelijkHoe is het bij jou snoet
Zie hierbovenquote:
* Ferrari F40 bestellen gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo.
* MPG bugatti veyron bestellen gaat
Daarom ben ik ook aan het sparen voor een dure autoquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...
Doe dan een mooie Mazdaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo.
* MPG bugatti veyron bestellen gaat
Lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hey MPG
[..]
Goed, heb net weer auto geredenGing weer lekker, volgende week nog een reguliere les en dan over 2 weken 2 uur rijden en dan naar A'dam *ieeeek*
[..]
Zie hierboven
Chickmagnetsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aan het sparen voor een dure auto
Kijk, kijk het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hey MPG
[..]
Goed, heb net weer auto geredenGing weer lekker, volgende week nog een reguliere les en dan over 2 weken 2 uur rijden en dan naar A'dam *ieeeek*
[..]
Zie hierboven
Een Lada met achterruitverwarming houdt je handen warmquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dan een mooie Mazda![]()
Daar word ik blij van
Of een gloednieuwe paarse Lada
Bij het duwen bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een Lada met achterruitverwarming houdt je handen warm
Als ik het doe dan doe ik het ook goedquote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn komt vast goed naar A'dam, gewoon rijden
[..]
Chickmagnets
He shit, vergeten om er een sport versie van te makenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij het duwen bedoel je?Maar he, mijn Lada had wel lichtmetalen velgen en een trekhaak ja
Tuurlijk komt dat goedquote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn komt vast goed naar A'dam, gewoon rijden
LOLquote:Chickmagnets
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk, kijk het gaat de goede kant op
* MPG gloednieuwe paarse lada besteltquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar word ik blij van
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gloednieuwe paarse lada bestelt
Mazdaquote:
Tegen de nieuwe astra zeg jij geen neequote:Op woensdag 10 november 2010 09:55 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat goed![]()
maar vind het wel erg spannend
[..]
LOLEen Opel Astra is niet echt een chickmagnet auto hoor
[..]
jaa goed he?
Ik wel denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen de nieuwe astra zeg jij geen nee
Heel goedd
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel vet goedkoop uit
[..]
Mazda![]()
Nu in het donkerpaars graag
Even terug zwaaienquote:
Doe mij die maarquote:
Haiquote:
Marselquote:
quote:
Ik heb een Picasso, heerlijke autoquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar word ik blij van
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zou heel makkelijk zijn, dus gimme gimme
Sorry maar tegen de nieuwe astra zeg ik wel neequote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen de nieuwe astra zeg jij geen nee
Heel goedd
Ik houd van Japanse en Russische auto'squote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een Picasso, heerlijke auto
Lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Sorry maar tegen de nieuwe astra zeg ik wel neeIk vind hem niet zo mooi
Zo de oude bank is ook de deur uitruimte
Jij ook een nieuwe bankquote:Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWil je een fotootje doen van hoe het nu is geworden?
Had je meegekregen dat ik een nieuwe bank heb?
Teleurstellendquote:
Sinds vorige week vrijdagquote:Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Jij ook een nieuwe bank![]()
Toevallig..
Ik zal een fotootje maken
Oh die zijn fijnquote:Op woensdag 10 november 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds vorige week vrijdagEen chaise longue
ik dacht dat je vanavond naar huis ging maar dat was gisteren?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat bedoel je??
en PGR.. nu dan??
en jah.. nog steeds aan het hoesten en doen.. Ik zeg wsl m'n tripje londen maar af.. want ziek in bed liggen in londen das het ook niet echt
Beetje cafeïne gaat er nu inderdaad wel in.quote:
Deze had ik vorige week gepostquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh die zijn fijn
Wat voor kleur? fotootje?
Woeste eendquote:
Ohh dies gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 10 november 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze had ik vorige week gepost
[ afbeelding ]
Donker rood is ie dusEn ik wilde em al een jaar of 10 en nu stond ie opeens bij de kringloop
![]()
Dag lieve wokquote:
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TeleurstellendVerzin wel iets nieuws om bij je af te troggelen
![]()
En hij ligt lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ohh dies gaaaaaaaaaaf
[..]
Dag lieve wok
* pgrferrariKomt erbij liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hij ligt lekker!![]()
Echt genieten
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valtquote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hij ligt lekker!![]()
Echt genieten
Heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valt
Foto's let niet op de troep, en de kale muur. Moet nog steeds even de tijd vinden om wat op te hangen. Foto's zijn klikbaar en nee de bank is niet vaal, dat is verkeerde lichtinval;)
[ afbeelding ]
En bijpassende voetenbank
[ afbeelding ]
Goedemorgen PeZuquote:
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valt
Foto's let niet op de troep, en de kale muur. Moet nog steeds even de tijd vinden om wat op te hangen. Foto's zijn klikbaar en nee de bank is niet vaal, dat is verkeerde lichtinval;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemorgen PeZu.quote:
Wat wil je weten dan? (PM mag ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Fok is niet echt snel met terug mailen he?
kerel?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.![]()
Is dat zo'n lekkere wegzak-bank?
Kerel?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.![]()
Is dat zo'n lekkere wegzak-bank?
Ik heb iets gewonnen...quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? (PM mag ook)
Oeh oeh oeh, wat heb je gewonnen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb iets gewonnen...
Maar erg snel zijn ze niet
Ik zie een mannetje naast je username staan, dus daar ging ik van uit.quote:
Nintendo DS Game Dispicable Mequote:Op woensdag 10 november 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wat heb je gewonnen?En ik heb al vaker gelezen dat dat soms even kan duren allemaal...
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerel?![]()
Doe eens een foto van jouw paleis dan, kijken of jij het wel opgeruimd hebt
ik won 2 weken terug ook een boek, dat heb ik ook nog niet, ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nintendo DS Game Dispicable Me
Cool!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nintendo DS Game Dispicable Me
Ik wacht met spanningquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.![]()
En geef me een seconde, ik zal even een foto van mijn bank plaatsen.
heb je aan de verdovende middelen gezeten?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef PeZu het volgende:
ik ben nog niet helemaal op deze aarde geloof ik damn wat voel ik me vaag
Ik zal het even fixen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.![]()
En geef me een seconde, ik zal even een foto van mijn bank plaatsen.
hoi LLquote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik win nooit watquote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik won 2 weken terug ook een boek, dat heb ik ook nog niet, ik wacht geduldig af
Mjaquote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi LL
Het is maar wat je definitie van snel is
Ziet er heeeeerlijk uitquote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat / is wel allemaal een beetje veranderd nu. Maar ik ga geen foto's maken want dan moet ik uit bed komen.![]()
En over die rommel, LL is volgens mij nog nooit in een studentenhuis geweest. Het ziet er keurig uit.
ik heb nu 2 keer wat gewonnen bij fok.. allebei gamesquote:
2-zits met chaise lounge. Heerlijk om daarop tv te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er heeeeerlijk uit
En wie heeft er nou geen rommel in huis
Is dat een studentenhuis???quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat / is wel allemaal een beetje veranderd nu. Maar ik ga geen foto's maken want dan moet ik uit bed komen.![]()
En over die rommel, LL is volgens mij nog nooit in een studentenhuis geweest. Het ziet er keurig uit.
Chaise longuequote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2-zits met chaise lounge. Heerlijk om daarop tv te kijken.
Je mist weinig hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Is dat een studentenhuis???
En nee nog nooit geweest want ik heb niet gestudeerd
Nee, ik huur een appartement voor mijzelf. Ik kan niet zo goed samenspelen met anderen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Is dat een studentenhuis???
En nee nog nooit geweest want ik heb niet gestudeerd
Gatverquote:Op woensdag 10 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je mist weinig hoorIk weet nog dat ik een ranzige huisgenoot had die nooit luchtte
![]()
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoordquote:Op woensdag 10 november 2010 10:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee, ik huur een appartement voor mijzelf. Ik kan niet zo goed samenspelen met anderen.![]()
En ik zal de volgende keer foto's maken als ik in Wageningen ben bij een vriendin van mij. Tjazzus, wat een ontplofte boel is het daar.
mooi vloertje ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Ik klaag ook nooit meer over het feit dat ik rommel zou hebben sinds ik dat gezien heb..quote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef LieveLobbes het volgende:
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoord
En juist fijn toch een stekkie voor je zelf ?
Geen gezeik met anderen
Ja, dan deed ik altijd z'n raam open als ie weg wasquote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gatver
[..]
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoord
En juist fijn toch een stekkie voor je zelf ?
Geen gezeik met anderen
dat zou ik nooit kunnen ik kan niet tegen rommelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
JA haha ik weet het zeker *ril*quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik klaag ook nooit meer over het feit dat ik rommel zou hebben sinds ik dat gezien heb..
En dat is ook precies de reden waarom ik iets voor mijzelf huur.
Dat is wel fijn dat het zo gezellig was, anders zit je er ook maar met tegenzinquote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan deed ik altijd z'n raam open als ie weg wasWant anders rook je zijn kamer al als je binnen kwam
En ik vond het ook super gezelligik heb het echt altijd wel getroffen met de huisgenoten
Antraciet op de muur.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb nu 2 keer wat gewonnen bij fok.. allebei games
Voor de gene die geinteresseerd zijn in het verloop van de 'verbouwing' van de woonkamer kunnen in dit album terecht
Het wordt wel watquote:
ik mijn oude huis was dat na 5 jaar ook nog steed sniet gebeurd pas toen ik ging verkopen heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Het wordt wel wat![]()
alleen de andere helft van de kamer moeten de plinten er nog op
Alleen komt het er niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel goed. *schuift roosvice toe*quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Het wordt wel wat![]()
alleen de andere helft van de kamer moeten de plinten er nog op
Alleen komt het er niet van
Dan word ons huwelijk echt niks. Ik zeg niet dat ik ranzig ben, maar ik ben ook niet een enorme opruimfreak.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou ik nooit kunnen ik kan niet tegen rommel![]()
echt
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef PeZu het volgende:
ik mijn oude huis was dat na 5 jaar ook nog steed sniet gebeurd pas toen ik ging verkopen heb ik dat gedaan_!
roosvicee????quote:Op woensdag 10 november 2010 10:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat komt wel goed. *schuift roosvice toe*
Ik kon niet zo goed met m'n ouders, dus toen ik op m'n 17e uit huis wilde was op kamers het meest snel. Toen 3 jaar late naar m'n eerste appartementje verhuisd en nu woon ik hier al weer 5 jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 10:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dankje
[..]
JA haha ik weet het zeker *ril*
[..]
Dat is wel fijn dat het zo gezellig was, anders zit je er ook maar met tegenzin
Ik heb altijd iets voor mezelf gehad eigenlijk![]()
Ik vind dat echt heel fijn
ik heb wel 2 rommel kamers (mja rommel )maar mijn woonkamer is echt netjesquote:Op woensdag 10 november 2010 10:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word ons huwelijk echt niks. Ik zeg niet dat ik ranzig ben, maar ik ben ook niet een enorme opruimfreak.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke
Ja? Wat is er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, maar dan klopt de reclame niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef LieveLobbes het volgende:
roosvicee????wat dacht je van een bak koffie?
Dan kijk ik wel tv in de rommelkamer en mag jij in de woonkamer kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
ik heb wel 2 rommel kamers (mja rommel )maar mijn woonkamer is echt netjes
maar dat kist met gaatjes erin van de ikea heb ik ook in het klein, handig voor los spulquote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echt van die klusjes die blijven liggen ook
[..]
roosvicee????wat dacht je van een bak koffie?
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer isquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt de reclame niet.![]()
[..]
Dan kijk ik wel tv in de rommelkamer en mag jij in de woonkamer kijken.
Als er wel wat is mag je dat gewoon zeggen hoorquote:
Ik d8 dat jij uit lampegat kwam!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer is![]()
op de rommelkamer staat een beamer uit het jaar kruik_!
* MPG vast op sleutelcursus gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van Japanse en Russische auto's![]()
Het allerliefst wil ik een Volga![]()
[ afbeelding ]
Als ik bij je intrek neem ik natuurlijk wel mijn eigen bank en tv mee.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer is![]()
op de rommelkamer staat een beamer uit het jaar kruik_!
Ik durf nietquote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er wel wat is mag je dat gewoon zeggen hoor
mijn bank is koning en mijn tv ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik bij je intrek neem ik natuurlijk wel mijn eigen bank en tv mee.
uhm nee man, ik ben een keietrekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij uit lampegat kwam!
Wie moet je hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik kom wel een kopje koffie drinken op je koningsbank, maar ik heb ook wat mij-tijd nodig en dan wil ik alleen in de rommelkamer kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bank is koning en mijn tv ook![]()
[..]
uhm nee man, ik ben een keietrekker
quote:
Doe maar een hint PMen danquote:
Drenthe ftwquote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
Amersfoort?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
wat? ik sleur niet met hunnebedden hoorquote:
Ja he, jij begon over keienquote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? ik sleur niet met hunnebedden hoor
Ik durf mijn liefde niet voor je te verklaren.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met je mee, ik wil dat ook kunnen
[..]
Doe maar een hint PMen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Amersfoort?
Jij woont toch in Eindhoven zei je?
bye byequote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik moet weg, tot strakjes lieve mensen
Kleienquote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, jij begon over keienIk denk dan aan Drenthe
Welles!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd![]()
[..]
bye bye
zoek maar terug, ik heb dat nooitgezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welles!
We zouden samen naar de meet gaan.
Verdorie, ik ben net aan het dichten geslagen!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik moet weg, tot strakjes lieve mensen
Ik heb eerst een maand samen gewoondquote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon niet zo goed met m'n ouders, dus toen ik op m'n 17e uit huis wilde was op kamers het meest snel. Toen 3 jaar late naar m'n eerste appartementje verhuisd en nu woon ik hier al weer 5 jaar
Bij mij ligt er een voetenbadmassageding in (die ik niet meer gebruikquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef PeZu het volgende:
maar dat kist met gaatjes erin van de ikea heb ik ook in het klein, handig voor los spul
Ik wacht wel rustig af johquote:
Ja maar jij komt welquote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
zoek maar terug, ik heb dat nooitgezegd
wel dat we samen zouden geen, ik vroeg nog waarom![]()
Welles, ik ga niet terugzoekenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek maar terug, ik heb dat nooitgezegd
wel dat we samen zouden geen, ik vroeg nog waarom![]()
hier, controllers, kabels, opladers en handleidingen en mijn smokeboxquote:Op woensdag 10 november 2010 10:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb eerst een maand samen gewoondmaar dat ging niet zo goed, toen tijdelijk bij mijn vader, en toen kreeg ik mijn eerste 1 kamerflatje
fijne tijden daar en toen noodgedwongen verhuizen omdat ik zwanger was. En hier woon ik nu alweer 6,5 jaar
[..]
Bij mij ligt er een voetenbadmassageding in (die ik niet meer gebruik)
[..]
Ik wacht wel rustig af johIk hoor net dat ze niet zo snel zijn
![]()
[..]
Ja maar jij komt wel
Smokebox?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:46 schreef PeZu het volgende:
hier, controllers, kabels, opladers en handleidingen en mijn smokebox
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:46 schreef LieveLobbes het volgende:
Oh en we hadden hier een boemeluk
het valt gelukkig mee
ik zei tegen iemand, dat toen ik geboren ons pap en man in eindhoven woonden maar daarna zei ik garpje ik kom uit het dolfinariumquote:Op woensdag 10 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welles, ik ga niet terugzoeken
sigaren kistje met grinder, vloei, tips , aanstekers en waarschijnlijk wel wat wiet en sigarettenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:47 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Smokebox?
Een blik met allerlei hashies en wietjes zeker?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei tegen iemand, dat toen ik geboren ons pap en man in eindhoven woonden maar daarna zei ik garpje ik kom uit het dolfinarium![]()
dus toen jij vroeg om samen te gaan zei ik best maar vroeg wel af waarom omdat ik daar niet woon maar jij zei chickies hosselen en ja dan ben ik om
rommel?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
ik heb ook foto van mijn woongrot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
let niet op de rommel de schoonmaakster moet nog komen
tof.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja op de vloer en tafelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
rommel?
Die stoel, ligt die een beetje lekker?? want die oogt wel heel erg comfortabel
Ik vind het een super dingquote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op de vloer en tafel![]()
ja hij light super maar ik mis armleuningen dus die moet ik er nog een keer aanknutselen
dude, er staat een fiets in je huisquote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie vlekjes en dingetjesquote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik vind het een super ding
Ik zie geen rommel
nu je het zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dude, er staat een fiets in je huis
Hahaha geloof ik bestquote:Op woensdag 10 november 2010 10:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie vlekjes en dingetjes![]()
ik krijg er misschien een bank bij dan gaat ie weg, er zijn al 100 aanmeldingen ofzo
ja ook daar voor al, mensen komen op bezoek zitten de avond op die stoel en zeggen dat ze hem meenemenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:57 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hahaha geloof ik best![]()
Ik hoef hem niet, past niet bij mij smaak en interieur
een goedemiddagquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
btw de beroemde man zullen we voorlopig niet hoeven te groeten, hij is geband (hoe schrijf je dat eigenlijk, ja ik vraag dat normaal interesseer ik me geen mallemoer in taal omdat ik zeg maar een dwarrelend blaadje boeiender vind maar dit vroeg ik me al tijden af_! )
nou hij kwam hij hier gisteren al parmantig vertellen dat ie bezig was met zijn imago in ONZ, ik keek naar wat topics en wist toen al die krijgt een ban voor trollen en zo geschiedde hetquote:
ja goed plan, alhoewel ik dat vanochtend al heb gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik moet eens wat nuttigs gaan doen want ik blijf maar op mijn kont zitten en zo schiet het ook niet op..
Dus lieverdjes tot later![]()
je kan ook zeggen: lieve marijke, ben je er?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook zeggen: lieve marijke, ben je er?
Ik heb de vaatwasser opgeruimd, een was in de machiene gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed plan, alhoewel ik dat vanochtend al heb gedaan![]()
bubye
GFjequote:
wie is geband?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
btw de beroemde man zullen we voorlopig niet hoeven te groeten, hij is geband (hoe schrijf je dat eigenlijk, ja ik vraag dat normaal interesseer ik me geen mallemoer in taal omdat ik zeg maar een dwarrelend blaadje boeiender vind maar dit vroeg ik me al tijden af_! )
Goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb de vaatwasser opgeruimd, een was in de machiene gedaanKnap he
Ohja en het jonkie gevoederd
[..]
GFje
heeyquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
GFje
Giertje![]()
sportautoquote:Op woensdag 10 november 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hallo man met de gouden vinger
llquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
GFje
Giertje![]()
giertjequote:
jo goldy locksquote:
dat heb ik net ook gedaan, 2 telefoontjes en mijn werk voor vandaag is weer afquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
Willen jullie niet zoveel kletsen er zijn namelijk ook nog mensen die af en toe moeten werken
ik had wat opgeruimd, wat gebeld, en de vuilnis buiten gezet dat vond ik wel weer genoeg, straks even nd stad (als mijn darmen het goed vinden) voor sinterklaas en zwarte pieten thee en een extra snuggyquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
GFje
Giertje![]()
the famous manquote:
oow okee en waarom?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
jo goldy locks![]()
[..]
dat heb ik net ook gedaan, 2 telefoontjes en mijn werk voor vandaag is weer af![]()
[..]
ik had wat opgeruimd, wat gebeld, en de vuilnis buiten gezet dat vond ik wel weer genoeg, straks even nd stad (als mijn darmen het goed vinden) voor sinterklaas en zwarte pieten thee en een extra snuggy
[..]
the famous man
Waarom is FM gebanned?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
jo goldy locks![]()
[..]
dat heb ik net ook gedaan, 2 telefoontjes en mijn werk voor vandaag is weer af![]()
[..]
ik had wat opgeruimd, wat gebeld, en de vuilnis buiten gezet dat vond ik wel weer genoeg, straks even nd stad (als mijn darmen het goed vinden) voor sinterklaas en zwarte pieten thee en een extra snuggy
[..]
the famous man
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou hij kwam hij hier gisteren al parmantig vertellen dat ie bezig was met zijn imago in ONZ, ik keek naar wat topics en wist toen al die krijgt een ban voor trollen en zo geschiedde het
mooi woord heh, parmantig![]()
parmantig![]()
![]()
pezuquote:Op woensdag 10 november 2010 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
jo goldy locks![]()
[..]
[..]
[..]
the famous man
dirkquote:
Ja dat kun je doen als je heel erg nieuwsgierig bent. Ik ben niet nieuwsgierig dus ik ga dus niet kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
vanwege trollen/baggeren misschien
Anders kijk je zelf even in het banmeldtopic
ik las het alquote:Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
vanwege trollen/baggeren misschien
Anders kijk je zelf even in het banmeldtopic
Same herequote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bagger ook veel hier, maar ik ben niet geband.
Ik kan het niet vinden in het banmeldtopicquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden in het banmeldtopic
quote:
dank uquote:
ik bagger nietquote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bagger ook veel hier, maar ik ben niet geband.
fijne pauze dirkquote:
Ik ook nietquote:
dan zijn wij liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |