Ik zie een mannetje naast je username staan, dus daar ging ik van uit.quote:
Nintendo DS Game Dispicable Mequote:Op woensdag 10 november 2010 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, wat heb je gewonnen?En ik heb al vaker gelezen dat dat soms even kan duren allemaal...
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kerel?![]()
Doe eens een foto van jouw paleis dan, kijken of jij het wel opgeruimd hebt
ik won 2 weken terug ook een boek, dat heb ik ook nog niet, ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nintendo DS Game Dispicable Me
Cool!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nintendo DS Game Dispicable Me
Ik wacht met spanningquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.![]()
En geef me een seconde, ik zal even een foto van mijn bank plaatsen.
heb je aan de verdovende middelen gezeten?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef PeZu het volgende:
ik ben nog niet helemaal op deze aarde geloof ik damn wat voel ik me vaag
Ik zal het even fixen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen moeten eens het juiste plaatje naast hun naam plaatsen.![]()
En geef me een seconde, ik zal even een foto van mijn bank plaatsen.
hoi LLquote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Fok is niet echt snel met terug mailen he?
Ik win nooit watquote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik won 2 weken terug ook een boek, dat heb ik ook nog niet, ik wacht geduldig af
Mjaquote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi LL
Het is maar wat je definitie van snel is
Ziet er heeeeerlijk uitquote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat / is wel allemaal een beetje veranderd nu. Maar ik ga geen foto's maken want dan moet ik uit bed komen.![]()
En over die rommel, LL is volgens mij nog nooit in een studentenhuis geweest. Het ziet er keurig uit.
ik heb nu 2 keer wat gewonnen bij fok.. allebei gamesquote:
2-zits met chaise lounge. Heerlijk om daarop tv te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziet er heeeeerlijk uit
En wie heeft er nou geen rommel in huis
Is dat een studentenhuis???quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat / is wel allemaal een beetje veranderd nu. Maar ik ga geen foto's maken want dan moet ik uit bed komen.![]()
En over die rommel, LL is volgens mij nog nooit in een studentenhuis geweest. Het ziet er keurig uit.
Chaise longuequote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2-zits met chaise lounge. Heerlijk om daarop tv te kijken.
Je mist weinig hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Is dat een studentenhuis???
En nee nog nooit geweest want ik heb niet gestudeerd
Nee, ik huur een appartement voor mijzelf. Ik kan niet zo goed samenspelen met anderen.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Is dat een studentenhuis???
En nee nog nooit geweest want ik heb niet gestudeerd
Gatverquote:Op woensdag 10 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je mist weinig hoorIk weet nog dat ik een ranzige huisgenoot had die nooit luchtte
![]()
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoordquote:Op woensdag 10 november 2010 10:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee, ik huur een appartement voor mijzelf. Ik kan niet zo goed samenspelen met anderen.![]()
En ik zal de volgende keer foto's maken als ik in Wageningen ben bij een vriendin van mij. Tjazzus, wat een ontplofte boel is het daar.
mooi vloertje ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valt
Foto's let niet op de troep, en de kale muur. Moet nog steeds even de tijd vinden om wat op te hangen. Foto's zijn klikbaar en nee de bank is niet vaal, dat is verkeerde lichtinval;)
[ afbeelding ]
En bijpassende voetenbank
[ afbeelding ]
Weet je het zeker? Ik klaag ook nooit meer over het feit dat ik rommel zou hebben sinds ik dat gezien heb..quote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef LieveLobbes het volgende:
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoord
En juist fijn toch een stekkie voor je zelf ?
Geen gezeik met anderen
Ja, dan deed ik altijd z'n raam open als ie weg wasquote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Gatver
[..]
Nou dat hoeft nou ook weer niet hoor, ik heb genoeg ranzige verhalen gehoord
En juist fijn toch een stekkie voor je zelf ?
Geen gezeik met anderen
dat zou ik nooit kunnen ik kan niet tegen rommelquote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
JA haha ik weet het zeker *ril*quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik klaag ook nooit meer over het feit dat ik rommel zou hebben sinds ik dat gezien heb..
En dat is ook precies de reden waarom ik iets voor mijzelf huur.
Dat is wel fijn dat het zo gezellig was, anders zit je er ook maar met tegenzinquote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dan deed ik altijd z'n raam open als ie weg wasWant anders rook je zijn kamer al als je binnen kwam
En ik vond het ook super gezelligik heb het echt altijd wel getroffen met de huisgenoten
Antraciet op de muur.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
ik heb nu 2 keer wat gewonnen bij fok.. allebei games
Voor de gene die geinteresseerd zijn in het verloop van de 'verbouwing' van de woonkamer kunnen in dit album terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |