Oh die zijn fijnquote:Op woensdag 10 november 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds vorige week vrijdagEen chaise longue
ik dacht dat je vanavond naar huis ging maar dat was gisteren?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat bedoel je??
en PGR.. nu dan??
en jah.. nog steeds aan het hoesten en doen.. Ik zeg wsl m'n tripje londen maar af.. want ziek in bed liggen in londen das het ook niet echt
Beetje cafeïne gaat er nu inderdaad wel in.quote:
Deze had ik vorige week gepostquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Oh die zijn fijn
Wat voor kleur? fotootje?
Woeste eendquote:
Ohh dies gaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 10 november 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze had ik vorige week gepost
[ afbeelding ]
Donker rood is ie dusEn ik wilde em al een jaar of 10 en nu stond ie opeens bij de kringloop
![]()
Dag lieve wokquote:
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TeleurstellendVerzin wel iets nieuws om bij je af te troggelen
![]()
En hij ligt lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ohh dies gaaaaaaaaaaf
[..]
Dag lieve wok
* pgrferrariKomt erbij liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hij ligt lekker!![]()
Echt genieten
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valtquote:Op woensdag 10 november 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hij ligt lekker!![]()
Echt genieten
Heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valt
Foto's let niet op de troep, en de kale muur. Moet nog steeds even de tijd vinden om wat op te hangen. Foto's zijn klikbaar en nee de bank is niet vaal, dat is verkeerde lichtinval;)
[ afbeelding ]
En bijpassende voetenbank
[ afbeelding ]
Goedemorgen PeZuquote:
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, dat heb ik nu ook met onze nieuwe bank. Hij is zo fijn, geen last van mijn rug als ik er lang op zit.. liggen is zo lekker dat je bijna in slaap valt
Foto's let niet op de troep, en de kale muur. Moet nog steeds even de tijd vinden om wat op te hangen. Foto's zijn klikbaar en nee de bank is niet vaal, dat is verkeerde lichtinval;)
[ afbeelding ]
En bijpassende voetenbank
[ afbeelding ]
Goeiemorgen PeZu.quote:
Wat wil je weten dan? (PM mag ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Fok is niet echt snel met terug mailen he?
kerel?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.![]()
Is dat zo'n lekkere wegzak-bank?
Kerel?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kerel, ik vind die rommel echt absurd.![]()
Is dat zo'n lekkere wegzak-bank?
Ik heb iets gewonnen...quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan? (PM mag ook)
Oeh oeh oeh, wat heb je gewonnen?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb iets gewonnen...
Maar erg snel zijn ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |