ik mijn oude huis was dat na 5 jaar ook nog steed sniet gebeurd pas toen ik ging verkopen heb ik dat gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Het wordt wel wat![]()
alleen de andere helft van de kamer moeten de plinten er nog op
Alleen komt het er niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt wel goed. *schuift roosvice toe*quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Het wordt wel wat![]()
alleen de andere helft van de kamer moeten de plinten er nog op
Alleen komt het er niet van
Dan word ons huwelijk echt niks. Ik zeg niet dat ik ranzig ben, maar ik ben ook niet een enorme opruimfreak.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zou ik nooit kunnen ik kan niet tegen rommel![]()
echt
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef PeZu het volgende:
ik mijn oude huis was dat na 5 jaar ook nog steed sniet gebeurd pas toen ik ging verkopen heb ik dat gedaan_!
roosvicee????quote:Op woensdag 10 november 2010 10:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat komt wel goed. *schuift roosvice toe*
Ik kon niet zo goed met m'n ouders, dus toen ik op m'n 17e uit huis wilde was op kamers het meest snel. Toen 3 jaar late naar m'n eerste appartementje verhuisd en nu woon ik hier al weer 5 jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 10:32 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dankje
[..]
JA haha ik weet het zeker *ril*
[..]
Dat is wel fijn dat het zo gezellig was, anders zit je er ook maar met tegenzin
Ik heb altijd iets voor mezelf gehad eigenlijk![]()
Ik vind dat echt heel fijn
ik heb wel 2 rommel kamers (mja rommel )maar mijn woonkamer is echt netjesquote:Op woensdag 10 november 2010 10:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan word ons huwelijk echt niks. Ik zeg niet dat ik ranzig ben, maar ik ben ook niet een enorme opruimfreak.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:34 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke
Ja? Wat is er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, maar dan klopt de reclame niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef LieveLobbes het volgende:
roosvicee????wat dacht je van een bak koffie?
Dan kijk ik wel tv in de rommelkamer en mag jij in de woonkamer kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
ik heb wel 2 rommel kamers (mja rommel )maar mijn woonkamer is echt netjes
maar dat kist met gaatjes erin van de ikea heb ik ook in het klein, handig voor los spulquote:Op woensdag 10 november 2010 10:37 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn echt van die klusjes die blijven liggen ook
[..]
roosvicee????wat dacht je van een bak koffie?
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer isquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt de reclame niet.![]()
[..]
Dan kijk ik wel tv in de rommelkamer en mag jij in de woonkamer kijken.
Als er wel wat is mag je dat gewoon zeggen hoorquote:
Ik d8 dat jij uit lampegat kwam!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer is![]()
op de rommelkamer staat een beamer uit het jaar kruik_!
* MPG vast op sleutelcursus gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd van Japanse en Russische auto's![]()
Het allerliefst wil ik een Volga![]()
[ afbeelding ]
Als ik bij je intrek neem ik natuurlijk wel mijn eigen bank en tv mee.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef PeZu het volgende:
weet je dat wel zeker het geluid en beel id woonkamer is![]()
op de rommelkamer staat een beamer uit het jaar kruik_!
Ik durf nietquote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er wel wat is mag je dat gewoon zeggen hoor
mijn bank is koning en mijn tv ookquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik bij je intrek neem ik natuurlijk wel mijn eigen bank en tv mee.
uhm nee man, ik ben een keietrekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij uit lampegat kwam!
Wie moet je hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef LieveLobbes het volgende:
Fok is niet echt snel met terug mailen he?
Ik kom wel een kopje koffie drinken op je koningsbank, maar ik heb ook wat mij-tijd nodig en dan wil ik alleen in de rommelkamer kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bank is koning en mijn tv ook![]()
[..]
uhm nee man, ik ben een keietrekker
quote:
Doe maar een hint PMen danquote:
Drenthe ftwquote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn bank is koning en mijn tv ook![]()
[..]
uhm nee man, ik ben een keietrekker
Amersfoort?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef PeZu het volgende: