Dan mag je voor mij wel een ontbijtje makenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je zo je tong uitsteekt niet
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, op en af gaat hetDe laatste weken is het weer wat erger en ben ik ook weer erg vermoeid
Dat is gewoon kut, want bijvoorbeeld maandagmiddag had ik een presentatie op m'n werk, dan kan ik dus echt met moeite wakker blijven
![]()
![]()
Lekker tochLijkt me heerlijk om weer eens normaal te slapen en me uitgerust te voelen als ik wakker word. Dat heb ik nu denk ik echt al vanaf de middelbare school niet meer gehad
nou, zo snel gaat het niet maar als ik eenmaal slaap.......quote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.
Wat heb je trouwens gedroomd lieve Marijke?
vanavond weer barretje, voor de storm wegquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Echt.. je eigen bed slaapt toch het lekkerst..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
Hoest hier?? nog veel zieken??
*sluit zich aan bij de club*
CMGquote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zit in de trein mobiel te fokkenmoet ook eens beetje bij lezen maar 8 topics is teveel.
Doe mij maar KOFFIE! Zo op school even halenGroeten cablegunmaster
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef Symphonic het volgende:
Met de beestjes is het hardstikke goed
Die nieuwe hond is echt een schatje
en goedemorgen ook
Ik moet welquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das al heel lang niet fatsoenlijk slapen
hoe hou je het uit![]()
[..]
nou, zo snel gaat het niet maar als ik eenmaal slaap.......
[..]
vanavond weer barretje, voor de storm weg
treviequote:
I feel the lovequote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenAlles goed daar?
[..]
Oh duur automerk
[..]
MoeEn ga zo naar de dietist, is een nieuwe... Dus ben benieuwd of zij ook leuk is en hoeveel er af is
[..]
Nog steeds ziek joh?
[..]
Sym!Hoe is het met de beestjes?
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij wel een ontbijtje maken
Daar begin ik niet aan, dan kom ik al niet meer aan het posten toequote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
CMGja, het bijlezen is een hele klus de laatste tijd
wat bedoel je??quote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
vanavond weer barretje, voor de storm weg
Het regent hierquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treviehet is droog hier.
meer valt er ook niet over te zeggen
Liefdequote:
Ben jij met alles zo gemakkelijk?quote:
Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij met alles zo gemakkelijk?
Ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat bedoel je??
en PGR.. nu dan??
en jah.. nog steeds aan het hoesten en doen.. Ik zeg wsl m'n tripje londen maar af.. want ziek in bed liggen in londen das het ook niet echt
Ze gaat gewoon stug doorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das al heel lang niet fatsoenlijk slapen
hoe hou je het uit![]()
[..]
Hier binnen gelukkig ookquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
treviehet is droog hier.
meer valt er ook niet over te zeggen
de koffie loopt, de broodjes liggen in de oven, het beleg staat l op tafel.... alleen nog ff een sinaasappel persen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag je voor mij wel een ontbijtje maken
ik lust wel een gebakken eitjequote:
Nou doe je ut weerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lust wel een gebakken eitje
Goed om te wetenquote:
Wat een luxequote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef MPG het volgende:
[..]
de koffie loopt, de broodjes liggen in de oven, het beleg staat l op tafel.... alleen nog ff een sinaasappel persen.
Liefquote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Echt.. je eigen bed slaapt toch het lekkerst..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
Hoest hier?? nog veel zieken??
*sluit zich aan bij de club*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |