Marijkjequote:Op woensdag 10 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Viel hier zonet toch gewoon de stroom uitLag nog ff lekker op bed te soezelen, maar had al wel een klein lampje aangedaan. Doe ik m'n ogen half slaperig open, wat is het toch donker? Ik snapte er niets van
Daarna hoorde ik alles weer aangaan, ging m'n lampje weer aan en stond de wekker te knipperen, toen viel het kwartje
En OMG wat een droom weer vannachtDus vanmiddag nog maar even dutten
MPGquote:
Morgenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen mensen![]()
Viel hier zonet toch gewoon de stroom uitLag nog ff lekker op bed te soezelen, maar had al wel een klein lampje aangedaan. Doe ik m'n ogen half slaperig open, wat is het toch donker? Ik snapte er niets van
Daarna hoorde ik alles weer aangaan, ging m'n lampje weer aan en stond de wekker te knipperen, toen viel het kwartje
En OMG wat een droom weer vannachtDus vanmiddag nog maar even dutten
Wokjequote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
jij slaapt echt lekker altijd hé
Solquote:Op woensdag 10 november 2010 09:07 schreef Solique het volgende:
[..]
MPG
[..]
Morgen![]()
Bij ons weinig last van stroomstoringen gelukkig, behalve rond oud en nieuw.
Liebchenquote:
er is dus verbeteringquote:Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
JaHet is echt gigantisch mis het laatste half jaar
Maar het is al weer iets beter dan eerst
Dus ik houd de moed erin
Het is je vergevenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor jou maak ik een persoonlijke post zelfs![]()
Panda
![]()
* wel.o.k geeft panda een knuffel![]()
Ja, op en af gaat hetquote:Op woensdag 10 november 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is dus verbetering![]()
ik kan me er niets bij voorstellen, ik ben altijd half dood s nachts
Panda!quote:
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje![]()
JaHet is echt gigantisch mis het laatste half jaar
Maar het is al weer iets beter dan eerst
Dus ik houd de moed erin
[..]
Afgezien van slaaptekort gaat het goed hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, op en af gaat hetDe laatste weken is het weer wat erger en ben ik ook weer erg vermoeid
Dat is gewoon kut, want bijvoorbeeld maandagmiddag had ik een presentatie op m'n werk, dan kan ik dus echt met moeite wakker blijven
![]()
![]()
Lekker tochLijkt me heerlijk om weer eens normaal te slapen en me uitgerust te voelen als ik wakker word. Dat heb ik nu denk ik echt al vanaf de middelbare school niet meer gehad
[..]
Panda!![]()
Hoe is het dame?
Van allesquote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ook hoor maar jeetje wat ben ik jaloers op mijn collega die volgens eigen zeggen in slaap valt zodra haar hoofd haar kussen raakt.
Wat heb je trouwens gedroomd lieve Marijke?
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Afgezien van slaaptekort gaat het goed hoor
Dank je.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van allesHet was weer een nachtmerrie achtige setting
Te veel om te vertellen in elk geval
[..]
Heel herkenbaar![]()
Fijn dat het verder wel goed gaat dan
Liebchenquote:
geen tijd om ziek te zijn....quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Echt.. je eigen bed slaapt toch het lekkerst..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
Hoest hier?? nog veel zieken??
*sluit zich aan bij de club*
Hoi, kopje thee?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Samen met 2 bolletjes wol die ALTIJD op de verkeerde plek liggen zodat je je niet meer om kan draaien halverwege de nacht![]()
oehh lekker.. doe je er een ontbijtje bij??quote:
Als je zo je tong uitsteekt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oehh lekker.. doe je er een ontbijtje bij??
Goedemorgenquote:
quote:
Moequote:
Nog steeds ziek joh?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
Sym!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen tijd om ziek te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |