Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenOf iets anders
Maar daar moet ik nog even over nadenken
mja.. die staat standaard ingevultquote:
Met bacon erbijquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik lust wel een gebakken eitje
I love it when a plan comes togetherquote:
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een auto afhandig ga makenOf iets anders
Maar daar moet ik nog even over nadenken
Morgen lieverdjequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together
Je weet toch hoe wij vrouwmensen zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...
hoi LLquote:
Joah, wel redelijkquote:
Ja, das ook weer zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet toch hoe wij vrouwmensen zijn
Hey MPGquote:
Goed, heb net weer auto geredenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, wel redelijkHoe is het bij jou snoet
Zie hierbovenquote:
* Ferrari F40 bestellen gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo.
* MPG bugatti veyron bestellen gaat
Daarom ben ik ook aan het sparen voor een dure autoquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
o. Zit het zo. Een ander heeft is een duurdere auto en weg ben je...
Doe dan een mooie Mazdaquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo.
* MPG bugatti veyron bestellen gaat
Lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hey MPG
[..]
Goed, heb net weer auto geredenGing weer lekker, volgende week nog een reguliere les en dan over 2 weken 2 uur rijden en dan naar A'dam *ieeeek*
[..]
Zie hierboven
Chickmagnetsquote:Op woensdag 10 november 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook aan het sparen voor een dure auto
Kijk, kijk het gaat de goede kant opquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hey MPG
[..]
Goed, heb net weer auto geredenGing weer lekker, volgende week nog een reguliere les en dan over 2 weken 2 uur rijden en dan naar A'dam *ieeeek*
[..]
Zie hierboven
Een Lada met achterruitverwarming houdt je handen warmquote:Op woensdag 10 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dan een mooie Mazda![]()
Daar word ik blij van
Of een gloednieuwe paarse Lada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |