ja ook daar voor al, mensen komen op bezoek zitten de avond op die stoel en zeggen dat ze hem meenemenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:57 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Hahaha geloof ik best![]()
Ik hoef hem niet, past niet bij mij smaak en interieur
een goedemiddagquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
btw de beroemde man zullen we voorlopig niet hoeven te groeten, hij is geband (hoe schrijf je dat eigenlijk, ja ik vraag dat normaal interesseer ik me geen mallemoer in taal omdat ik zeg maar een dwarrelend blaadje boeiender vind maar dit vroeg ik me al tijden af_! )
nou hij kwam hij hier gisteren al parmantig vertellen dat ie bezig was met zijn imago in ONZ, ik keek naar wat topics en wist toen al die krijgt een ban voor trollen en zo geschiedde hetquote:
ja goed plan, alhoewel ik dat vanochtend al heb gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik moet eens wat nuttigs gaan doen want ik blijf maar op mijn kont zitten en zo schiet het ook niet op..
Dus lieverdjes tot later![]()
je kan ook zeggen: lieve marijke, ben je er?quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook zeggen: lieve marijke, ben je er?
Ik heb de vaatwasser opgeruimd, een was in de machiene gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed plan, alhoewel ik dat vanochtend al heb gedaan![]()
bubye
GFjequote:
wie is geband?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef PeZu het volgende:
btw de beroemde man zullen we voorlopig niet hoeven te groeten, hij is geband (hoe schrijf je dat eigenlijk, ja ik vraag dat normaal interesseer ik me geen mallemoer in taal omdat ik zeg maar een dwarrelend blaadje boeiender vind maar dit vroeg ik me al tijden af_! )
Goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Ik heb de vaatwasser opgeruimd, een was in de machiene gedaanKnap he
Ohja en het jonkie gevoederd
[..]
GFje
heeyquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
GFje
Giertje![]()
sportautoquote:Op woensdag 10 november 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hallo man met de gouden vinger
llquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
[..]
GFje
Giertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |