huh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
Veel plezier met 110 nummers.
Care 2 explain?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
quote:
Die eerste paar regels in de OPquote:
Dat was mijn OP toen ik het topic opendequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
Wat een leuke muizenkop weerquote:Op woensdag 10 november 2010 02:45 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Live in Adelaide gezien, december 2009
Wat een uiterst karige setupquote:Op woensdag 10 november 2010 02:45 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Live in Adelaide gezien, december 2009
Hij heeft niet meer nodig, draaide maar een uur.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat een uiterst karige setup.
Wou ik net gaan postenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-get-in-the-cart-pig
Raaaaaaare stijl
Hij moet gewoon bij z'n stijl blijven
Mwa, stijl vind ik best vet, maar het is niet origineel, het is 1355 in een dozijn, dus ik zie niet in waarom hij het doet, anders dan bewijzen dat hij een breed scala aan genres kan produceren.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Wou ik net gaan posten![]()
Idd rare stijl, veel te spacey voor mij
Het is cocaïne in mijn oren. Beetje Deadmau5 meets Nathan Fake meets Ulrich Schnauss.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, stijl vind ik best vet, maar het is niet origineel, het is 1355 in een dozijn, dus ik zie niet in waarom hij het doet, anders dan bewijzen dat hij een breed scala aan genres kan produceren.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Deadmau5, oftewel wat moet ik echt checken?
Ik persoonlijk vind het een (en ja dit kan raar klinken, kan t niet echt anders uitleggen..) energiegevulde uiterst chille muziekstijl.. Er zit een soort ingehouden power in, maar je komt er uitermate goed bij tot rust zonder dat het je in slaap sust..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Deadmau5, oftewel wat moet ik echt checken?
Absoluut. Maar ik ben altijd opzoek *slash* meer gecharmeerd van artiesten die echt hun eigen stijl hebben en dáár retegoed in zijn, wat Deadmau5 was toen hij net doorbrak. Wat hij nu doet wordt al te veel gedaan, wat het minder tof maakt, naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is cocaïne in mijn oren. Beetje Deadmau5 meets Nathan Fake meets Ulrich Schnauss.
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
En je punt is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.quote:
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doetquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.
Ow, ik wist niet dat dit topic alleen voor groupies was bedoeld die een link naar het zoveelste 'hitje' dumpen en er dan 11 betekenisloze emoticons bij zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doet
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat had je prima kunnen begrijpen in 1e instantie als je had gelezen wat er voor stond. Het is belachelijk om het woord serieus op zijn houding of toewijding te betrekken in the first place.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.
Doe mij maar het origineelquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef Mr_DG het volgende:
De zweverige nummers van deadmau5 vind ik altijd erg lekker.
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
Meestal worden er op de bekendere feestjes de dirty house gedraait. Dat is vooral veel piepjes en belletjes en breezers kunnen er dirty op dansenquote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
Kutalbum imo. Verwacht wat meer unieke producties van mau5 om eerlijk te zijn
Ik zat een beetje te browsen en inderdaad, dit is o.a. remixmateriaal voor andere DJ's. Maargoed, mss beter dat hij dit soort materiaal onder een andere naam of iets dergelijks uitbrengt, zijn inmiddels 'heilige' naam wordt er wel direct aan verbonden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...
Oh, is die al uit?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
Kutalbum imo. Verwacht wat meer unieke producties van mau5 om eerlijk te zijn
7 december kwam die uit dacht ik te hebben gezien.quote:
Idd, volgens mij gaat hij songs for meowtings heten ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...
Songs for Meowingtonsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Moos. het volgende:
[..]
Idd, volgens mij gaat hij songs for meowtings heten ofzo.
Stimming.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Meowingtons likes the bass.
Heb em allang binnenquote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Luisterpaal bedoel je
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828quote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Luisterpaal bedoel je
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Welke mix doel jij op?quote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm 70 minuten durende mix, eerste 2 minuten zijn al zalig.
Hm stond niet bij mijn CD downloadquote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gemixde versie van 4x4=12 bedoeld. teminste die is ook 70 minuten lang.
Die wil ik ook graag, maar heb die ook nog niet gevonden!!quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm stond niet bij mijn CD downloadIs dat gewoon hetzelfde als de CD maar dan ongesplit?
Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag, maar heb die ook nog niet gevonden!!![]()
Ik kon 't op het eerste moment ook niet vinden hoor. Ik dacht dat je een nieuwsbericht bedoelde ofzo.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind je een wijsneus. Dat is alles
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.
zie mijn postquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijk![]()
Thanks, maar ik kan nog niet echt een goeie site/versie vindenquote:
+ One Trick Ponyquote:
Ik weet van nix?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
Hij is al eerder in CSI geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
och verrekquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hij is al eerder in CSI geweest.
Ja zeg net als het spannend wordt stopt het filmpjequote:
Bedankt wat een heerlijk muziekje zo op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Totaal verschillend zijn ze.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassen
Jepsquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Totaal verschillend zijn ze.
Ik dacht dat Hot Chip ook wel gewone instrumenten gebruikten?quote:Op zondag 19 december 2010 03:43 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ergerlijke spatie voor de 5. (De Pers van vrijdag)
http://www.facebook.com/n(...)ar/10150101649327527quote:LISTEN UP LONDON: This means war. This evening, i am going to orchestrate a snowball fight of epic proportions. im serious. you guys want to cancel my flight because of a little snow? allright, thats cool... im down... so have your snow.... AND EAT IT TOO. The Canadian here is going to open up a can of whoopass on you all.
Details to follow
Ik zag het jaquote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef Trafasi het volgende:
Ik vind hem echt geweldig! En dan niet eens de muziek die hij maakt, maar ook als persoon:
http://www.facebook.com/deadmau5
[..]
http://www.facebook.com/n(...)ar/10150101649327527
quote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
5. No fanboy / fangirl crap... i am not showing up to sign your swag. i am there to bury a snowball 5 inches into your ribcage.
Waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Deadmau5 moet echt dit nummer remixen!
Die eerste is wel fijntjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Klein kickje. De beste man heeft inmiddels een tweetal previews van nieuwe tracks online gezet. Tracks die misschien op een aankomend album
gaan komen, al dan niet in compleet andere vorm en gemasterd, maar toch.
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-hr-8938-cephei
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-bleed
Wat fijn dat dat stilstaande plaatje 1080p isquote:
Lucky you!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Pinkpop, zin in.Wordt geweldige show.
Die hoorde ik laatst op een verjaardag-schuur-feestjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zaterdag in de kroeg de extended versie van I Remember... wat een mooi nummer is dat
Deze?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik hoorde laatst op de radio echt een extreem verneukte versie van Brazil, een of andere chick die er overheen aan het balken is met veel autotune. The fuck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang deze maar in je mix komt:
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Nou de mijne weet je dus alquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan verder heb ik best wel zin om een Deadmau5-tribute mixje te maken, en ik vroeg me af of er misschien animo voor is dat iedereen in dit topic een nummer mag kiezen om erin te gooien?
Erg mooi iddquote:
Daar is zeker animo voor! (als ik 'm ook mag gebruikenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die hoorde ik laatst op een verjaardag-schuur-feestje(T-Force mocht er draaien
)
[..]
Deze?
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan verder heb ik best wel zin om een Deadmau5-tribute mixje te maken, en ik vroeg me af of er misschien animo voor is dat iedereen in dit topic een nummer mag kiezen om erin te gooien?
Die tweedequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Deadmau5 - Vanishing point
of Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Deeltjesversneller: 1. I Remember 2.
Mr_DG: 1. Clockwork
Koepert: 1. Ghosts n Stuff 2. Arguru
OMGWTFBBQSAUCE: 1. Deadmau5 - Vanishing point 2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
Bravebart 1. Rebecca Black - Friday (Deadmau5 Remix) DIT MEEN JE SERIEUS?
Thank GOD! Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, beter maar niet. Faxing Berlin voor mij
Het origineel graagquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Thank GOD! HahaGoeie 1 Aprilgrap wel
Wil je het origineel of de acoustische versie btw?
Mr_DG: 1. Clockwork
OMGWTFBBQSAUCE: 1. Deadmau5 - Vanishing point 2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
Bravebart 1. Deadmau5 - Faxing Berlin
Die bijzondere vermeldingen wil ik er ook graag inquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:19 schreef Koepert het volgende:
Met bijzondere vermeldingen voor Cthulhu Sleeps, One Trick Pony, Moar Ghosts & Stuff, Slip
1tje maar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Deze?quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden op 3fm een nummer, best bekend maar ik weet zo de naam niet, er zat in ieder geval zo'n blij oldschool NES deuntje in. De dj riep het later om als Deadmau5 - FML maar nu ik hem online luister was ie het niet... daar zit dat deuntje ook niet in. Misschien een bepaalde remix ofzo?
Ja, die dacht ik ook.quote:
Hahahaha wat een happy-happy-joy-joy introquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Zoo, dan gaat dit em worden! Ik wil Bravebart en Deeltjesversneller er graag even aan herinneren dat ze nog geen tweede hebben gekozen!
Mr_DG: 1. Clockwork 2. Strobe
Dreamzk 1. Cthulhu Sleeps, 2.One Trick Pony
Wihakayda 1. FML 2.Raise your weapon (waar de dnb begint, het begin is btje langdrading),
De mix komt wel een keertje, heb nu eerst nog tentamenweek maar jullie merken vanzelf wanneer tie online komt(Laatkomers kunnen dus wss nog wel een tijdje nummers blijven nomineren)
Ondanks dat ik dit wel een vette intro vindt is dat hem niet. Dat deuntje is bij het nummer waar ik het over heb ook te horen tijdens de climax, niet alleen de intro. Maar misschien had die dj het helemaal fout en was het geen Deadmau5 (leek er wel op).quote:
Oh, ik had daar overheen gelezenquote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Zoo, dan gaat dit em worden! Ik wil Bravebart en Deeltjesversneller er graag even aan herinneren dat ze nog geen tweede hebben gekozen!
Mr_DG: 1. Clockwork 2. Strobe
Dreamzk 1. Cthulhu Sleeps, 2.One Trick Pony
Wihakayda 1. FML 2.Raise your weapon (waar de dnb begint, het begin is btje langdrading),
De mix komt wel een keertje, heb nu eerst nog tentamenweek maar jullie merken vanzelf wanneer tie online komt(Laatkomers kunnen dus wss nog wel een tijdje nummers blijven nomineren)
quote:
Er zijn nog zoooveel meer über nummers te verzinnen hoor die er nog niet in staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh, maakt dat uit?
Ik wil Sofi Needs A Ladder en Strobe als het nog kan. En anders ipv Strobe FML. Maar die staat er ook al in.
quote:Met bijzondere vermeldingen voor Cthulhu Sleeps, One Trick Pony, Moar Ghosts & Stuff, Slip
Oeh ik dacht dat Moar Ghosts & Stuff al genoemd was. Doe die ook maar als je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er zijn nog zoooveel meer über nummers te verzinnen hoor die er nog niet in staanIk kan nog een hele lijst geven
Maar Sofi komt voor den bakker!!
Komt voor den bakker!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oeh ik dacht dat Moar Ghosts & Stuff al genoemd was. Doe die ook maar als je wilt.
quote:Met bijzondere vermeldingen voor Word Problems, Twilight, Sometimes things get,whatever, All u ever want, Harder Faster Stronger remix, Soma, The longest road, Toca me remix, Merrymaking at my place, Move for me, Dark Beat remix, This is the hook...
Begin maar met zo'n vuige Melleefresh track andersquote:
Oo! Dat wist ik niet! Ik zie het nu ook op discogs ja! Thanks voor de infoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Bravebart het volgende:
En (de remix van) Toca Me is van Inpetto en niet van Deadmau5Niet minder vet though
Ghehe.. ik ben al lekker op weg dus wie weet.. Ik kan ook een short en extended versie maken! Éen voor een audio cd'tje en één voor de grote deadmau5-trek!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef dreamzk het volgende:
Straks hebben we een 6 uur lange tribute mix
Goed toch!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef dreamzk het volgende:
Straks hebben we een 6 uur lange tribute mix
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Oo! Dat wist ik niet! Ik zie het nu ook op discogs ja! Thanks voor de info
Toegestaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Graag gedaan
This Is The Hook wilde ik eerst selecteren, maar die is van BSOD, dus ik wist niet of dat ook mocht
Ok, weet ik dat voor volgende keerquote:
Ik gooi em er wel in hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, weet ik dat voor volgende keer
quote:
Je zou ook een vocalnummer kunnen laarsbenen met die enorm introquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan even een vraagje!!
Strobe, willen jullie de hele intro erbij?Of bijv. alleen in de extended/short versie? Ik kan hem namelijk ook knippen bij 3.56?
Laarsbenen? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zou ook een vocalnummer kunnen laarsbenen met die enorm intro
Oh, bootleggenquote:
Wat een kutfilmpje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Zag dit net voorbij komen, best lachen dat hij erin voorkomt
Jah hij had em gepost @ facebook, en vast ook @ twitter... grappige kerel is het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Ik zag hem langskomen ja, best vetquote:
Lekker nummer hoorquote:
Wauwquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
TERING
Staat al een tijdje op yt, maar had em hier nog niet gezien?
Die is hier wel eens langs gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
Staat al een tijdje op yt, maar had em hier nog niet gezien?
Wou dr erg graag bij zijn, hoorde van mensen dat het helemaal los ging en op zn facebook las hij dat hij het ook top heeft gehad. Nu maar even hopen dat hij binnenkort begint met zn Europese tourquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Tour?? Dat wist ik nog niet!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wou dr erg graag bij zijn, hoorde van mensen dat het helemaal los ging en op zn facebook las hij dat hij het ook top heeft gehad. Nu maar even hopen dat hij binnenkort begint met zn Europese tour
Ik weet ook van niks, ik hoop gewoon dat hij snel weer gaat tourenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tour?? Dat wist ik nog niet!!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog altijd de stiekeme hoop dat hij op Sziget komt
Of op de ADEquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ja beter staat hij snel weer in Paradiso
Het maakt mij niks uit al staat hij in een boerenschuur op het platteland ergens. Als het maar in de buurt isquote:
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzoquote:
ja dan gaan wij daarheenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uurquote:
Hoezo geen HMH???quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Dus...... POSTEN DIE HAPquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Héééé hóóóóquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna meteen instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Nog 35 minuten te gaan om te beoordelenquote:
mihihihiquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uur
Dit dus, HMH is top met het geluidquote:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overquote:
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbeschermingquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
Poema zou top zijn, om de hoek bij mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
XQ ging daar zo ontzettend hard, nergens meer zulk goed geluid gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
Geluid is wel zuiver ja, dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
It's uploadinggggggg!!
Geschatte resterende tijd: 33 minuten, 51 seconden!
Heb je een treklijst voor onsquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Maarr nu op 92% en geschatte tijd 5 minuten
Wat is deze?quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Lekkere mix hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Edit: KLAARRR!!
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
1. Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember (Original Vocal Mix)
2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)
3. Deadmau5 - Faxing Berlin (Original Mix)
4. Deadmau5 - Clockwork (Original Mix)
5. Deadmau5 - Arguru (Original Mix)
6. Deadmau5 - Vanishing Point (Original Mix)
7. Deadmau5 - Will Fail (Original Mix)
8. Kamisshake - Dark Beat (Deadmau5 Vocal Mix)
9. Deadmau5 - The 16th Hour
10. Deadmau5 ft. Greta Svabo Bech - Raise Your Weapon (Original Mix)
11. Deadmau5 - Strobe (Full Lenght Version)
12. Deadmau5 & Melleefresh - Something Inside Me (Original Mix)
13. Deadmau5 - Sofi Needs A Ladder
14. Deadmau5 - Cthulhu Sleeps
15. Deadmau5 - FML
16. Deadmau5 - Moar Ghosts n Stuff
17. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
15. Deadmau5 - FML
Ongelooflijk lekkere mix, die overgang naar Clockwork was epischquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
15. Deadmau5 - FML
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben zo hard aan het genietenFaxing Berlin...kippenvel all over
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Superleuk om alle goeie reacties terug te lezen!!Ben heel blij dat ie jullie bevalt
Ik zal de naam ff veranderen, in mijn Laptop stond ie als Will Fail opgeslagen dus vandaar
Ik heb m btw gemaakt met MixMeister
QFTquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit van gehoordMaar vette shit, staat op de iPod voor tijdens het leren
7. Deadmau5 - We Fail (Original Mix)
15. Deadmau5 - FML
Als je wilt zou ik misschien wel kunnen helpen met misschien een toekomstige mixquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Superleuk om alle goeie reacties terug te lezen!!Ben heel blij dat ie jullie bevalt
Ik zal de naam ff veranderen, in mijn Laptop stond ie als Will Fail opgeslagen dus vandaar
Ik heb m btw gemaakt met MixMeister
Je wil b2b met Krulliewullie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Als je wilt zou ik misschien wel kunnen helpen met misschien een toekomstige mix
Ik ben pas naar Deadmau5 gaan luisteren en ik vind hem verassend goed, ook al in aardig wat mixen van me gedraait, zowel gemaakt met Virtual DJ Pro als Mixcraft.
Voor 1 project om dat ik nu qua mixen in een periode zit dat ik veel wil samenwerken met anderen om van elkaar te lerenquote:
Met het posten van veel lekkere nummers is ie zo volquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef kikoooooo het volgende:
Pfff bijna vol. Eindelijk van die vreselijk domme TT af.
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Voor 1 project om dat ik nu qua mixen in een periode zit dat ik veel wil samenwerken met anderen om van elkaar te leren![]()
Ik mix nu al een jaar of 4
Vraagje; ik zit de laatste tijd ook te proberen wat mixjes te maken. Alleen ik doe dit met Deckadance, adviseer je 't mij om VirtualDJ te gebruken? (Want misschien is Deckadance veel meer live gericht?)quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoMaar feedback wil ik altijd wel geven hoor, ik hoor wekelijks genoeg mixen om te kunnen beoordelen of 't wat is
Waarom niet lekker Traktor?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:19 schreef Moos. het volgende:
[..]
Vraagje; ik zit de laatste tijd ook te proberen wat mixjes te maken. Alleen ik doe dit met Deckadance, adviseer je 't mij om VirtualDJ te gebruken? (Want misschien is Deckadance veel meer live gericht?)
Ik zat te denken dat we een playlist konden maken en dan heel simpel de projectbestanden naar elkaar konden mailen, met eventueel extra geluidsamples erbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoMaar feedback wil ik altijd wel geven hoor, ik hoor wekelijks genoeg mixen om te kunnen beoordelen of 't wat is
Mixtape georiënteerdquote:
Dat is verkrachting van zowel pendulum als deadmau5quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Met het posten van veel lekkere nummers is ie zo vol
Ja joh, waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zit echt hard te twijfelen of ik mijn tribute-mix op LSDB online zal zetten... Dus ik vraag even jullie advies! Doen of niet doen?
Yuah tis toch een beginnersmixje he dus weet niet of het goed genoeg isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap alleen niet waarom de tracklist automatisch overspringt naar Capslock
[ Bericht 13% gewijzigd door Krulliewullie op 28-06-2011 10:29:33 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Heb je mix ook zojuist gedownload. Lekker stukje muziek tot nu toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap alleen niet waarom de tracklist automatisch overspringt naar Capslock![]()
Ik heb 5x door de lijst gekeken maar zie hem er niet tussen staanquote:
van 4x4 = 12 album.. youtube m zou ik zeggen :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb 5x door de lijst gekeken maar zie hem er niet tussen staan
boh RYWjammer van de dubstep
Strobe
Je hebt ook ons erg blij gemaakt met het setjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/wiki/Deadmau5#Name_originquote:Name origin
The name "deadmau5" originated when Zimmerman found a dead mouse in his computer while he was replacing his video card. He discussed this with chat room users and became known as "that dead mouse guy." His nickname "Dead Mouse" was too long for the IRC character limit, and was then shortened to deadmau5.[22]
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe deadmau5 aan zijn naam is gekomen:
(nasty plaatje).
Fervent 4chan lurker is het ook btw, daarom zie je ook zo vaak meme's langskomen op zn twitter en facebook. Eigenlijk is het best een zieke nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deadmau5#Name_origin
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Als je vaak meme's gebruikt betekent dat niet gelijk dat je een 4channer bent hoor. Meme's komen vaak zat voor in IRC's en natuurlijk forums.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fervent 4chan lurker is het ook btw, daarom zie je ook zo vaak meme's langskomen op zn twitter en facebook. Eigenlijk is het best een zieke nerd
Logisch, gewoon dezelfde tour, dus (nagenoeg) dezelfde show.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef Christiaan het volgende:
Viel een beetje tegen op Roskilde. Headlinede op hoofdpodium maar show was exact als op Pinkpop, paar extra nummers maar de nummers die hij deed waren precies hetzelfde.
Kan, maar hij zit vaak op 4chanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:17 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als je vaak meme's gebruikt betekent dat niet gelijk dat je een 4channer bent hoor. Meme's komen vaak zat voor in IRC's en natuurlijk forums.
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Ja, die is lekker ja. Hij heeft toch ook een filmpje waarin hij die aan het maken is?quote:
Zal wel een premix zijn die hij heeft gedraaid...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Skrillex gezien op Lowlands. Als je de kans krijgt hem live te zien en je wil HELEMAAL kapot gaan moet je het doen. Zelfde geldt voor emalkay, ze waren inderdaad af en toe samen.
Manmanman wat ging dat hard.
Goed om te horen, ik ga namelijk in november naar Skrillex in 't Paradiso!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Skrillex gezien op Lowlands. Als je de kans krijgt hem live te zien en je wil HELEMAAL kapot gaan moet je het doen. Zelfde geldt voor emalkay, ze waren inderdaad af en toe samen.
Neem een schoon shirt meequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ga namelijk in november naar Skrillex in 't Paradiso!
Jups!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja, die is lekker ja. Hij heeft toch ook een filmpje waarin hij die aan het maken is?
Je had een shirt aan op Lowlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neem een schoon shirt mee. Ik kon mijn shirt amper uittrekken er na, laat staan weer aandoen
.
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Want als je niet buiten adem raakt ga je niet los? Dan kan je ook niet los op minimal, deep house, IDM en weet ik wat nog meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?
Springen + hitte = nat shirtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?
Mja, wordt vast keihard op gepit. Als je daar niet buiten adem van raakt ben je een robot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Skrillex is wel harde wobwobwobkutdupstep die nu heel populair is. Snap wel dat het daar zo losgaat.
Losgaan op minimal lijkt me idd een beetje vreemd. Mijn definitie van losgaan is zo hard bewegen dat je ieder beetje energie uit je lichaam gooit, dat zie ik mezelf op minimal niet echt doen neequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want als je niet buiten adem raakt ga je niet los? Dan kan je ook niet los op minimal, deep house, IDM en weet ik wat nog meer
Ja jij bent inderdaad het wandelende voorbeeld van losgaan op minimalquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mij lukte het op minimal vorig jaar bij Plastikman.
Op dubstep is het met name jezelf heen en weer gooien ja, maar dat kost vrij veel energie hoor.
NICE! Ga je mee naar Plastikman in de HMH tijdens ADE?quote:
Kleine optiequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
NICE! Ga je mee naar Plastikman in de HMH tijdens ADE?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest zo hard lachen om Skrillex en Deadmau5.
Skrillex
Road back to the hotel w @emalkay last night.put my glasses in my jacket pocket..thought I had zipped my pocket up..(TBC)...
Laid down for a little nap because this ride was like an hour long...stepped out the car..car drove off..checked pocket..no glasses...
I got this phone pressed against my eyes ..#shucks ...at least I've got my prescription sunnys
Deadmau5
@Skrillex still dont know how you can even see without those things. http://media.tumblr.com/tumblr_lj5f5oGl3H1qztump.png
Skrillex
@deadmau5 this sucks man...
deadmau5
ᶰᵒʷ ʷᵉ ᶜᵃᶰ ᵃᶫᶫ ᵗᵃᶫᵏ ᵐᵃᵈ ˢʰᶦᵗ ᵃᵇᵒᵘᵗ ˢᵏʳᶦᶫᶫʸ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʰᵉ ᵖʳᵒᵇᵃᵇᶫʸ ᶜᵃᶰᵗ ʳᵉᵃᵈ ᵗʰᶦˢ ʷᶦᵗʰᵒᵘᵗ ʰᶦˢ ᶜᵒᵏᵉ ᵇᵒᵗᵗᶫᵉˢ ᵒᶰ⋅ ʸᵃʸ﹗
Skrillex
@deadmau5 where do you find all this time learning geek HAX0R twitter tricks like that you weirdo?!
deadmau5
@Skrillex ON THE INTERWEBS.<- THAT IS A SMILEY FACE.
![]()
Ik danste echt niet normaal hard op Plastikman toen 'ie op Lowlands stond vorig jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begrijp dat je hier heel goed op kan spacen, maar veel meer dan je handen in de lucht en een beetje door je knieën zakken kan je hier toch niet op doen?Daar heb ik echt hele harde kicks waar je kleren van gaan trillen voor nodig hoor
Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begrijp dat je hier heel goed op kan spacen, maar veel meer dan je handen in de lucht en een beetje door je knieën zakken kan je hier toch niet op doen?Daar heb ik echt hele harde kicks waar je kleren van gaan trillen voor nodig hoor
Volgens mijn pa lijkt het meer op marcherenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Bravebart het volgende:Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?
Ja, dat lukt me ook prima op elke andere soort muziekquote:
Rare lui die Zwedenquote:
Jaaaaaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest zo hard lachen om Skrillex en Deadmau5.
Skrillex
Road back to the hotel w @emalkay last night.put my glasses in my jacket pocket..thought I had zipped my pocket up..(TBC)...
Laid down for a little nap because this ride was like an hour long...stepped out the car..car drove off..checked pocket..no glasses...
I got this phone pressed against my eyes ..#shucks ...at least I've got my prescription sunnys
Deadmau5
@Skrillex still dont know how you can even see without those things. http://media.tumblr.com/tumblr_lj5f5oGl3H1qztump.png
Skrillex
@deadmau5 this sucks man...
deadmau5
ᶰᵒʷ ʷᵉ ᶜᵃᶰ ᵃᶫᶫ ᵗᵃᶫᵏ ᵐᵃᵈ ˢʰᶦᵗ ᵃᵇᵒᵘᵗ ˢᵏʳᶦᶫᶫʸ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʰᵉ ᵖʳᵒᵇᵃᵇᶫʸ ᶜᵃᶰᵗ ʳᵉᵃᵈ ᵗʰᶦˢ ʷᶦᵗʰᵒᵘᵗ ʰᶦˢ ᶜᵒᵏᵉ ᵇᵒᵗᵗᶫᵉˢ ᵒᶰ⋅ ʸᵃʸ﹗
Skrillex
@deadmau5 where do you find all this time learning geek HAX0R twitter tricks like that you weirdo?!
deadmau5
@Skrillex ON THE INTERWEBS.<- THAT IS A SMILEY FACE.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |