ja dan gaan wij daarheenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uurquote:
Hoezo geen HMH???quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Dus...... POSTEN DIE HAPquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Héééé hóóóóquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna meteen instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Nog 35 minuten te gaan om te beoordelenquote:
mihihihiquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uur
Dit dus, HMH is top met het geluidquote:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overquote:
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbeschermingquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
Poema zou top zijn, om de hoek bij mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
XQ ging daar zo ontzettend hard, nergens meer zulk goed geluid gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
Geluid is wel zuiver ja, dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
It's uploadinggggggg!!
Geschatte resterende tijd: 33 minuten, 51 seconden!
Heb je een treklijst voor onsquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Maarr nu op 92% en geschatte tijd 5 minuten
Wat is deze?quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Lekkere mix hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Edit: KLAARRR!!
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
1. Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember (Original Vocal Mix)
2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)
3. Deadmau5 - Faxing Berlin (Original Mix)
4. Deadmau5 - Clockwork (Original Mix)
5. Deadmau5 - Arguru (Original Mix)
6. Deadmau5 - Vanishing Point (Original Mix)
7. Deadmau5 - Will Fail (Original Mix)
8. Kamisshake - Dark Beat (Deadmau5 Vocal Mix)
9. Deadmau5 - The 16th Hour
10. Deadmau5 ft. Greta Svabo Bech - Raise Your Weapon (Original Mix)
11. Deadmau5 - Strobe (Full Lenght Version)
12. Deadmau5 & Melleefresh - Something Inside Me (Original Mix)
13. Deadmau5 - Sofi Needs A Ladder
14. Deadmau5 - Cthulhu Sleeps
15. Deadmau5 - FML
16. Deadmau5 - Moar Ghosts n Stuff
17. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
15. Deadmau5 - FML
Ongelooflijk lekkere mix, die overgang naar Clockwork was epischquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
15. Deadmau5 - FML
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:43 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben zo hard aan het genietenFaxing Berlin...kippenvel all over
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Superleuk om alle goeie reacties terug te lezen!!Ben heel blij dat ie jullie bevalt
Ik zal de naam ff veranderen, in mijn Laptop stond ie als Will Fail opgeslagen dus vandaar
Ik heb m btw gemaakt met MixMeister
QFTquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nooit van gehoordMaar vette shit, staat op de iPod voor tijdens het leren
7. Deadmau5 - We Fail (Original Mix)
15. Deadmau5 - FML
Als je wilt zou ik misschien wel kunnen helpen met misschien een toekomstige mixquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Superleuk om alle goeie reacties terug te lezen!!Ben heel blij dat ie jullie bevalt
Ik zal de naam ff veranderen, in mijn Laptop stond ie als Will Fail opgeslagen dus vandaar
Ik heb m btw gemaakt met MixMeister
Je wil b2b met Krulliewullie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:06 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Als je wilt zou ik misschien wel kunnen helpen met misschien een toekomstige mix
Ik ben pas naar Deadmau5 gaan luisteren en ik vind hem verassend goed, ook al in aardig wat mixen van me gedraait, zowel gemaakt met Virtual DJ Pro als Mixcraft.
Voor 1 project om dat ik nu qua mixen in een periode zit dat ik veel wil samenwerken met anderen om van elkaar te lerenquote:
Met het posten van veel lekkere nummers is ie zo volquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef kikoooooo het volgende:
Pfff bijna vol. Eindelijk van die vreselijk domme TT af.
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef DonnyDarko het volgende:
[..]
Voor 1 project om dat ik nu qua mixen in een periode zit dat ik veel wil samenwerken met anderen om van elkaar te leren![]()
Ik mix nu al een jaar of 4
Vraagje; ik zit de laatste tijd ook te proberen wat mixjes te maken. Alleen ik doe dit met Deckadance, adviseer je 't mij om VirtualDJ te gebruken? (Want misschien is Deckadance veel meer live gericht?)quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoMaar feedback wil ik altijd wel geven hoor, ik hoor wekelijks genoeg mixen om te kunnen beoordelen of 't wat is
Waarom niet lekker Traktor?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:19 schreef Moos. het volgende:
[..]
Vraagje; ik zit de laatste tijd ook te proberen wat mixjes te maken. Alleen ik doe dit met Deckadance, adviseer je 't mij om VirtualDJ te gebruken? (Want misschien is Deckadance veel meer live gericht?)
Ik zat te denken dat we een playlist konden maken en dan heel simpel de projectbestanden naar elkaar konden mailen, met eventueel extra geluidsamples erbij.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Ik mix zo af en toe eens wat nummers voor mezelf en eventuele liefhebbers, die Deadmau5 mix is het tweede (serieuze project) en voor de lol draai ik ooit wat op 'echte' mixers. Dus ben er niet echt serieus mee bezig ofzoMaar feedback wil ik altijd wel geven hoor, ik hoor wekelijks genoeg mixen om te kunnen beoordelen of 't wat is
Mixtape georiënteerdquote:
Dat is verkrachting van zowel pendulum als deadmau5quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Met het posten van veel lekkere nummers is ie zo vol
Ja joh, waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zit echt hard te twijfelen of ik mijn tribute-mix op LSDB online zal zetten... Dus ik vraag even jullie advies! Doen of niet doen?
Yuah tis toch een beginnersmixje he dus weet niet of het goed genoeg isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap alleen niet waarom de tracklist automatisch overspringt naar Capslock
[ Bericht 13% gewijzigd door Krulliewullie op 28-06-2011 10:29:33 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Heb je mix ook zojuist gedownload. Lekker stukje muziek tot nu toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snap alleen niet waarom de tracklist automatisch overspringt naar Capslock![]()
Ik heb 5x door de lijst gekeken maar zie hem er niet tussen staanquote:
van 4x4 = 12 album.. youtube m zou ik zeggen :pquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb 5x door de lijst gekeken maar zie hem er niet tussen staan
boh RYWjammer van de dubstep
Strobe
Je hebt ook ons erg blij gemaakt met het setjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/wiki/Deadmau5#Name_originquote:Name origin
The name "deadmau5" originated when Zimmerman found a dead mouse in his computer while he was replacing his video card. He discussed this with chat room users and became known as "that dead mouse guy." His nickname "Dead Mouse" was too long for the IRC character limit, and was then shortened to deadmau5.[22]
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe deadmau5 aan zijn naam is gekomen:
(nasty plaatje).
Fervent 4chan lurker is het ook btw, daarom zie je ook zo vaak meme's langskomen op zn twitter en facebook. Eigenlijk is het best een zieke nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Deadmau5#Name_origin
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Als je vaak meme's gebruikt betekent dat niet gelijk dat je een 4channer bent hoor. Meme's komen vaak zat voor in IRC's en natuurlijk forums.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fervent 4chan lurker is het ook btw, daarom zie je ook zo vaak meme's langskomen op zn twitter en facebook. Eigenlijk is het best een zieke nerd
Logisch, gewoon dezelfde tour, dus (nagenoeg) dezelfde show.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:36 schreef Christiaan het volgende:
Viel een beetje tegen op Roskilde. Headlinede op hoofdpodium maar show was exact als op Pinkpop, paar extra nummers maar de nummers die hij deed waren precies hetzelfde.
Kan, maar hij zit vaak op 4chanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:17 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als je vaak meme's gebruikt betekent dat niet gelijk dat je een 4channer bent hoor. Meme's komen vaak zat voor in IRC's en natuurlijk forums.
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Zag dit net voorbij komen, best lachen dat hij erin voorkomt
Ja, die is lekker ja. Hij heeft toch ook een filmpje waarin hij die aan het maken is?quote:
Zal wel een premix zijn die hij heeft gedraaid...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Skrillex gezien op Lowlands. Als je de kans krijgt hem live te zien en je wil HELEMAAL kapot gaan moet je het doen. Zelfde geldt voor emalkay, ze waren inderdaad af en toe samen.
Manmanman wat ging dat hard.
Goed om te horen, ik ga namelijk in november naar Skrillex in 't Paradiso!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Skrillex gezien op Lowlands. Als je de kans krijgt hem live te zien en je wil HELEMAAL kapot gaan moet je het doen. Zelfde geldt voor emalkay, ze waren inderdaad af en toe samen.
Neem een schoon shirt meequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ga namelijk in november naar Skrillex in 't Paradiso!
Jups!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja, die is lekker ja. Hij heeft toch ook een filmpje waarin hij die aan het maken is?
Je had een shirt aan op Lowlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neem een schoon shirt mee. Ik kon mijn shirt amper uittrekken er na, laat staan weer aandoen
.
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:46 schreef PiRANiA het volgende:
Want als je niet buiten adem raakt ga je niet los? Dan kan je ook niet los op minimal, deep house, IDM en weet ik wat nog meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?
Springen + hitte = nat shirtquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik snap deze opmerkingen eigenlijk nooit, Skrillex is toch dubstep? Ik ben nog nooit naar zo'n feest geweest, maar het is 40 bpm ofzo en behalve dat het wel agressief-energiek klinkt begrijp ik niet hoe je daar nou erg los op kunt gaan zodat je buiten adem raakt. Iemand een filmpje?
Mja, wordt vast keihard op gepit. Als je daar niet buiten adem van raakt ben je een robot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Skrillex is wel harde wobwobwobkutdupstep die nu heel populair is. Snap wel dat het daar zo losgaat.
Losgaan op minimal lijkt me idd een beetje vreemd. Mijn definitie van losgaan is zo hard bewegen dat je ieder beetje energie uit je lichaam gooit, dat zie ik mezelf op minimal niet echt doen neequote:Op maandag 22 augustus 2011 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want als je niet buiten adem raakt ga je niet los? Dan kan je ook niet los op minimal, deep house, IDM en weet ik wat nog meer
Ja jij bent inderdaad het wandelende voorbeeld van losgaan op minimalquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mij lukte het op minimal vorig jaar bij Plastikman.
Op dubstep is het met name jezelf heen en weer gooien ja, maar dat kost vrij veel energie hoor.
NICE! Ga je mee naar Plastikman in de HMH tijdens ADE?quote:
Kleine optiequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
NICE! Ga je mee naar Plastikman in de HMH tijdens ADE?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest zo hard lachen om Skrillex en Deadmau5.
Skrillex
Road back to the hotel w @emalkay last night.put my glasses in my jacket pocket..thought I had zipped my pocket up..(TBC)...
Laid down for a little nap because this ride was like an hour long...stepped out the car..car drove off..checked pocket..no glasses...
I got this phone pressed against my eyes ..#shucks ...at least I've got my prescription sunnys
Deadmau5
@Skrillex still dont know how you can even see without those things. http://media.tumblr.com/tumblr_lj5f5oGl3H1qztump.png
Skrillex
@deadmau5 this sucks man...
deadmau5
ᶰᵒʷ ʷᵉ ᶜᵃᶰ ᵃᶫᶫ ᵗᵃᶫᵏ ᵐᵃᵈ ˢʰᶦᵗ ᵃᵇᵒᵘᵗ ˢᵏʳᶦᶫᶫʸ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʰᵉ ᵖʳᵒᵇᵃᵇᶫʸ ᶜᵃᶰᵗ ʳᵉᵃᵈ ᵗʰᶦˢ ʷᶦᵗʰᵒᵘᵗ ʰᶦˢ ᶜᵒᵏᵉ ᵇᵒᵗᵗᶫᵉˢ ᵒᶰ⋅ ʸᵃʸ﹗
Skrillex
@deadmau5 where do you find all this time learning geek HAX0R twitter tricks like that you weirdo?!
deadmau5
@Skrillex ON THE INTERWEBS.<- THAT IS A SMILEY FACE.
![]()
Ik danste echt niet normaal hard op Plastikman toen 'ie op Lowlands stond vorig jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begrijp dat je hier heel goed op kan spacen, maar veel meer dan je handen in de lucht en een beetje door je knieën zakken kan je hier toch niet op doen?Daar heb ik echt hele harde kicks waar je kleren van gaan trillen voor nodig hoor
Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik begrijp dat je hier heel goed op kan spacen, maar veel meer dan je handen in de lucht en een beetje door je knieën zakken kan je hier toch niet op doen?Daar heb ik echt hele harde kicks waar je kleren van gaan trillen voor nodig hoor
Volgens mijn pa lijkt het meer op marcherenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Bravebart het volgende:Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe dans je dan op harde kicks, keihard door je knieën zakken en keihard maaien met je handen?
Ja, dat lukt me ook prima op elke andere soort muziekquote:
Rare lui die Zwedenquote:
Jaaaaaquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik moest zo hard lachen om Skrillex en Deadmau5.
Skrillex
Road back to the hotel w @emalkay last night.put my glasses in my jacket pocket..thought I had zipped my pocket up..(TBC)...
Laid down for a little nap because this ride was like an hour long...stepped out the car..car drove off..checked pocket..no glasses...
I got this phone pressed against my eyes ..#shucks ...at least I've got my prescription sunnys
Deadmau5
@Skrillex still dont know how you can even see without those things. http://media.tumblr.com/tumblr_lj5f5oGl3H1qztump.png
Skrillex
@deadmau5 this sucks man...
deadmau5
ᶰᵒʷ ʷᵉ ᶜᵃᶰ ᵃᶫᶫ ᵗᵃᶫᵏ ᵐᵃᵈ ˢʰᶦᵗ ᵃᵇᵒᵘᵗ ˢᵏʳᶦᶫᶫʸ ᵇᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʰᵉ ᵖʳᵒᵇᵃᵇᶫʸ ᶜᵃᶰᵗ ʳᵉᵃᵈ ᵗʰᶦˢ ʷᶦᵗʰᵒᵘᵗ ʰᶦˢ ᶜᵒᵏᵉ ᵇᵒᵗᵗᶫᵉˢ ᵒᶰ⋅ ʸᵃʸ﹗
Skrillex
@deadmau5 where do you find all this time learning geek HAX0R twitter tricks like that you weirdo?!
deadmau5
@Skrillex ON THE INTERWEBS.<- THAT IS A SMILEY FACE.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |