Het maakt mij niks uit al staat hij in een boerenschuur op het platteland ergens. Als het maar in de buurt isquote:
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzoquote:
ja dan gaan wij daarheenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uurquote:
Hoezo geen HMH???quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
Ja, maar dan weer in Paradiso graag en alsjeblieft niet de HMH ofzo
Dus...... POSTEN DIE HAPquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Héééé hóóóóquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna meteen instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Nog 35 minuten te gaan om te beoordelenquote:
mihihihiquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowiesooo. Al vergeet ik dit keer maar beter niet m'n oordoppen anders ga ik weer dood zoals vorige keer, toen meneer er nog ff vol volume DnB ingooide het laatste uur
Dit dus, HMH is top met het geluidquote:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overquote:
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbeschermingquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
Poema zou top zijn, om de hoek bij mijquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, juist dat geluid, ik ben daar totaaal niet lyrisch overVoor concerten is het een prima locatie, maar voor electronische muziek vond ik het zwaaaar tegenvallen...
Plus het is er altijd godvergeten heet geweest wanneer ik er was
Het is niet slecht hoor, begrijp me goed, maar ik begrijp die enorme hype rond het geluid van HMH nietEn Paradiso heeft ook gewoon meer sfeer
Hoewel ik de Poema nog steeds ultiem vind, gewoon een donkere lage kelder een shitload aan Funktion One spul
XQ ging daar zo ontzettend hard, nergens meer zulk goed geluid gehoord.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
Geluid is wel zuiver ja, dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ben 3x in de HMH geweest, tijdens XQ Holland & HouseQlassics was het geluid echt fenomenaal goed. Loepzuiver en snoeiiiiiiihard (hulde aan mijn Exinore gehoorbescherming)Tijdens Fusion was het helaas heel wisselvallig. Verder vind ik het er eigenlijk niet te heet ofzo...
Paradiso & Poema ben ik nog nooit geweest, dus daar heb ik geen oordeel over.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Krulliewullie het volgende:
It's uploadinggggggg!!
Geschatte resterende tijd: 33 minuten, 51 seconden!
Heb je een treklijst voor onsquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Maarr nu op 92% en geschatte tijd 5 minuten
Wat is deze?quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Lekkere mix hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Haha, iedere keer kwamen er ineens weer 10 minuten bij op de geschatte tijd![]()
Edit: KLAARRR!!
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
1. Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember (Original Vocal Mix)
2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)
3. Deadmau5 - Faxing Berlin (Original Mix)
4. Deadmau5 - Clockwork (Original Mix)
5. Deadmau5 - Arguru (Original Mix)
6. Deadmau5 - Vanishing Point (Original Mix)
7. Deadmau5 - Will Fail (Original Mix)
8. Kamisshake - Dark Beat (Deadmau5 Vocal Mix)
9. Deadmau5 - The 16th Hour
10. Deadmau5 ft. Greta Svabo Bech - Raise Your Weapon (Original Mix)
11. Deadmau5 - Strobe (Full Lenght Version)
12. Deadmau5 & Melleefresh - Something Inside Me (Original Mix)
13. Deadmau5 - Sofi Needs A Ladder
14. Deadmau5 - Cthulhu Sleeps
15. Deadmau5 - FML
16. Deadmau5 - Moar Ghosts n Stuff
17. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: KLAARRR!!
En de Tracklist (maar die wisten jullie wel, op mijn keuzes na, want die hebben jullie natuurlijk zelf verzonnen):
1. Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember (Original Vocal Mix)
2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)
3. Deadmau5 - Faxing Berlin (Original Mix)
4. Deadmau5 - Clockwork (Original Mix)
5. Deadmau5 - Arguru (Original Mix)
6. Deadmau5 - Vanishing Point (Original Mix)
7. Deadmau5 - Will Fail (Original Mix)
8. Kamisshake - Dark Beat (Deadmau5 Vocal Mix)
9. Deadmau5 - The 16th Hour
10. Deadmau5 ft. Greta Svabo Bech - Raise Your Weapon (Original Mix)
11. Deadmau5 - Strobe (Full Lenght Version)
12. Deadmau5 & Melleefresh - Something Inside Me (Original Mix)
13. Deadmau5 - Sofi Needs A Ladder
14. Deadmau5 - Cthulhu Sleeps
15. Deadmau5 - FML
16. Deadmau5 - Moar Ghosts n Stuff
17. Deadmau5 - Ghosts n Stuff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |