Wat een kutfilmpje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Zag dit net voorbij komen, best lachen dat hij erin voorkomt
Jah hij had em gepost @ facebook, en vast ook @ twitter... grappige kerel is het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Zag dit net voorbij komen, best lachen dat hij erin voorkomt
Ik zag hem langskomen ja, best vetquote:
Lekker nummer hoorquote:
Wauwquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
TERING
Staat al een tijdje op yt, maar had em hier nog niet gezien?
Die is hier wel eens langs gekomenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef kikoooooo het volgende:
Staat al een tijdje op yt, maar had em hier nog niet gezien?
Wou dr erg graag bij zijn, hoorde van mensen dat het helemaal los ging en op zn facebook las hij dat hij het ook top heeft gehad. Nu maar even hopen dat hij binnenkort begint met zn Europese tourquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Wie hebben Deadmau5 op PinkPop gezien?? Degenen die het niet hebben gezien (zoals mijzelf):
Gaat door t/m deel 6 ofzo
Dit is ook echt wel het bekijken waard:
Oh, als ik dit zo allemaal terug kijk, bijna instant kippenvel..![]()
![]()
![]()
Trouwens, de mix die ik aan het maken ben: hij was paar weken geleden 'af', heb em een paar weken niet geluisterd zodat ik em vandaag goed kan gaan beoordelen of ik er tevreden mee ben![]()
Tour?? Dat wist ik nog niet!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wou dr erg graag bij zijn, hoorde van mensen dat het helemaal los ging en op zn facebook las hij dat hij het ook top heeft gehad. Nu maar even hopen dat hij binnenkort begint met zn Europese tour
Ik weet ook van niks, ik hoop gewoon dat hij snel weer gaat tourenquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Tour?? Dat wist ik nog niet!!![]()
![]()
![]()
Ik heb nog altijd de stiekeme hoop dat hij op Sziget komt
Of op de ADEquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ja beter staat hij snel weer in Paradiso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |