huh?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
Veel plezier met 110 nummers.
Care 2 explain?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
quote:
Die eerste paar regels in de OPquote:
Dat was mijn OP toen ik het topic opendequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef schommelstoel het volgende:
Oke.
Wat een leuke muizenkop weerquote:Op woensdag 10 november 2010 02:45 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Live in Adelaide gezien, december 2009
Wat een uiterst karige setupquote:Op woensdag 10 november 2010 02:45 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Live in Adelaide gezien, december 2009
Hij heeft niet meer nodig, draaide maar een uur.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat een uiterst karige setup.
Wou ik net gaan postenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:48 schreef Bravebart het volgende:
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-get-in-the-cart-pig
Raaaaaaare stijl
Hij moet gewoon bij z'n stijl blijven
Mwa, stijl vind ik best vet, maar het is niet origineel, het is 1355 in een dozijn, dus ik zie niet in waarom hij het doet, anders dan bewijzen dat hij een breed scala aan genres kan produceren.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Wou ik net gaan posten![]()
Idd rare stijl, veel te spacey voor mij
Het is cocaïne in mijn oren. Beetje Deadmau5 meets Nathan Fake meets Ulrich Schnauss.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, stijl vind ik best vet, maar het is niet origineel, het is 1355 in een dozijn, dus ik zie niet in waarom hij het doet, anders dan bewijzen dat hij een breed scala aan genres kan produceren.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Deadmau5, oftewel wat moet ik echt checken?
Ik persoonlijk vind het een (en ja dit kan raar klinken, kan t niet echt anders uitleggen..) energiegevulde uiterst chille muziekstijl.. Er zit een soort ingehouden power in, maar je komt er uitermate goed bij tot rust zonder dat het je in slaap sust..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Deadmau5, oftewel wat moet ik echt checken?
Absoluut. Maar ik ben altijd opzoek *slash* meer gecharmeerd van artiesten die echt hun eigen stijl hebben en dáár retegoed in zijn, wat Deadmau5 was toen hij net doorbrak. Wat hij nu doet wordt al te veel gedaan, wat het minder tof maakt, naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is cocaïne in mijn oren. Beetje Deadmau5 meets Nathan Fake meets Ulrich Schnauss.
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
En je punt is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.quote:
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doetquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.
Ow, ik wist niet dat dit topic alleen voor groupies was bedoeld die een link naar het zoveelste 'hitje' dumpen en er dan 11 betekenisloze emoticons bij zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doet
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat had je prima kunnen begrijpen in 1e instantie als je had gelezen wat er voor stond. Het is belachelijk om het woord serieus op zijn houding of toewijding te betrekken in the first place.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.
Doe mij maar het origineelquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef Mr_DG het volgende:
De zweverige nummers van deadmau5 vind ik altijd erg lekker.
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
Meestal worden er op de bekendere feestjes de dirty house gedraait. Dat is vooral veel piepjes en belletjes en breezers kunnen er dirty op dansenquote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
Kutalbum imo. Verwacht wat meer unieke producties van mau5 om eerlijk te zijn
Ik zat een beetje te browsen en inderdaad, dit is o.a. remixmateriaal voor andere DJ's. Maargoed, mss beter dat hij dit soort materiaal onder een andere naam of iets dergelijks uitbrengt, zijn inmiddels 'heilige' naam wordt er wel direct aan verbonden...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...
Oh, is die al uit?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
Kutalbum imo. Verwacht wat meer unieke producties van mau5 om eerlijk te zijn
7 december kwam die uit dacht ik te hebben gezien.quote:
Idd, volgens mij gaat hij songs for meowtings heten ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dit zijn remix album is en later pas zijn echte artiesten album komt...
Songs for Meowingtonsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef Moos. het volgende:
[..]
Idd, volgens mij gaat hij songs for meowtings heten ofzo.
Stimming.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Meowingtons likes the bass.
Heb em allang binnenquote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Luisterpaal bedoel je
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.44248828quote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Moos. het volgende:
[..]
Luisterpaal bedoel je
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Welke mix doel jij op?quote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm 70 minuten durende mix, eerste 2 minuten zijn al zalig.
Hm stond niet bij mijn CD downloadquote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de gemixde versie van 4x4=12 bedoeld. teminste die is ook 70 minuten lang.
Die wil ik ook graag, maar heb die ook nog niet gevonden!!quote:Op maandag 6 december 2010 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm stond niet bij mijn CD downloadIs dat gewoon hetzelfde als de CD maar dan ongesplit?
Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag, maar heb die ook nog niet gevonden!!![]()
Ik kon 't op het eerste moment ook niet vinden hoor. Ik dacht dat je een nieuwsbericht bedoelde ofzo.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind je een wijsneus. Dat is alles
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.
zie mijn postquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijk![]()
Thanks, maar ik kan nog niet echt een goeie site/versie vindenquote:
+ One Trick Ponyquote:
Ik weet van nix?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
Hij is al eerder in CSI geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
och verrekquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hij is al eerder in CSI geweest.
Ja zeg net als het spannend wordt stopt het filmpjequote:
Bedankt wat een heerlijk muziekje zo op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Totaal verschillend zijn ze.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassen
Jepsquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Totaal verschillend zijn ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |