Ik persoonlijk vind het een (en ja dit kan raar klinken, kan t niet echt anders uitleggen..) energiegevulde uiterst chille muziekstijl.. Er zit een soort ingehouden power in, maar je komt er uitermate goed bij tot rust zonder dat het je in slaap sust..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Deadmau5, oftewel wat moet ik echt checken?
Absoluut. Maar ik ben altijd opzoek *slash* meer gecharmeerd van artiesten die echt hun eigen stijl hebben en dáár retegoed in zijn, wat Deadmau5 was toen hij net doorbrak. Wat hij nu doet wordt al te veel gedaan, wat het minder tof maakt, naar mijn mening.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is cocaïne in mijn oren. Beetje Deadmau5 meets Nathan Fake meets Ulrich Schnauss.
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
En je punt is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.quote:
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doetquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat ik het links laat liggen. Maar dat jij het geweldig vindt, vind ik fantastisch.
Ow, ik wist niet dat dit topic alleen voor groupies was bedoeld die een link naar het zoveelste 'hitje' dumpen en er dan 11 betekenisloze emoticons bij zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Fijn dat je dat even komt melden en dat je al die moeite voor ons doet
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:09 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Tja, begrijpend lezen. Het is cheesy, voorspelbaar en blijft kwalitatief enorm achter bij de betere house.
Dat heeft geen fuck te maken met de houding van de producer, maar meer dat er beduidend betere muziek is binnen dat genre is imo.
Dat had je prima kunnen begrijpen in 1e instantie als je had gelezen wat er voor stond. Het is belachelijk om het woord serieus op zijn houding of toewijding te betrekken in the first place.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat serieuze house niets met nors kijken te maken heeft snap ik ook; bedoel alleen te zeggen dat ik niet denk, zoals jij impliceert, dat deadmau5 minder serieus met zn muziek bezig is.. net zoals "Kwalitatief achter bij de betere house" ook zo'n dooddoener is... "Kwalitatief achter" bij "betere" ja duh... Dat jij t niks vind moet je zelf weten, prima, maar je brengt het op een nogal.... ongelukkige...manier.
Doe mij maar het origineelquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef Mr_DG het volgende:
De zweverige nummers van deadmau5 vind ik altijd erg lekker.
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Koepert het volgende:
"serieuze house" ?Daarbij kijkt de dj nors? wtf man.. en dan nog.. moet t in een hokje passen om goed te zijn? Dat je het saai vind, en 13 in een dozijn, dat kan, genoeg reden om t niks te vinden, mag ook, ik vind t allemaal best.. maar.. " heeft niks met serieuze house te maken" ? Nee dit is meer 'lachen-house' ?
Meestal worden er op de bekendere feestjes de dirty house gedraait. Dat is vooral veel piepjes en belletjes en breezers kunnen er dirty op dansenquote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk nooit house maar deadmau5 vind ik altijd wel vet. Maar is dit niet meer electro dan house ofzo? Want als ik zo soms house feestjes zie vind ik dat niet zo veel aan. Of dat is dan misschien die zogenaamde "dirty house" ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |