Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag, maar heb die ook nog niet gevonden!!![]()
Ik kon 't op het eerste moment ook niet vinden hoor. Ik dacht dat je een nieuwsbericht bedoelde ofzo.quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind je een wijsneus. Dat is alles
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als je 4x4=12 bij iTunes koopt, krijg je gewoon 2 versies van het album. De gesplitte en de gemixte.
zie mijn postquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik was meer op de illegale zoek-tour eigenlijk![]()
Thanks, maar ik kan nog niet echt een goeie site/versie vindenquote:
+ One Trick Ponyquote:
Ik weet van nix?quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
Hij is al eerder in CSI geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Deadmau5 in CSI lees ik op Twitter??
och verrekquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Hij is al eerder in CSI geweest.
Ja zeg net als het spannend wordt stopt het filmpjequote:
Bedankt wat een heerlijk muziekje zo op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit is echt een prachtige remix
Heerlijk wegdromen..
Totaal verschillend zijn ze.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ondanks dat ik de remix tof vind, kan hij het origineel toch niet overklassen
Jepsquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Totaal verschillend zijn ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |