Ik dacht dat Hot Chip ook wel gewone instrumenten gebruikten?quote:Op zondag 19 december 2010 03:43 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ergerlijke spatie voor de 5. (De Pers van vrijdag)
http://www.facebook.com/n(...)ar/10150101649327527quote:LISTEN UP LONDON: This means war. This evening, i am going to orchestrate a snowball fight of epic proportions. im serious. you guys want to cancel my flight because of a little snow? allright, thats cool... im down... so have your snow.... AND EAT IT TOO. The Canadian here is going to open up a can of whoopass on you all.
Details to follow
Ik zag het jaquote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef Trafasi het volgende:
Ik vind hem echt geweldig! En dan niet eens de muziek die hij maakt, maar ook als persoon:
http://www.facebook.com/deadmau5
[..]
http://www.facebook.com/n(...)ar/10150101649327527
quote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
5. No fanboy / fangirl crap... i am not showing up to sign your swag. i am there to bury a snowball 5 inches into your ribcage.
Waarom?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Deadmau5 moet echt dit nummer remixen!
Die eerste is wel fijntjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Blaxje het volgende:
Klein kickje. De beste man heeft inmiddels een tweetal previews van nieuwe tracks online gezet. Tracks die misschien op een aankomend album
gaan komen, al dan niet in compleet andere vorm en gemasterd, maar toch.
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-hr-8938-cephei
http://soundcloud.com/fuckmylife/deadmau5-bleed
Wat fijn dat dat stilstaande plaatje 1080p isquote:
Lucky you!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Pinkpop, zin in.Wordt geweldige show.
Die hoorde ik laatst op een verjaardag-schuur-feestjequote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zaterdag in de kroeg de extended versie van I Remember... wat een mooi nummer is dat
Deze?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik hoorde laatst op de radio echt een extreem verneukte versie van Brazil, een of andere chick die er overheen aan het balken is met veel autotune. The fuck?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang deze maar in je mix komt:
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Nou de mijne weet je dus alquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan verder heb ik best wel zin om een Deadmau5-tribute mixje te maken, en ik vroeg me af of er misschien animo voor is dat iedereen in dit topic een nummer mag kiezen om erin te gooien?
Erg mooi iddquote:
Daar is zeker animo voor! (als ik 'm ook mag gebruikenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die hoorde ik laatst op een verjaardag-schuur-feestje(T-Force mocht er draaien
)
[..]
Deze?
Echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan verder heb ik best wel zin om een Deadmau5-tribute mixje te maken, en ik vroeg me af of er misschien animo voor is dat iedereen in dit topic een nummer mag kiezen om erin te gooien?
Die tweedequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Deadmau5 - Vanishing point
of Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef Krulliewullie het volgende:
Deeltjesversneller: 1. I Remember 2.
Mr_DG: 1. Clockwork
Koepert: 1. Ghosts n Stuff 2. Arguru
OMGWTFBBQSAUCE: 1. Deadmau5 - Vanishing point 2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
Bravebart 1. Rebecca Black - Friday (Deadmau5 Remix) DIT MEEN JE SERIEUS?
Thank GOD! Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, beter maar niet. Faxing Berlin voor mij
Het origineel graagquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Thank GOD! HahaGoeie 1 Aprilgrap wel
Wil je het origineel of de acoustische versie btw?
Mr_DG: 1. Clockwork
OMGWTFBBQSAUCE: 1. Deadmau5 - Vanishing point 2. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix).
Bravebart 1. Deadmau5 - Faxing Berlin
Die bijzondere vermeldingen wil ik er ook graag inquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:19 schreef Koepert het volgende:
Met bijzondere vermeldingen voor Cthulhu Sleeps, One Trick Pony, Moar Ghosts & Stuff, Slip
1tje maar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Deze?quote:Op maandag 11 april 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden op 3fm een nummer, best bekend maar ik weet zo de naam niet, er zat in ieder geval zo'n blij oldschool NES deuntje in. De dj riep het later om als Deadmau5 - FML maar nu ik hem online luister was ie het niet... daar zit dat deuntje ook niet in. Misschien een bepaalde remix ofzo?
Ja, die dacht ik ook.quote:
Hahahaha wat een happy-happy-joy-joy introquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Zoo, dan gaat dit em worden! Ik wil Bravebart en Deeltjesversneller er graag even aan herinneren dat ze nog geen tweede hebben gekozen!
Mr_DG: 1. Clockwork 2. Strobe
Bravebart 1. Deadmau5 - Faxing Berlin
Dreamzk 1. Cthulhu Sleeps, 2.One Trick Pony
Wihakayda 1. FML 2.Raise your weapon (waar de dnb begint, het begin is btje langdrading),
De mix komt wel een keertje, heb nu eerst nog tentamenweek maar jullie merken vanzelf wanneer tie online komt(Laatkomers kunnen dus wss nog wel een tijdje nummers blijven nomineren)
Ondanks dat ik dit wel een vette intro vindt is dat hem niet. Dat deuntje is bij het nummer waar ik het over heb ook te horen tijdens de climax, niet alleen de intro. Maar misschien had die dj het helemaal fout en was het geen Deadmau5 (leek er wel op).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |