ja longsleeves enzo zijn het. Ik heb 1 geinteresseerde die first pick had, als zij terug-pm'd gooi ik het er hier inquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef dolphinqueen het volgende:
Ik hoop het.. ik zoek nog wat 74 dingetjes.. (meer voor nu, de winter).
Hierbij de foto's. Het broekje is gevoerd, dus niet alleen spijkerstof. Heeft knoopselastiek.quote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een leuk spijkerbroekje maat 80 in de aanbieding
Bij interesse zal ik wel even een foto maken
Ik vind het zelf een meisjesbroekje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een quinny zapp fietsendrager in de aanbieding voor 20 euro ex verzenden.
Alleen op fiets gehad, niet gebruikt. Op huidige fiets past hij niet in combi met mn fietstassen (die ik liever gebruik)
Over de prijs valt bij interesse te praten
Nog even wat ik in de aanbieding heb
Er staan richtprijzen bij, maar ook daar valt over te praten
Slofjes en sokjes
Slaapzakken
Sjaals en mutsen
Overig
Jasjes
Meisjes maat 50-56
Meisjes maat 62-68
Meisjes maat 74-80
Meisjes maat 86-92
Meisjes maat 92-98
Meisjes maat 98-104
quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef mrien het volgende:
Ook in het kader van bijna kerst
Ik heb deze in maat 68
En deze broek had ze er bij gekregen, dikke broek, gevoerd met fleece achtig iets, ook maat 68
Pillig? Verwassen bedoel je misschien? Je ziet wel dat hij aantal keer gewassen is, dat wel. Is niet heel vaak gedragen want ik vond hem niet zo leuk staan bij Lottequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ow Mrien, ik vind dat spijkerbroekje leuk uit je eerste post. Dat bruine shirtje met die boom ook, maar volgens mij is die een beetje pillig, of komt dat door de foto? Wat wil je er voor? Maar volgens mij had Marlinde eerste keus toch, of vergis ik me?
Ik vond het zó verschrikkelijk moeilijk om te gaan opruimen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:31 schreef Troel het volgende:
Webkim,
Je bent echt een enorme schatDit is echt veel te veel voor een gezin, hier kunnen zeker meerdere mensen heel goed mee geholpen worden!
Ik kan me goed voorstellen dat het even slikken was bij inpakken, dat had ik toen ik het uitpakte.
Ik wil je heel, heel, heel erg bedanken namens de zwangere dames hier.
Nee, ik bedoelde dat er van die kleine soort pluisbolletjes op komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef mrien het volgende:
[..]
Pillig? Verwassen bedoel je misschien? Je ziet wel dat hij aantal keer gewassen is, dat wel. Is niet heel vaak gedragen want ik vond hem niet zo leuk staan bij Lotte
Marlinde had inderdaad eerst om een foto gevraagd
Broekje..euh 2,50?
Shirtje 1,50?
oh ik zie dit nu pas, ja dat magquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Grunsfan het volgende:
Huup, ik wil graag dat grijs/zwarte shirtje met ajourpatroon, kan dat?
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Xenia het volgende:
De Tiny Love muziekmobiel mag weg. Hij werkt op batterijen, wat ik een verademing vond na het continu opwinden van de oude mobiel. Kieze uit drie melodietjes die 20 minuten blijven spelen.
[ afbeelding ]
No wayyyy! HOE? En waarom heb ik dat niet geweten toen wij hem nog in gebruik hadden?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzo
ik heb wel een paar maar ik heb geen idee welke maat het is...quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik gooi hem er hier nog maar even in: iemand slofsokken met nopjes mt 20 in de aanbieding?
quote:
Als dolphinqueen er nog vanaf ziet dan wil ik me wel als reservekoper aanmelden Oreaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Orea het volgende:
Iemand nog interesse in een Smoby Cotoons Licht Projector?
Gekocht bij het Kruidvat, maar wij gebruiken hem eigenlijk niet(koopziek ten top
) overal in web-land voor ongeveer ¤ 27,- , ik heb hem gekocht voor ¤ 14,99 hij is 1 keer gebruikt om te proberen... Dus iets van een ¤ 10,- ex. verzenden? (ik kan via DHL voor ¤ 5,- verzenden of via TNT voor ¤ 6,75, ophalen in Almere mag natuurlijk ook...)
Die is inmiddels verkocht sorry.quote:Op maandag 15 november 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Xenia, wat wil je voor de mobile hebben als ie er nog is?
Zonde, maar ik was er ook wel erg laat bijquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef Xenia het volgende:
[..]
Die is inmiddels verkocht sorry.
En ik kan niet vinden hoe ik moet editen in de nieuwe lay-outGevonden.
Graag!quote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb wel een paar maar ik heb geen idee welke maat het is...
Ik kan ze morgen even voor je opmeten?
Ik heb ook nog dit boek liggen, voor als er meer mensen geïnteresseerd zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand belang bij dit boek? Erg leuk met veel foto's en goede tips gedurende zwangerschap en als het kindje is geboren
5 euro incl verzendenkosten of uiteraard ophalen in 't Harde.
De foto heb ik eventjes geleend van een andere site, maar is uiteraard precies hetzelfde boek en in perfecte staat !!
[ afbeelding ]
De soksloffen zijn 11cm (volgens mij zijn ze dus te klein voor die van jouquote:
Die heb ik ook nog voor je liggen evt, mocht het niet lukken qua reservering!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef nytar het volgende:
Orea, mocht de reservering komen te vervallen ben ik ook wel geinteresseerd in de avent bakjes!
Waar ophalen en kost dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Xenia het volgende:
De Tiny Love muziekmobiel mag weg. Hij werkt op batterijen, wat ik een verademing vond na het continu opwinden van de oude mobiel. Keuze uit drie melodietjes die 20 minuten blijven spelen.
[ afbeelding ]
Kudquote:
Webkim heeft er volgens mij ook nog eentje;quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Nog eens kud. Ik wil ook een draaiding. Iemand?
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
No wayyyy! HOE? En waarom heb ik dat niet geweten toen wij hem nog in gebruik hadden?
Ik heb er hier dus ook zoeen die mag verhuizen.
Taart heeft toch ook zoiets? Of is die al verkocht inmiddels?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij op zolder ligt nog een winnie de poeh mobiel. Weet alleen niet in wat voor staat ie inmiddels is. Moet ik voor je kijken?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Oeh, ik zal ff in de kelder kijken, misschien wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand een winterzak voor de kinderwagen Quinny?
Doe rustig aan, ik hoor het welquote:Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh, ik zal ff in de kelder kijken, misschien wel.
Ik heb dezequote:Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef Ticootje het volgende:
Een draaiding het liefst omg. den haag ophalen en niet te duur.
graag gedaan! Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:27 schreef twentemeisje het volgende:
Net het tuinbroekje van Asyniur ontvangen, leu-heuk!!! Thanks meis!
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:27 schreef twentemeisje het volgende:
Net het tuinbroekje van Asyniur ontvangen, leu-heuk!!! Thanks meis!
Ok, ik zal even kijken of ik nog wat daarvan heb liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:16 schreef dolphinqueen het volgende:
74 winter kleertjes wel, dus vooral truitjes en dikkere broeken.
Leuk, ik hoor het welquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:19 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ok, ik zal even kijken of ik nog wat daarvan heb liggen.
Interesse wel, maar ze passen denk ik niet door de brievenbus, de poppetjes kennende die Lotte al heeftquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik help je graag de winter door, maar ik ga er geen kindje voor bakken hoor![]()
Heeft er iemand interesse in beestjes van Little people? Ik heb een kameel en een kangaroe, maar ze vereenzamen hier...
Hmm ik kan morgen wel even passen (heb zo'n brievenbusmal van tnt) anders is het inderdaad een dure grapquote:Op zondag 21 november 2010 18:45 schreef mrien het volgende:
[..]
Interesse wel, maar ze passen denk ik niet door de brievenbus, de poppetjes kennende die Lotte al heeft
Is goed, anders is het inderdaad niet de moeite waardquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm ik kan morgen wel even passen (heb zo'n brievenbusmal van tnt) anders is het inderdaad een dure grap
Mrien ik heb net even gekeken (je voelt je helemaal niet vreemd hoor als je een kangaroe en een kameel door een malletje staat te proppenquote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Stiemie, als ze niet passen, heb ik wel interesse. Kom ik ze halen met Senna ofzo
haha, klinkt bekend. Nog niet van Senna, hoor, maar van andere kindjes idd. Leuk, een pakketjequote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mrien ik heb net even gekeken (je voelt je helemaal niet vreemd hoor als je een kangaroe en een kameel door een malletje staat te proppen)maar ze passen er helaas niet door. Jij woont niet in de buurt van Amsterdam toch?
Miss als jij ze anders wil is het wat mij betreft ook prima! Ik pak ze dan alleen wel in want er is nu al een ruim jaar niet naar omgekeken en zodra ik ze dan weggeef worden ze weer interessant natuurlijk
Doet deze het echt niet?: http://www.mamaenkids.nl/quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef mikoxx het volgende:
Dank je Meimeltje, die doet het wel idd.
Ik heb van die echte in het rood. Ik moet ff naar de maat kijken. Als ze inderdaad 23 zijn dan kun je ze zo krijgen en dan krijg ik ze volgend jaar wel terug voor Leyla ofzo.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Ik heb hier nog een paar maat 21/22 staan
Ik heb, geloof ik, roze in maat 25.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Iets met een dooie mus enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook goed! Dan zijn we voor volgend jaar ook alvast maar weer klaar![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
- zgan maxi cosi priori roseline, is hier een sta in de weg. 50,- ofzo?
- quinny zapp breen met reistas.
- quinny zapp bike carrier. 15,-?
En iemand voor een jongetje in maatje 25 ? (liefst nog voor de sneeuwdagen deze week)quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook al een PM over de Quinny gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:45 schreef twentemeisje het volgende:
SacreCoeur heb jij een fotootje van de maxi cosi en de quinny items?
[..]
gebruik je die nu al niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog een 'opperdepop' liggen.
Iemand belang bij?
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruiktquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]
gebruik je die nu al niet meer?Wij maken er regelmatig nog wat uit
![]()
Dan ben je creatiever dan ik ben blijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruikt
Ik verzin meestal zelf etenVoor ons én voor de kinderen.
Oh jammer flower, zelf heb ik al een goed winterjasje voor Rosanne.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef flowerbox het volgende:
Hey dolphinqueen,
Ik heb nog even gekeken naar de 74-kleertjes maar het zijn niet uitgesproken winterkleertjes.
Het zijn dingen die ons meiske ook nog past maar die haar niet zo leuk staan.
Ik heb nog wel een leuk winterjasje in zandkleur en donkerblauwe binnenkant(fleece), maat 74.
Jups, pm je adres ff.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja, is het blauwe Hema truitje er nog??
Ik heb wel nog een legging over. Maat XLquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
Heeft er iemand toevallig een zwangerschapsmaillot liggen?
kleur maakt me niet zoveel uit op zich.
heb een nieuwe broek gekregen en die zit heerlijk maar t is zo'n zomerbroek dus dun en booh koud!
Mag je ze niet meer ruilen zonder bon? Er staat toch ook prenatal op het prijskaartje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb nog zwarte snowboots te koop van de Prenatal in maat 24, nieuw met kaartje eraan. Waren 12,95 en heb het vanmiddag gekocht maar ben de bon op miraculeuze wijze tussen de auto en huis in kwijt geraakt.
Ja was al iemand maar ging even overleggen enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
SC, wat wil je voor de Quinny Zapp hebben? (Of was er al een geïntereseerde? Ik volg dit topic niet goed.)
Naar mijn idee is er maar een buggy het beste en dat is een Maclaren, rijdt als een zonnetje, stevig, handgrepen die hoog genoeg zijn om fatsoenlijk rechtop te lopen. Een ding waar je wel vier kinderen lang mee kan doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, SC, laat het me weten als jullie er niet uitkomen! Dan ga ik me intussen even verdiepen in buggys. (Waar je woont is ook niet onbelangrijk.)
Nee, die XL kan ik ook aan. Alleen bij mijn buik zit het wat ruim. Hij past wel door de brievenbusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb dit topic nu al 3 keer gesloten omdat ik dacht dat k in t verkeerde topic zat
DML en Karin thanks!
Karin, maat M gaat hem niet worden voor mij denk k, je bent een pak slanker dan ik ben![]()
DML die XL valt die erg groot? en hoeveel wil je ervoor hebben? en past ie door de brievenbus?
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, die XL kan ik ook aan. Alleen bij mijn buik zit het wat ruim. Hij past wel door de brievenbus![]()
Ik heb 'm van mijn schoonzus gekregen dus als jij in ruil het shirtje (wat ik bijna was vergeten) opstuurt is het goed. Dan is het ook niet zo'n ramp als hij toch niet lekker mocht vallen bij je?
Nope sorry maar gister heeft mn moeder bij de welkoop hele fijne snowboots gekocht voor 15 euro.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat leuk zeg! En wat is Willem alweer groot
Ja hoor, alleen draagt ze inmiddels maat 98/104 en die maat houden ze volgens mij wel een tijdje. Ik ga binnenkort de lades weer even door en als er wat weg kan dat er nog goed uit ziet, zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zeg Stiem, Linde draagt toch veel donkerblauw? Als je daar weer wat van wegdoet, wil je dan even een gil geven?
Wat leuk zeg dat hij het zo mooi vindt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]Hij groeit goed ja..
Het is in elk geval een enorme hit hier!en tnx voor het volstoppen van de doos, zijn we erg blij mee!
Nog maar eens proberen dan.. Deze heb ik toegevoegd !!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij gooi ik mijn kleertjes in de aanbieding (opnieuw).
Voor zowel jongetjes als voor meisjes.
Meisjes kleding maatje 50 tot 74
Jongens kleding maatje 56 tot 98
Unisex kleding maatje 56 tot 68
Slaapzak + omslagdoek
PM me maar, over de prijs worden we het wel eens denk ik.
Hallo Huuphuup,quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
setje rompers Bambino, nieuw zelfs nog ongewassen. Maat 50/56
1,50 p/s
[ afbeelding ]
Takkie! <3 <3
maat 56 Hema uiteraard, 1,-
Deze rompers zaten in van die gratis-dozen. Als je rompers van me afneemt, geef even een gil als je ze wilt hebben dan doe ik ze erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mt 68
0,50
[ afbeelding ]
Zandkleurige 3-kwartbroek maat 74. De broekband aan de binnenkant is roze geblokt. 1,50
[ afbeelding ]
longsleeve 74; 1,50
Hallo Innepin,quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Ik vond nog wat dingen op zolder
[ afbeelding ]
Broekje, Prénatal, maat 62. 3 euro.
[ afbeelding ]
Heerlijk warm pakjeVan huup overgenomen. Weinig gedragen. Maat 68. Ohhh hij is zó heerlijk zacht
5 euro.
[ afbeelding ]
Truitje van de Hema, maat 62, 1,50.
[ afbeelding ]
Rompertje, Prenatal, 62/68. 50 cent.
Wat jammer dat onze toekomstige dochter nog lang niet in deze kleertjes past, er zit zoveel leuks tussen! Ik zie dus uit naar je aanbod aan kleine maatjes B-J!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben ook ff een paar kratten doorgeweest;
en ik heb zoooooveel kleertjes van Evie, dus dr moet maar eens wat vertrekken:
(kleinere maten volgen in de komende dagen).
maat kijk ik nog even voor je na, ik d8 68 of 74, dus even checken,quote:Op donderdag 25 november 2010 19:40 schreef Keshet het volgende:
BJ!![]()
FF kijken hoor!
Dat gestippelde roze jurkje op de onderste foto, welke maat is dat? Als het 62/68 is (of een van die maten los) dan wil ik die wel!
Van deze foto wil ik graag het geblokte broekje rechtsonderin!
[ afbeelding ]
Emma verzoekt Lente en Evie om iets minder hard te groeien, dan kan ze hun kleding wat makkelijker overnemen.![]()
Eum, wat is het verschil?quote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Dat Diva truitje is dat een truitje of een longsleeve?
Dan is het een longsleeve idd.quote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef dolphinqueen het volgende:
trui is dikkerecht voor de winter zeg maar, maar zo te zien is het een longsleeve.
yep. het zijn geen recente hoor, ik heb ze al wat jaartjes liggen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:04 schreef oeke het volgende:
Lady, dat zijn kinderpatronen he? Kun je een fotootje maken? Ik wil ze dan wel hebben denk ik!
Ik ben al een tijdje op zoek naar roos 3019 maar kan hem nergens vinden. Mocht jij die heel toevallig er tussen hebben zitten, zou ik dan een kopie of iets mogen maken voordat Oeke hem overkoopt (stuur ik hem door).quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
yep. het zijn geen recente hoor, ik heb ze al wat jaartjes liggen.
het zijn er een stuk of 20 schat ikheb je ook wat aan nummers?
er is niet in geknipt (sterker nog, ik heb er ooit maar 1 gebruikt als basispatroon en die aangepast aan luca's wensen)
ik heb net even gekeken, maar die zit er niet tussen, helaas.quote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef sproet-je het volgende:
I
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar roos 3019 maar kan hem nergens vinden. Mocht jij die heel toevallig er tussen hebben zitten, zou ik dan een kopie of iets mogen maken voordat Oeke hem overkoopt (stuur ik hem door).
Ik wil wel graag het wieg lakentje+dekentje+box spiraal ik denk nog even na over het speelgoed aangezien het nu toch pakketpost wordt denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Marlinde het volgende:
Ik heb een hoop spullen te koop
Wil er erg graag vanaf, staat enorm in de weg hier!Alle prijzen zijn VRAAGPRIJZEN, bieden mag, bij afnamen van meerdere spullen kunnen we wel een leuk prijsje verzinnen
Alles komt uit een rook en diervrij huis en de vraagprijs is excl verzendkosten volgens TNT
Bosch werkbank die je kan inklappen en dan heb je een koffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs: ¤5,-
Skipak maat 74
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs: ¤7,-
Badcapes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaapzakken
70/90
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
68/80
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤5,-
86/104
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤5,-
90
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤7,-
68/80
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
tripp trapp beugel en leertje
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤15,-
tripp trapp bekleding (vaal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,50
Gipsset
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤1,-
boxkleden
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,50
speelgoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boxtas
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,-
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
zwitsal luiertas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
bibi speenkoord
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,-
roze kruikezak van de prenatal
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤1,50
Jip en Janneke toillettas en ander tasje
[ afbeelding ]
vraagprijs
¤2,50
woezel en pip foam decoratie
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,-
grote woezel en pip knuffels
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤7,50 voor beide
zonnenscherm voor de auto waar je op kan tekenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,50
wikkeldeken
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,-
nieuwe laken voor in het wiegje
[ afbeelding ]
nieuwprijs ¤12,99
vraagprijs ¤4,-
nieuwe tandemregenhoes
[ afbeelding ]
nieuwprijs ¤14,99
vraagprijs ¤4,-
4 difrax flessen en 1 nieuwe tommee tippee
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤5,-
6 nutrilon zakjes
[ afbeelding ]
gratis als je iets afneemt, zeg dan wel even erbij dat je ze wilt hebben
wieg/kinderwagen dekentje
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,-
9 hydrofiele washandjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,-
10 hydrofiele luiers
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤4,50
4 nieuwe jumpsuits
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,- per stuk
2 nieuwe jumpsuits
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,- per stuk
nieuwe maillots, mutsjes en sokjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤5,- voor alles
2 shirtjes en 1 jurkje met legging
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,-
schoentjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤5,- voor alles
2 paar nieuwe schoentjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,- voor beide
schoentjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤1,-
hema setje
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,50
shirtje
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤1,-
2 jurkjes
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤3,50
nijntje boxspiraal
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤2,-
pyama
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vraagprijs ¤1,-
friso voeding
[ afbeelding ]
gratis als je een pakket afneemt, laat wel even weten als je het wilt hebben
ik heb er net 1 kunnen fixen online..quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef rotsje het volgende:
kleurdoos wil je zo een slee waar een leuning aan zit?
en waar zou die op te halen zijn? En wat ozu je ervoor willen hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef rotsje het volgende:
wij hebben er 2 , 1 met leuning en 1 zonder. hier zijn ze groot genoeg voor zonder leuning.
Kan niet meer edditen, dus maar even zo. Heb ze toch maar gekocht en ze was er erg blij mee vanochtend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie heeft nog snowboots maatje 30-31 in de kast staan. Fleur is uit haar mega-mindy's gegroeid en ik ben dus opzoek naar andere. Maud heeft al via een vriendinnetje 'nieuwe' gehad.
En ik ga dus nog kijken of de mega-mindy snowboots nog goed zijn en dan verschijnen die hier weer voor de overneem. De snowboots van Maud zal ik dan ook even zoeken voor de kleintjes onder ons.
Ssserpente, ik denk dat Tirza dat broekje heel leuk vindt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
't Kind past ineens niks meer!![]()
Prenatal, maat 74, gevoerd, 3,-
[ afbeelding ]
Mag ik ook alleen de wantjes van je overnemen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik heb nog een donkerblauw skipakje maat 74 met reflecterende grijze streep op de mouw en de voorkant. incl wantjes.
[ afbeelding ]
Kind niet inbegrepen
en het mexx jasje ook nog eens in de herhaling
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog blauwe snowboots in maatje 20 (geloof ikstraks thuis even kijken en foto maken)
Ja, het zijn zulke leuke kleertjes, de kans dat iemand me een keer voor is, is groot natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Ssserpente het volgende:
Komt eraan, Elmo.
Sorry, Miss!
Je pakketje is trouwens gister gepost. Het was nogal proppen, dus ik weet niet in welke staat de envelop arriveert.Ben vergeten te kijken hoe laat de lichting was, maar als het goed is heb je het dus vandaag of morgen.
10 cm!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
SSserpente; kan je heel misschien voor mij dat schoentje meten? ik denk dat Evie ze misschien wel past met dr minivoetjes...
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, het zijn zulke leuke kleertjes, de kans dat iemand me een keer voor is, is groot natuurlijk
Ik hoorde van schaap dat er een pakketje was en dat het niet de puckabag was. Dus dat zal het dan zijn
Ik heb wel wat denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog jumpsuits in de aanbieding? Maat 62-68. Ze staan Ilse zo leuk!!
hoe groot zijn die jurkjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb hier nog kleren en jasje liggen waar ik graag een ander blij mee wil maken!
Ik hoef er maar kleine prijsjes voor, anders ligt het hier te nixen.
Witte trui, maat 80
[ afbeelding ]
Hello Kitty maillot, mt 92-98 *nieuw*
[ afbeelding ]
Roze longsleeve, mt 74
[ afbeelding ]
Rood wit gestreept jurkje
[ afbeelding ]
Blauw wit geruit jurkje
[ afbeelding ]
Winterjasje, mt 74
[ afbeelding ]
Skipak, mt 86
[ afbeelding ]
Pucca tas
[ afbeelding ]
Speelgoed telefoon
[ afbeelding ]
In die rood-wit gestreepte staat maat 86. In die blauw-wit geruite staat geen maat maar ik heb hem even over die andere heen gelegd en hij is precies even langquote:
jammer das dan toch net te kleinquote:
Kun je de zool eens meten voor mij? En wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook nog blauwe snowboots in maatje 20 (geloof ikstraks thuis even kijken en foto maken)
Ssserpente, nog bedankt voor de shirtjes. Ze waren wat later aangekomen want stond verkeerde plaatsnaam opquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.
Ow, ik heb er vandaag één binnengekregen, met het witte vestje en een schattig broekjequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.
Echt? Wat had ik er op gezet dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ssserpente, nog bedankt voor de shirtjes. Ze waren wat later aangekomen want stond verkeerde plaatsnaam op
Oeps, dan vrees ik dat op die andere envelop Flowerbox' plaatsnaam staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik heb er vandaag één binnengekregen, met het witte vestje en een schattig broekje
Dank je wel!
Weer 2 dingetjes toegevoegd bij de jongensafdeling !quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij gooi ik mijn kleertjes in de aanbieding (opnieuw).
Voor zowel jongetjes als voor meisjes.
Meisjes kleding maatje 50 tot 74
Jongens kleding maatje 56 tot 98
Unisex kleding maatje 56 tot 68
Slaapzak + omslagdoek
PM me maar, over de prijs worden we het wel eens denk ik.
Om Ssserpente haar imago te redden;quote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeps, dan vrees ik dat op die andere envelop Flowerbox' plaatsnaam staat.
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef Poppedein het volgende:
FlowerboxWas je bang dat Ssserpente je op zou komen zoeken als ze de betaling niet op tijd binnen had?
Ik moest serieus aan je denken tijdens het opmeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
![]()
BJ, ik PM je van de week even over dat broekje!
Ik heb dit in 62-68 (wel wat zomerspul, maar ook winter)quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wie heeft er nog leuke 62-68 kleertjes voor een meisje?
Welk broekje ook alweer?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente, de tweede enveloppe is vandaag gearriveerd
Wat is het toch een leuk broekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |