Ik heb van die echte in het rood. Ik moet ff naar de maat kijken. Als ze inderdaad 23 zijn dan kun je ze zo krijgen en dan krijg ik ze volgend jaar wel terug voor Leyla ofzo.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Ik heb hier nog een paar maat 21/22 staan
Ik heb, geloof ik, roze in maat 25.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Iets met een dooie mus enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook goed! Dan zijn we voor volgend jaar ook alvast maar weer klaar![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
- zgan maxi cosi priori roseline, is hier een sta in de weg. 50,- ofzo?
- quinny zapp breen met reistas.
- quinny zapp bike carrier. 15,-?
En iemand voor een jongetje in maatje 25 ? (liefst nog voor de sneeuwdagen deze week)quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook al een PM over de Quinny gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:45 schreef twentemeisje het volgende:
SacreCoeur heb jij een fotootje van de maxi cosi en de quinny items?
[..]
gebruik je die nu al niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog een 'opperdepop' liggen.
Iemand belang bij?
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruiktquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]
gebruik je die nu al niet meer?Wij maken er regelmatig nog wat uit
![]()
Dan ben je creatiever dan ik ben blijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruikt
Ik verzin meestal zelf etenVoor ons én voor de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |