Interesse wel, maar ze passen denk ik niet door de brievenbus, de poppetjes kennende die Lotte al heeftquote:Op zondag 21 november 2010 17:22 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik help je graag de winter door, maar ik ga er geen kindje voor bakken hoor![]()
Heeft er iemand interesse in beestjes van Little people? Ik heb een kameel en een kangaroe, maar ze vereenzamen hier...
Hmm ik kan morgen wel even passen (heb zo'n brievenbusmal van tnt) anders is het inderdaad een dure grapquote:Op zondag 21 november 2010 18:45 schreef mrien het volgende:
[..]
Interesse wel, maar ze passen denk ik niet door de brievenbus, de poppetjes kennende die Lotte al heeft
Is goed, anders is het inderdaad niet de moeite waardquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm ik kan morgen wel even passen (heb zo'n brievenbusmal van tnt) anders is het inderdaad een dure grap
Mrien ik heb net even gekeken (je voelt je helemaal niet vreemd hoor als je een kangaroe en een kameel door een malletje staat te proppenquote:Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef miss_sly het volgende:
Stiemie, als ze niet passen, heb ik wel interesse. Kom ik ze halen met Senna ofzo
haha, klinkt bekend. Nog niet van Senna, hoor, maar van andere kindjes idd. Leuk, een pakketjequote:Op zondag 21 november 2010 20:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mrien ik heb net even gekeken (je voelt je helemaal niet vreemd hoor als je een kangaroe en een kameel door een malletje staat te proppen)maar ze passen er helaas niet door. Jij woont niet in de buurt van Amsterdam toch?
Miss als jij ze anders wil is het wat mij betreft ook prima! Ik pak ze dan alleen wel in want er is nu al een ruim jaar niet naar omgekeken en zodra ik ze dan weggeef worden ze weer interessant natuurlijk
Doet deze het echt niet?: http://www.mamaenkids.nl/quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef mikoxx het volgende:
Dank je Meimeltje, die doet het wel idd.
Ik heb van die echte in het rood. Ik moet ff naar de maat kijken. Als ze inderdaad 23 zijn dan kun je ze zo krijgen en dan krijg ik ze volgend jaar wel terug voor Leyla ofzo.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Ik heb hier nog een paar maat 21/22 staan
Ik heb, geloof ik, roze in maat 25.quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zoek snowboots in maatje 23 voor Bep. Iemand uit de buurt toevallig die ze heeft?
Iets met een dooie mus enzo...quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ook goed! Dan zijn we voor volgend jaar ook alvast maar weer klaar![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 23:34 schreef SacreCoeur het volgende:
- zgan maxi cosi priori roseline, is hier een sta in de weg. 50,- ofzo?
- quinny zapp breen met reistas.
- quinny zapp bike carrier. 15,-?
En iemand voor een jongetje in maatje 25 ? (liefst nog voor de sneeuwdagen deze week)quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook al een PM over de Quinny gehadquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:45 schreef twentemeisje het volgende:
SacreCoeur heb jij een fotootje van de maxi cosi en de quinny items?
[..]
gebruik je die nu al niet meer?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog een 'opperdepop' liggen.
Iemand belang bij?
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruiktquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]
gebruik je die nu al niet meer?Wij maken er regelmatig nog wat uit
![]()
Dan ben je creatiever dan ik ben blijkbaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds de geboorte van Leander en ik heb hem 1x gebruikt
Ik verzin meestal zelf etenVoor ons én voor de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |