Kan niet meer edditen, dus maar even zo. Heb ze toch maar gekocht en ze was er erg blij mee vanochtend.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:02 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie heeft nog snowboots maatje 30-31 in de kast staan. Fleur is uit haar mega-mindy's gegroeid en ik ben dus opzoek naar andere. Maud heeft al via een vriendinnetje 'nieuwe' gehad.
En ik ga dus nog kijken of de mega-mindy snowboots nog goed zijn en dan verschijnen die hier weer voor de overneem. De snowboots van Maud zal ik dan ook even zoeken voor de kleintjes onder ons.
Ssserpente, ik denk dat Tirza dat broekje heel leuk vindt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
't Kind past ineens niks meer!![]()
Prenatal, maat 74, gevoerd, 3,-
[ afbeelding ]
Mag ik ook alleen de wantjes van je overnemen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik heb nog een donkerblauw skipakje maat 74 met reflecterende grijze streep op de mouw en de voorkant. incl wantjes.
[ afbeelding ]
Kind niet inbegrepen
en het mexx jasje ook nog eens in de herhaling
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog blauwe snowboots in maatje 20 (geloof ikstraks thuis even kijken en foto maken)
Ja, het zijn zulke leuke kleertjes, de kans dat iemand me een keer voor is, is groot natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Ssserpente het volgende:
Komt eraan, Elmo.
Sorry, Miss!
Je pakketje is trouwens gister gepost. Het was nogal proppen, dus ik weet niet in welke staat de envelop arriveert.Ben vergeten te kijken hoe laat de lichting was, maar als het goed is heb je het dus vandaag of morgen.
10 cm!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
SSserpente; kan je heel misschien voor mij dat schoentje meten? ik denk dat Evie ze misschien wel past met dr minivoetjes...
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, het zijn zulke leuke kleertjes, de kans dat iemand me een keer voor is, is groot natuurlijk
Ik hoorde van schaap dat er een pakketje was en dat het niet de puckabag was. Dus dat zal het dan zijn
Ik heb wel wat denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog jumpsuits in de aanbieding? Maat 62-68. Ze staan Ilse zo leuk!!
hoe groot zijn die jurkjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Ik heb hier nog kleren en jasje liggen waar ik graag een ander blij mee wil maken!
Ik hoef er maar kleine prijsjes voor, anders ligt het hier te nixen.
Witte trui, maat 80
[ afbeelding ]
Hello Kitty maillot, mt 92-98 *nieuw*
[ afbeelding ]
Roze longsleeve, mt 74
[ afbeelding ]
Rood wit gestreept jurkje
[ afbeelding ]
Blauw wit geruit jurkje
[ afbeelding ]
Winterjasje, mt 74
[ afbeelding ]
Skipak, mt 86
[ afbeelding ]
Pucca tas
[ afbeelding ]
Speelgoed telefoon
[ afbeelding ]
In die rood-wit gestreepte staat maat 86. In die blauw-wit geruite staat geen maat maar ik heb hem even over die andere heen gelegd en hij is precies even langquote:
jammer das dan toch net te kleinquote:
Kun je de zool eens meten voor mij? En wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook nog blauwe snowboots in maatje 20 (geloof ikstraks thuis even kijken en foto maken)
Ssserpente, nog bedankt voor de shirtjes. Ze waren wat later aangekomen want stond verkeerde plaatsnaam opquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |