oh ik zie dit nu pas, ja dat magquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Grunsfan het volgende:
Huup, ik wil graag dat grijs/zwarte shirtje met ajourpatroon, kan dat?
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Xenia het volgende:
De Tiny Love muziekmobiel mag weg. Hij werkt op batterijen, wat ik een verademing vond na het continu opwinden van de oude mobiel. Kieze uit drie melodietjes die 20 minuten blijven spelen.
[ afbeelding ]
No wayyyy! HOE? En waarom heb ik dat niet geweten toen wij hem nog in gebruik hadden?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzo
ik heb wel een paar maar ik heb geen idee welke maat het is...quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik gooi hem er hier nog maar even in: iemand slofsokken met nopjes mt 20 in de aanbieding?
quote:
Als dolphinqueen er nog vanaf ziet dan wil ik me wel als reservekoper aanmelden Oreaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Orea het volgende:
Iemand nog interesse in een Smoby Cotoons Licht Projector?
Gekocht bij het Kruidvat, maar wij gebruiken hem eigenlijk niet(koopziek ten top
) overal in web-land voor ongeveer ¤ 27,- , ik heb hem gekocht voor ¤ 14,99 hij is 1 keer gebruikt om te proberen... Dus iets van een ¤ 10,- ex. verzenden? (ik kan via DHL voor ¤ 5,- verzenden of via TNT voor ¤ 6,75, ophalen in Almere mag natuurlijk ook...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |