ja longsleeves enzo zijn het. Ik heb 1 geinteresseerde die first pick had, als zij terug-pm'd gooi ik het er hier inquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef dolphinqueen het volgende:
Ik hoop het.. ik zoek nog wat 74 dingetjes.. (meer voor nu, de winter).
Hierbij de foto's. Het broekje is gevoerd, dus niet alleen spijkerstof. Heeft knoopselastiek.quote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een leuk spijkerbroekje maat 80 in de aanbieding
Bij interesse zal ik wel even een foto maken
Ik vind het zelf een meisjesbroekje
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:11 schreef mrien het volgende:
Ik heb nog een quinny zapp fietsendrager in de aanbieding voor 20 euro ex verzenden.
Alleen op fiets gehad, niet gebruikt. Op huidige fiets past hij niet in combi met mn fietstassen (die ik liever gebruik)
Over de prijs valt bij interesse te praten
Nog even wat ik in de aanbieding heb
Er staan richtprijzen bij, maar ook daar valt over te praten
Slofjes en sokjes
Slaapzakken
Sjaals en mutsen
Overig
Jasjes
Meisjes maat 50-56
Meisjes maat 62-68
Meisjes maat 74-80
Meisjes maat 86-92
Meisjes maat 92-98
Meisjes maat 98-104
quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef mrien het volgende:
Ook in het kader van bijna kerst
Ik heb deze in maat 68
En deze broek had ze er bij gekregen, dikke broek, gevoerd met fleece achtig iets, ook maat 68
Pillig? Verwassen bedoel je misschien? Je ziet wel dat hij aantal keer gewassen is, dat wel. Is niet heel vaak gedragen want ik vond hem niet zo leuk staan bij Lottequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Ow Mrien, ik vind dat spijkerbroekje leuk uit je eerste post. Dat bruine shirtje met die boom ook, maar volgens mij is die een beetje pillig, of komt dat door de foto? Wat wil je er voor? Maar volgens mij had Marlinde eerste keus toch, of vergis ik me?
Ik vond het zó verschrikkelijk moeilijk om te gaan opruimen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:31 schreef Troel het volgende:
Webkim,
Je bent echt een enorme schatDit is echt veel te veel voor een gezin, hier kunnen zeker meerdere mensen heel goed mee geholpen worden!
Ik kan me goed voorstellen dat het even slikken was bij inpakken, dat had ik toen ik het uitpakte.
Ik wil je heel, heel, heel erg bedanken namens de zwangere dames hier.
Nee, ik bedoelde dat er van die kleine soort pluisbolletjes op komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef mrien het volgende:
[..]
Pillig? Verwassen bedoel je misschien? Je ziet wel dat hij aantal keer gewassen is, dat wel. Is niet heel vaak gedragen want ik vond hem niet zo leuk staan bij Lotte
Marlinde had inderdaad eerst om een foto gevraagd
Broekje..euh 2,50?
Shirtje 1,50?
oh ik zie dit nu pas, ja dat magquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef Grunsfan het volgende:
Huup, ik wil graag dat grijs/zwarte shirtje met ajourpatroon, kan dat?
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzoquote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Xenia het volgende:
De Tiny Love muziekmobiel mag weg. Hij werkt op batterijen, wat ik een verademing vond na het continu opwinden van de oude mobiel. Kieze uit drie melodietjes die 20 minuten blijven spelen.
[ afbeelding ]
No wayyyy! HOE? En waarom heb ik dat niet geweten toen wij hem nog in gebruik hadden?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:51 schreef Orea het volgende:
[..]
Dit is een aanrader! Wij hebben die van Miss en het is echt een regelrechte hit! Naast het feit dat er meerdere muziekjes tot 20 minuten kunnen blijven spelen, kun je hem ook laten draaien zónder geluid! Heel fijn als je zelf muziek op hebt ofzo
ik heb wel een paar maar ik heb geen idee welke maat het is...quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik gooi hem er hier nog maar even in: iemand slofsokken met nopjes mt 20 in de aanbieding?
quote:
Als dolphinqueen er nog vanaf ziet dan wil ik me wel als reservekoper aanmelden Oreaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:30 schreef Orea het volgende:
Iemand nog interesse in een Smoby Cotoons Licht Projector?
Gekocht bij het Kruidvat, maar wij gebruiken hem eigenlijk niet(koopziek ten top
) overal in web-land voor ongeveer ¤ 27,- , ik heb hem gekocht voor ¤ 14,99 hij is 1 keer gebruikt om te proberen... Dus iets van een ¤ 10,- ex. verzenden? (ik kan via DHL voor ¤ 5,- verzenden of via TNT voor ¤ 6,75, ophalen in Almere mag natuurlijk ook...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |