quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rompertjes maat 50 t/m 80
Baby speelgoed
Schoentjes/ slofjes
Kleertjes maat 68
Kleertjes maat 62
Kleertjes maat 74
Kleertjes maat 80
Lakentjs/aankleedkussenhoezen
Vest maat 68
Jasje maat 56
En bij interesse heb ik ook nog tshirts/bloesjes met korte mouwen maat 86, een bruin ribbroekje van villa happ, maat 86, allstars maat 22 en nog een hoop baby speelgoed
quote:Volgens mij hebben ze ze ook online heb ik net gezien... misschien is het wel zo handig dat ik ze daar bestel. In ieder geval bedankt!!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:
Als je even een PM stuurt met welke je wilt dan kan ik vanmiddag even kijken als ik weer thuis ben.
quote:Hij is gisteravond gereserveerd door iemand anders, als het goed is hoor ik dat over een paar uur.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:51 schreef nytar het volgende:
@huuphuup: mag ik Simon even reserveren? Ik ga even checken of ik die voor mn verjaardag mag van mn man! Ziet er super uit!
quote:Nog een keer proberen.Op maandag 18 oktober 2010 13:44 schreef dolphinqueen het volgende:
Hier nog een stapel kleertjes te koop, wie helpt me hier af. Over de prijs kunnen we ook onderhandelen.
PM me maar.
Unisex maatje 56 tot 68
Meisjes kleding maatje 50 tot 62 + schoentjes maatje 22/24
Jongens kleding maatje 62 tot 98 + schoentjes maatje 16, 20 en 23
Roze slaapzakje maatje 70 + Groene badcape/wikkeldeken
quote:Valt tegen hè?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Wat leuk huup om jouw hoofd een keer te zien (ik neem tenminste aan dat jij dat bent op de foto?). Heel anders dan ik in gedachten had.
Enne crisis in huize huup? Welkom bij de clubBen op het moment allemaal boeken aan het verkopen via i-net. Levert ook nog wel eens wat op ipv dat ze hier maar wat staan.
quote:ff off topic. Bol.com doet het ook goed als je boeken wilt verkopen. (mijn ervaring dan tenminste).Op dinsdag 26 oktober 2010 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Wat leuk huup om jouw hoofd een keer te zien (ik neem tenminste aan dat jij dat bent op de foto?). Heel anders dan ik in gedachten had.
Enne crisis in huize huup? Welkom bij de clubBen op het moment allemaal boeken aan het verkopen via i-net. Levert ook nog wel eens wat op ipv dat ze hier maar wat staan.
quote:Offtopic:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Valt tegen hè?![]()
![]()
nou is die onderste niet echt mn charmantste foto haha maar doek stond er goed op en kind keek drollig dus achja het moet maar![]()
Boeken zijn een gevoelig punt hierik geloof dat dat het laatste is wat ik zou verkopen, op een of andere manier vind ik dat enorm zonde. Maar ik hoop voor je dat het wat oplevert!
@Taart ja!!
welke maat is t nou? en vallen ze groot of klein?
quote:Ah, vertel eens?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Offtopic:
Nee hoor maar ik had wat blonder haar bij jou in gedachten.
Och joh je moest eens weten wat voor gezichten ik bij trui, TF, Be enz. bedenk![]()
![]()
@dolphinqueen: ik heb ze idd bij bol.com te koop. Dat gaat als een speer. Zelfs de DVD's.
Ontopic:
euh.....
quote:Ik PM je evenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:37 schreef dolphinqueen het volgende:
Nu weer ontopic: Blabla wat vraag je voor het oranje/bruin vestje in maatje 74? (bijna onderaan)?
quote:roodOp dinsdag 26 oktober 2010 10:57 schreef Keshet het volgende:
Diaan, ik heb ze niet tweedehands voor je, maar ik wil wel even kijken bij de HEMA die bij mij om de hoek (*O*) zit?
Asy, die tuinbroek is errug leuk! Zijn die kniestukken etc. rood of meer roze?
quote:McLaura, ik heb nog een vuilniszak met kleertjes die ik heb gehad en waar ik niets mee doe omdat het niet helemaal mijn smaak is. Wilde het naar de kringloop oid brengen, maar ik zal eens kijken welke maat het allemaal is en er een foto van maken. Zal wel pas vanavond ergens zijn want zit nu nuttig te zijn op mijn werk. (ahum)Op donderdag 28 oktober 2010 11:12 schreef McLaura het volgende:
Het meisje van 1,5 is idd rond de 68 cm.
Het babyzusje dat elders zit, draagt 74/80. Die van 1,5 is dus echt een mini.
quote:ja die is er nog! sorry had hier nog niet gekeken vandaag.Op donderdag 28 oktober 2010 10:56 schreef stengeltje het volgende:
Huup, is de vrolijke Afrikaanse ringsling er nog?
quote:Ze draagt maat 19/20.Op donderdag 28 oktober 2010 13:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Laura, heb je ook belang bij schoentjes? Zo ja, geef eventjes de maten door, dan kan ik even zoeken of ik iets heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |