Ik heb ook eea uitgezocht. Komt nog meer, denk ik, maar dit is een begin

Hema rompertjes, lange mouw. De effen zijn gemeleerd grijs en donkerbruin. Allemaal mt 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden.
Alleen de twee roze met hartjes zijn nog over.![]()
Verkocht.
Stretch rompertjes van Hema, vind ik zelf erg fijne rompers. Ook maar 62/68, 1,50 per stuk excl verzenden.
![]()
Volgens mij Zeeman, maar weet het niet meer zeker. Officiele maat 74, maar ze vallen wat klein. Zijn wel lekker stevig en voelen iets dikker, dus echt fijn voor de winter. 1,50 per stuk excl verzenden.
![]()
De paarse is van Rainbowbabies en de andere weet ik niet, maar die vond ik wel erg mooi. Heeft ook een mooi kraagje. 1,50 per stuk, excl verzenden.
![]()
Verkocht.
H&M spijkertuinbroekje, met spaghettibandjes. Mat 74, maar valt wat kort aan de pijpen. 3 euro excl verzenden.
Allbei verkocht.
Met pijn in mijn hart, maar ze passen echt niet meer: jurkje en jumpsuit van Tragwerk. Heerlijk materiaal, zacht velours, mooie kleuren die mooi blijven en ze zitten ook erg fijn en mooi. Allebei maat 68, 7,50 per stuk excl verzenden.
![]()
![]()
Suede slofjes, nooit gedragen, want Senna vond het niet fijn om iets aan haar voeten te hebben

Buitenmaat is ruim 10 cm. 3 euro excl verzenden.
[ Bericht 4% gewijzigd door miss_sly op 11-10-2010 07:49:21 ]