Die is inmiddels verkocht sorry.quote:Op maandag 15 november 2010 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Xenia, wat wil je voor de mobile hebben als ie er nog is?
Zonde, maar ik was er ook wel erg laat bijquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef Xenia het volgende:
[..]
Die is inmiddels verkocht sorry.
En ik kan niet vinden hoe ik moet editen in de nieuwe lay-outGevonden.
Graag!quote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik heb wel een paar maar ik heb geen idee welke maat het is...
Ik kan ze morgen even voor je opmeten?
Ik heb ook nog dit boek liggen, voor als er meer mensen geīnteresseerd zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand belang bij dit boek? Erg leuk met veel foto's en goede tips gedurende zwangerschap en als het kindje is geboren
5 euro incl verzendenkosten of uiteraard ophalen in 't Harde.
De foto heb ik eventjes geleend van een andere site, maar is uiteraard precies hetzelfde boek en in perfecte staat !!
[ afbeelding ]
De soksloffen zijn 11cm (volgens mij zijn ze dus te klein voor die van jouquote:
Die heb ik ook nog voor je liggen evt, mocht het niet lukken qua reservering!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef nytar het volgende:
Orea, mocht de reservering komen te vervallen ben ik ook wel geinteresseerd in de avent bakjes!
Waar ophalen en kost dat?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:49 schreef Xenia het volgende:
De Tiny Love muziekmobiel mag weg. Hij werkt op batterijen, wat ik een verademing vond na het continu opwinden van de oude mobiel. Keuze uit drie melodietjes die 20 minuten blijven spelen.
[ afbeelding ]
Kudquote:
Webkim heeft er volgens mij ook nog eentje;quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Nog eens kud. Ik wil ook een draaiding. Iemand?
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef Webkim het volgende:
[..]
No wayyyy! HOE? En waarom heb ik dat niet geweten toen wij hem nog in gebruik hadden?
Ik heb er hier dus ook zoeen die mag verhuizen.
Taart heeft toch ook zoiets? Of is die al verkocht inmiddels?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Bij mij op zolder ligt nog een winnie de poeh mobiel. Weet alleen niet in wat voor staat ie inmiddels is. Moet ik voor je kijken?quote:Op woensdag 17 november 2010 07:57 schreef Ticootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |