Ow, ik heb er vandaag één binnengekregen, met het witte vestje en een schattig broekjequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
t Zijn twee enveloppen. Ik hoop dat ze een beetje ongehavend uit de strijd zijn gekomen.
Echt? Wat had ik er op gezet dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ssserpente, nog bedankt voor de shirtjes. Ze waren wat later aangekomen want stond verkeerde plaatsnaam op
Oeps, dan vrees ik dat op die andere envelop Flowerbox' plaatsnaam staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik heb er vandaag één binnengekregen, met het witte vestje en een schattig broekje
Dank je wel!
Weer 2 dingetjes toegevoegd bij de jongensafdeling !quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij gooi ik mijn kleertjes in de aanbieding (opnieuw).
Voor zowel jongetjes als voor meisjes.
Meisjes kleding maatje 50 tot 74
Jongens kleding maatje 56 tot 98
Unisex kleding maatje 56 tot 68
Slaapzak + omslagdoek
PM me maar, over de prijs worden we het wel eens denk ik.
Om Ssserpente haar imago te redden;quote:Op woensdag 1 december 2010 08:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oeps, dan vrees ik dat op die andere envelop Flowerbox' plaatsnaam staat.
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef Poppedein het volgende:
FlowerboxWas je bang dat Ssserpente je op zou komen zoeken als ze de betaling niet op tijd binnen had?
Ik moest serieus aan je denken tijdens het opmeten.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?![]()
![]()
BJ, ik PM je van de week even over dat broekje!
Ik heb dit in 62-68 (wel wat zomerspul, maar ook winter)quote:Op woensdag 1 december 2010 19:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wie heeft er nog leuke 62-68 kleertjes voor een meisje?
Welk broekje ook alweer?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef miss_sly het volgende:
Sserpente, de tweede enveloppe is vandaag gearriveerd
Wat is het toch een leuk broekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |