Oh jammer flower, zelf heb ik al een goed winterjasje voor Rosanne.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:28 schreef flowerbox het volgende:
Hey dolphinqueen,
Ik heb nog even gekeken naar de 74-kleertjes maar het zijn niet uitgesproken winterkleertjes.
Het zijn dingen die ons meiske ook nog past maar die haar niet zo leuk staan.
Ik heb nog wel een leuk winterjasje in zandkleur en donkerblauwe binnenkant(fleece), maat 74.
Jups, pm je adres ff.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef dolphinqueen het volgende:
Ja, is het blauwe Hema truitje er nog??
Ik heb wel nog een legging over. Maat XLquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:03 schreef huuphuup het volgende:
Heeft er iemand toevallig een zwangerschapsmaillot liggen?
kleur maakt me niet zoveel uit op zich.
heb een nieuwe broek gekregen en die zit heerlijk maar t is zo'n zomerbroek dus dun en booh koud!
Mag je ze niet meer ruilen zonder bon? Er staat toch ook prenatal op het prijskaartje?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb nog zwarte snowboots te koop van de Prenatal in maat 24, nieuw met kaartje eraan. Waren 12,95 en heb het vanmiddag gekocht maar ben de bon op miraculeuze wijze tussen de auto en huis in kwijt geraakt.
Ja was al iemand maar ging even overleggen enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
SC, wat wil je voor de Quinny Zapp hebben? (Of was er al een geïntereseerde? Ik volg dit topic niet goed.)
Naar mijn idee is er maar een buggy het beste en dat is een Maclaren, rijdt als een zonnetje, stevig, handgrepen die hoog genoeg zijn om fatsoenlijk rechtop te lopen. Een ding waar je wel vier kinderen lang mee kan doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, SC, laat het me weten als jullie er niet uitkomen! Dan ga ik me intussen even verdiepen in buggys. (Waar je woont is ook niet onbelangrijk.)
Nee, die XL kan ik ook aan. Alleen bij mijn buik zit het wat ruim. Hij past wel door de brievenbusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb dit topic nu al 3 keer gesloten omdat ik dacht dat k in t verkeerde topic zat
DML en Karin thanks!
Karin, maat M gaat hem niet worden voor mij denk k, je bent een pak slanker dan ik ben![]()
DML die XL valt die erg groot? en hoeveel wil je ervoor hebben? en past ie door de brievenbus?
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, die XL kan ik ook aan. Alleen bij mijn buik zit het wat ruim. Hij past wel door de brievenbus![]()
Ik heb 'm van mijn schoonzus gekregen dus als jij in ruil het shirtje (wat ik bijna was vergeten) opstuurt is het goed. Dan is het ook niet zo'n ramp als hij toch niet lekker mocht vallen bij je?
Nope sorry maar gister heeft mn moeder bij de welkoop hele fijne snowboots gekocht voor 15 euro.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat leuk zeg! En wat is Willem alweer groot
Ja hoor, alleen draagt ze inmiddels maat 98/104 en die maat houden ze volgens mij wel een tijdje. Ik ga binnenkort de lades weer even door en als er wat weg kan dat er nog goed uit ziet, zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Ssserpente het volgende:
Zeg Stiem, Linde draagt toch veel donkerblauw? Als je daar weer wat van wegdoet, wil je dan even een gil geven?
Wat leuk zeg dat hij het zo mooi vindt!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]Hij groeit goed ja..
Het is in elk geval een enorme hit hier!en tnx voor het volstoppen van de doos, zijn we erg blij mee!
Nog maar eens proberen dan.. Deze heb ik toegevoegd !!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef dolphinqueen het volgende:
Hierbij gooi ik mijn kleertjes in de aanbieding (opnieuw).
Voor zowel jongetjes als voor meisjes.
Meisjes kleding maatje 50 tot 74
Jongens kleding maatje 56 tot 98
Unisex kleding maatje 56 tot 68
Slaapzak + omslagdoek
PM me maar, over de prijs worden we het wel eens denk ik.
Hallo Huuphuup,quote:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
setje rompers Bambino, nieuw zelfs nog ongewassen. Maat 50/56
1,50 p/s
[ afbeelding ]
Takkie! <3 <3
maat 56 Hema uiteraard, 1,-
Deze rompers zaten in van die gratis-dozen. Als je rompers van me afneemt, geef even een gil als je ze wilt hebben dan doe ik ze erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mt 68
0,50
[ afbeelding ]
Zandkleurige 3-kwartbroek maat 74. De broekband aan de binnenkant is roze geblokt. 1,50
[ afbeelding ]
longsleeve 74; 1,50
Hallo Innepin,quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Ik vond nog wat dingen op zolder
[ afbeelding ]
Broekje, Prénatal, maat 62. 3 euro.
[ afbeelding ]
Heerlijk warm pakjeVan huup overgenomen. Weinig gedragen. Maat 68. Ohhh hij is zó heerlijk zacht
5 euro.
[ afbeelding ]
Truitje van de Hema, maat 62, 1,50.
[ afbeelding ]
Rompertje, Prenatal, 62/68. 50 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |