Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.quote:
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Ik doelde op de zinsopbouw. Maar allez, ik stop er wel mee.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo? 85 decibel is een aardig hoog geluidsniveau.
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
smakeloosquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd op te lossen voor ze en dan gaan ze op mij kankeren dan ik me er niet mee moet bemoeien. ze kunnen echt de pot op.
dit leren wij ook op mijn opleidingquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
Misselijkmakend dit. Alleen omdat Mozy een grote penis heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
De basisschool?quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Wat insinueer je hiermee?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
Hij haat zwartenquote:
Laag? Ik ben de ELITE.quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
op jou kan ik rekenenquote:
een stevige casioquote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh hell no, you did not just call me a calculator
Dat heb je onder mijn PF gezet.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:
haha
raar joch
FOREVER ALONE
ja ze zei : :Squote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jou
wat heb je gedaanquote:
wat had je met sky gedaan zei je?quote:
haha sowieso forever alone gevalletjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyvesquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
Wat is dit?quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
nee hoezo?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
Sat ben jij tussen 19 april en 14 mei jarig?
sexyquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyves
quote:
Aron tingen badboyquote:
pussyquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Waarom kan ik geen anonieme respect geven?
Weet ik veel. Ik heb die van 5 mensen hier of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan mijn hyve dan. Kheb die van jou ook niet.
[ afbeelding ]
had ik al gedaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
Dat is afgeschaft.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen vrienden te worden, zoals jullie allemaal.
Hahaha, weet je niet hoe ik eruit zie?quote:Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
Ik weet alleen niet hoe Sky en Laki eruit zien.
Ja, dus?quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahaha, weet je niet hoe ik eruit zie?Noob.
Zodra ik weet dat mensen dat zijn kom ik nooit meer op hun hyve om foto's te kijken ofzo. Ben dan altijd bang dat het stalkerig lijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
Kijk, als je Goldmember was dan had je mij nu gehad.
Kun je uitzetten in je privacysettings.quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra ik weet dat mensen dat zijn kom ik nooit meer op hun hyve om foto's te kijken ofzo. Ben dan altijd bang dat het stalkerig lijkt.
M'n vriendin. Wil je deze pic weghalen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
Wie is die linker cutie met haar oranje shirtje?
-edit-
wat is goedquote:
haal die kk foto van laki's zusje weg man. walgelijk gedrag.quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kun je uitzetten in je privacysettings.
Bewijzen? Mooie meisje wel.quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n vriendin. Wil je deze pic weghalen?
quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
-edit-
[..]
Kun je die foto van mijn nichtje weghalen? Die rechter is mijn nichtje. Dankjewel.
Kun je uitzetten in je privacysettings.
Ik ben de boi in het midden.quote:
Waarom heb je mij op hyves dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Fok!kers die elkaar toevoegen op Hyves. SAD.
Mm volgens mij heb ik dat ook wel, maar wat heb je dan aan goldmembership? Want heel veel mensen hebben dat, met mysterieguest zie je daardoor ook heel veel mensen niet.quote:
Ik doe niet zo veel met hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo weinig vrienden op Hyves?
In het vorige deel zegt iequote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Bewijzen graag. Overigens was deze foto al in het vorige deel gepost en ben ik toch erg benieuwd wie dat linker meisje is.![]()
![]()
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.quote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In het vorige deel zegt ieEn 1000 delen daarvoor. Het is gewoon een top 25 a gogo meisje.
En ik ben erg benieuwd hoe lang jij hier in deze leeuwenkooi overleefd zonder edit.quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Panzermaus het volgende:
Bewijzen graag. Overigens was deze foto al in het vorige deel gepost en ben ik toch erg benieuwd wie dat linker meisje is.![]()
![]()
Gast wat zit je nou in FB te posten wil je weer problemenquote:Op maandag 8 november 2010 19:32 schreef Potloodvis het volgende:
Kom even checken. Laki's zusje is gepost. Hij wil haar niet in KLB SC hebben. Bedankt.
Hyverzoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.
Is ge-reupload.quote:
Niet terugkrabbelen nu.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast wat zit je nou in FB te posten wil je weer problemensommige mensen
Omdat hij dr lekker vindt. mag toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat echt Laki's zusje dan? Waarom wordt die uberhaupt gepost dan in het vorige deel? En waarom staat die in de top25 van Skylark?
Omdat oud klasgenoten mij altijd willen toevoegen en elke keer als ik zeg dat ik geen hyves heb gaan ze zeuren. Dus ik geef ze tegenwoordig gewoon mijn hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed excuus, ja. Waarom heb je er dan 1?
Sky is vies.quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
Is dat echt Laki's zusje dan? Waarom wordt die uberhaupt gepost dan in het vorige deel? En waarom staat die in de top25 van Skylark?
[..]
Is ge-reupload.
Zo weinig antwoorden.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar wie zijn de mensen op die foto dan? Namen? Hyveslinkjes? Zoveel vragen hier. Al deze content man, al deze content.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat oud klasgenoten mij altijd willen toevoegen en elke keer als ik zeg dat ik geen hyves heb gaan ze zeuren. Dus ik geef ze tegenwoordig gewoon mijn hyves.
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Potloodvis het volgende:
Nou. Laki's zusje, Laki en mijn nichtje. Van links naar rechts.
Hier nog eentje van dr voor de moeite, uit m'n persoonlijke collectie.quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
Opgeslagen als laki.jpg wel. Toch nog steeds benieuwd, mooie materialen hier.
Ik beeld mij nu in dat ze nu met mijn zaad speelt zo met haar handen en er met voldoening naar kijkt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier nog eentje van dr voor de moeite, uit m'n persoonlijke collectie.
[ afbeelding ]
Limbo's onder elkaar hè.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.
Ricko toch, zo'n keurig meisje VERPESTquote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik beeld mij nu in dat ze nu met mijn zaad speelt zo met haar handen en er met voldoening naar kijkt.
Kun je mij even je Hyves geven dan? Als je dood bent en ik geef respect dan weet jij het toch niet meer, hahaha.quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
. Iedereen zeurt altijd dat ik van een brug af moet springen, heel vreemd. Mja volgende week ga ik dat dan maar doen.
15 natuurlijk <3quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
Lakitu, hoe oud is dat meisje eigenlijk?
[..]
kom rambreed doen dan
Neequote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kun je mij even je Hyves geven dan? Als je dood bent en ik geef respect dan weet jij het toch niet meer, hahaha.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel tof dat jullie elkaar allemaal kennen als foksers.
Gewoon, mijn echte naam, precieze woonplaats en zo blijven topsecret.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Hoezo moet ik dood zijn voordat je uberhaupt respect wil geven?
Wtf. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
Wel tof dat er in jullie regio zo'n overschot aan die kleine jezebels is. Hier heb je ze ook, maar die zijn... anders. Deze zien er allemaal een stuk vrolijker uit.
Waar de fuck woon jij dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
Wel tof dat er in jullie regio zo'n overschot aan die kleine jezebels is. Hier heb je ze ook, maar die zijn... anders. Deze zien er allemaal een stuk vrolijker uit.
Wat heb ik er aan om hier te gaan snitchen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon, mijn echte naam, precieze woonplaats en zo blijven topsecret.
Bevalt dat, zo'n inhammen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef RickoKun het volgende:
IK HEB FOKERS OP HVYEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee hoor grapjen mijn hyves is weg ik heb facialbook.com
Doe het beiden, je bent kankerlief op die manier.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wtf. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.![]()
Richting Groningen.quote:
Geen idee, maar ik heb die van jou niet dus word moeilijk.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan om hier te gaan snitchen?
Joske?quote:
Dan snap ik wel dat meisjes daar minder vrolijk zijn ja. Die zijn als de dood voor RickoKun.quote:
Ja het was maar een gok hoor, het zal mij verder boeien.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die kende ik al voor FOK.
Wordt verworpen
Toen ging ik nog niet met je omquote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die kende ik al voor FOK.
Wordt verworpen
Ik heb geen behoefte aan die van jou, dus geen problemen dan verderquote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb die van jou niet dus word moeilijk.
Het lijkt me juist dat ze gans wulps worden met zoveel mannelijkheid in de buurt. Echter kijken ze zelden zo leuk als dat top25 materiaal.quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat meisjes daar minder vrolijk zijn ja. Die zijn als de dood voor RickoKun.
Chai is top 25 materiaal.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het lijkt me juist dat ze gans wulps worden met zoveel mannelijkheid in de buurt. Echter kijken ze zelden zo leuk als dat top25 materiaal.
Ja, is t kapot?quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even aan mijn kankerharde abs werken.
Dat heeft je zojuist een note opgeleverd.quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga even een melding maken in FB. Dit gaat te ver.
quote:
Dan hebben we iets te vieren. Dat is nummer 5.quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heeft je zojuist een note opgeleverd.
Klaar met het gekut daar nu, ben het wel een beetje beu.
Bijna, 24.quote:Op maandag 8 november 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je weet wel 25, dat is zo ongeveer jouw BMI.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan hebben we iets te vieren. Dat is nummer 5.
[ afbeelding ]
Ik blijf in de weer met laki.jpg.quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
Even bier halen man. Dit is toch geweldig.
Foto's uitknippen. Je faalt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf in de weer met laki.jpg. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ook even bij enkele mensen geprobeerd hoe ze reageren op 'ze zouden je in gevangenis moeten stoppen want je bent crimineel lekker'.
Ik hoop dat hij al een nieuwe vriendin heeft want die vorige was een stuk chagrijn.quote:
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Die is mad lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
DIe zou ik de hemel in neuken zo lekker is die.quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik bij meer proberen of mijn 100% score vasthouden?
Nee die is echt niks met dezequote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
Wel doelloos, maar leuk om te weten hoe gewild ik ben.quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'
Het is een waterdicht plan, doelloos though.
walgelijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in wolvendagen.
WD, waar bist mien jing?!
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, mag ik inbreken op je Fotoboek? Slechts vragend.
Zo die is wel erg makkelijk zeg.quote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef Potloodvis het volgende:
Aye aye, die andere 2 die antwoord gaven allebei 'Oh, huh?'.
En die eerste wilt seks, mehehe.
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boelerquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Stop een gebruikte tampon in je mond en poep over je buik heen.
kkviesquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boeler
De Hyvesmanier.quote:
OPHOUDEN NU!!!!!!!!!!!!!!!! NOKKEN DAARMEE ECHT HOOR!quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kkbezem kom niet met je kkpraatjes a boeler
GA WEG!!!!!! JE VERKRACHT ELK VROUWELIJKE WEZEN HIER GEWOON ONLINE MET JE KKSMERIG PRAAT TAZZ BEN JE GHEK ZEMMELquote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OPHOUDEN NU!!!!!!!!!!!!!!!! NOKKEN DAARMEE ECHT HOOR!
Dat hoeft niet, dank jequote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
Pitloodvos, je begrijpt dat we nu foto's willen zien van de meisjes in kwestie?
[..]
De Hyvesmanier. [ afbeelding ]
Ja, anders was ik mijzelf niet.quote:Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
Pitloodvos, je begrijpt dat we nu foto's willen zien van de meisjes in kwestie?
Die wilde seks?quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, anders was ik mijzelf niet.
[ afbeelding ]
Wauw..quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vraag is nu natuurlijk of deze wel een lichaam heeft. Zie ik daar niet wielophangingen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat de FUCK is dat daarachterquote:Op maandag 8 november 2010 20:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom pas net in deze SC, Ally haar schuld. Mijn hosselpraktijken zijn hier al sinds jaar en dag op foks. Alleen niet in de kallerbee essee.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom pas net in deze SC, Ally haar schuld. Mijn hosselpraktijken zijn hier al sinds jaar en dag op foks. Alleen niet in de kallerbee essee.
Veel succes zeker?quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom pas net in deze SC, Ally haar schuld. Mijn hosselpraktijken zijn hier al sinds jaar en dag op foks. Alleen niet in de kallerbee essee.
Containerschepen vol.quote:
Begin er niet weer over, man. Voor sommige mensen ligt dit gevoelig.quote:Op maandag 8 november 2010 20:36 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is waarachter? Welke wielophangingen?
Nee.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
Allure_ staat op geven.txt trouwens, waarom weet ik niet meer.
Even in een hoekje huilen brbquote:Op maandag 8 november 2010 20:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen zorgen. Bij mij sta je daar niet op hoor.
Optyfen dan, jij zegt het toch.quote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begin er niet weer over, man. Voor sommige mensen ligt dit gevoelig.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nog wat namen voor geven.txt btw.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er op de laatste versie?
Ik weet die jongen te waarderen.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou er zelf nog een paar afhalen, maar állez, dat is een kwestie van smaak I guess.
Je mist:
Allure_
LindePSV
Michelleeeeeee
Seauphie (wel uit het verleden, maar o o o wat mooi)
En de rest weet ik zo niet snel uit het blote hoofd.
Ik heb hem goed opgevoedquote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet die jongen te waarderen.
Gelukkig hoef ik dat ook niet.quote:
Soms wens ik dat jij mijn mama bent. Heel soms. Het kan nog altijd, soort van dan. We adopteren drie kinderen. En geven ze mijn naam. En mijn naam. En mijn naam.quote:
Ik vond die andere foto van je (die daar gepost werd) best leuk.quote:
Welke?quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat ook niet.
[..]
Soms wens ik dat jij mijn mama bent. Heel soms. Het kan nog altijd, soort van dan. We adopteren drie kinderen. En geven ze mijn naam. En mijn naam. En mijn naam.
[..]
Ik vond die andere foto van je (die daar gepost werd) best leuk.
Mooi, staan we op één lijn.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het klopt niet helemaal wat je daar zegt. Maar ik zou ook niet graag je moeder willen zijn. Straks vind ik mijn eigen kind nog leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Soms wens ik dat jij mijn mama bent. Heel soms. Het kan nog altijd, soort van dan. We adopteren drie kinderen. En geven ze mijn naam. En mijn naam. En mijn naam.
[..]
Ik vond die andere foto van je (die daar gepost werd) best leuk.
Jij staat er ook op trouwens, de aandrager (PM) wil anoniem blijven. We hebben nog een lijstje voor je, mag je invullen wanneer je dat wilt.quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het klopt niet helemaal wat je daar zegt. Maar ik zou ook niet graag je moeder willen zijn. Straks vind ik mijn eigen kind nog leuk.
Plaats dan een linkje want ik heb bij god geen idee waar je het nou over hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
Zelfde pagina als laatste quote van Sky.
WAAR DE FUCK HEB JE HET OVER GASTquote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
Als je de quotes leest en de posts eromheen dan weet je meteen de hele situatie. Dat is meer waard dan de foto alleen, lui wicht.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kwam net de gekste neger ooit tegen, what the fuck. Hij riep zo m'n naam, geeft me een boks en vraagt me hoe het met D (mijn neef) gaat. Toen ontpopte zich het volgende gesprek.
neger:"Spreek je hem nog vaak?"
ik: "Nee niet echt"
neger: "Vind je hem gay ofzo dan?"
ik: "Nee hoezo?"
neger: "Nee zomaar. Hey je bent toch indo?"
ik: "Nee man."
neger: "Hoezo dan die huidskleur?"
ik: "wtfeuh mijn oma is surinaams man"
neger: "Oh aaaaiittt surinaams."
ik: "ja man."
neger: "Ja ik was in de vakantie in Suriname bij dat ene Chinese restaurant je weet wel toch?"
ik: "Nee kom er niet zo vaak."
neger: "Oh ja ik was daar met vrienden en ineens kwam er zo'n gay een praatje maken dus een vriend zegt zo ja hij is gay en ineens beginnen ze met z'n allen hem in elkaar te slaan enzo dus ik voel wel die adrenaline en hun beginnen hem zo te djoeken."
ik: "Hahahaha oke oke wel lastig man."
neger: "Ja man maarja ik heb dat nog nooit gedaan wel lastig man zomaar jeweetoch"![]()
Nou en. Als andere users de foto wel kunnen vinden, dan moet jij het ook kunnen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK HEB JE HET OVER GAST
dit is hetzelfde als:
Heb je dat wel of niet gedaan?
- Ja.
Gut, was het nou zo moeilijk om me te verwijzen naar de quotes in kwestie.quote:Op maandag 8 november 2010 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en. Als andere users de foto wel kunnen vinden, dan moet jij het ook kunnen.
Die posts ^ van mij met die drie quotes van Sky, klik die laatste quote aan om naar het topic te gaan en je hebt je foto + reacties eromheen. Die ga ik niet allemaal voor je quoten namelijk.
Door voor de verandering eens mijn posts te lezen in plaats van alleen te CTRL-F'en op 'wolvendagen'. Dan had je die quotes gewoon gevonden.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gut, was het nou zo moeilijk om me te verwijzen naar de quotes in kwestie.
Ja hey, als jij zegt die laatste quotes van skylark. hoe de fuck moet ik dan weten waar die quotes staan.
Alsof jouw multiquotes mij kunnen boeien. Jouw posts uberhaupt. Ik heb nog steeds geen idee wie je bent.quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Door voor de verandering eens mijn posts te lezen in plaats van alleen te CTRL-F'en op 'wolvendagen'. Dan had je die quotes gewoon gevonden.
Het was dan ook zo moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gut, was het nou zo moeilijk om me te verwijzen naar de quotes in kwestie.
Ja hey, als jij zegt die laatste quotes van skylark. hoe de fuck moet ik dan weten waar die quotes staan.
Ik kom hier net binnen vallen dan zegt ie: die foto van jou (in dat topic) vond ik wel leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:01 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het was dan ook zo moeilijk te begrijpen
Wat maakt mij het uit of iemand wel of niet weet 'wie ik ben'? Als je dingen wilt weten of hebben, dan zul je daar moeite voor moeten doen. Ook jij. De ene keer meer dan de andere keer.quote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jouw multiquotes mij kunnen boeien. Jouw posts uberhaupt. Ik heb nog steeds geen idee wie je bent.
Thanks, but no thanks.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit of iemand wel of niet weet 'wie ik ben'? Als je dingen wilt weten of hebben, dan zul je daar moeite voor moeten doen. Ook jij. De ene keer meer dan de andere keer.
Je faalt, vriend. Probeer het via Hyves of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit of iemand wel of niet weet 'wie ik ben'? Als je dingen wilt weten of hebben, dan zul je daar moeite voor moeten doen. Ook jij. De ene keer meer dan de andere keer.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Potloodvis het volgende:
Dus mijn gevoel zat wel goed. Otis is een negro.
Je quote z'n post nogquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kom hier net binnen vallen dan zegt ie: die foto van jou (in dat topic) vond ik wel leuk.
welk topic. welke foto. gast waar de fuck heb je het over. moet ik het dan gelijk snappen?
Nee kankerdebielquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Potloodvis het volgende:
Dus mijn gevoel zat wel goed. Otis is een negro.
En jij denkt dat ik alles van die post in mij opneemt? Dat andere is voor mij one-way communication. De post gericht op mij is two-way non verbal communication, dus dat trekt mij, want dat is aan mij gericht.quote:
quote:
Wat proberen? Ik ga hier geen extra werk doen omdat iemand te lui is om vier extra posts te lezen om te weten waar het over gaat. Ik probeer niets en ga me daarvoor ook niet extra inspannen hier.quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je faalt, vriend. Probeer het via Hyves of zo.
Ook geen negro. En wtf, deze man. Hij vraagt me ook of ik mijn neef gay vindtquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom vraagt die gekke neger dan of je Indo bent? Die zijn toch ook niet wit?
Je hebt de x-factor gewoon niet om iemand te prikkelen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat proberen? Ik ga hier geen extra werk doen omdat iemand te lui is om vier extra posts te lezen om te weten waar het over gaat. Ik probeer niets en ga me daarvoor ook niet extra inspannen hier.
Oké, dat is waar. Laat mij maar in mijn trip.quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook geen negro. En wtf, deze man. Hij vraagt me ook of ik mijn neef gay vindt.
Waarom niet gewoon weg gaan? Moet je het er echt eerst inwrijven? Kut.quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind de SC trouwens niet leuk meer. Ik ga ander tijdverdrijf zoeken.
Je ziet hem niet, kan gebeuren. Gelukkig is hij ook niet voor jou bedoeld.quote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt de x-factor gewoon niet om iemand te prikkelen.
Nee, ik zoek wat nieuws. Ik zeg niet dat ik weg ga. Lees.quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon weg gaan? Moet je het er echt eerst inwrijven? Kut.
Want wat?quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je ziet hem niet, kan gebeuren. Gelukkig is hij ook niet voor jou bedoeld.
Mensen die het eerst melden blijven toch wel meelezen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon weg gaan? Moet je het er echt eerst inwrijven? Kut.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind de SC trouwens niet leuk meer. Ik ga ander tijdverdrijf zoeken.
En jij denkt dat ik alles van die post in mij opneemt? Dat andere is voor mij one-way communication. De post gericht op mij is two-way non verbal communication, dus dat trekt mij, want dat is aan mij gericht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zoek wat nieuws. Ik zeg niet dat ik weg ga. Lees.
Ok.quote:Op maandag 8 november 2010 21:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik alles van die post in mij opneemt? Dat andere is voor mij one-way communication. De post gericht op mij is two-way non verbal communication, dus dat trekt mij, want dat is aan mij gericht.
Syndroom van Aandacht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mensen die het eerst melden blijven toch wel meelezen.
Wie is er nog meer weg dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is al nummer 3 vandaag? Wordt rustig zo hier.
Want dat. Ook jou ga ik geen verdere toelichtingen geven. Mensen die bij voorbaat mijn posts niet lezen en maar wat roepen, om het stoken en het roepen zelf, daar besteed ik normaal gesproken geen aandacht aan. Het hapte alleen zo lekker nu, hapte.quote:
Ik kan toch iets zoeken waar ik evenveel tijd mee verdrijf zodat ik hier niet altijd hoef te zitten, right?quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt dat je ander tijdverdrijf gaat zoeken, maar dat je niet weg gaat? Dat is gewoon raar.
Bullshit, dat is wat jij ervan maakt Jordy.quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Tja, je wilt de aandacht, die kan nooit alleen maar positief zijn.
Nee, jij zegt dat je iets anders gaat doen, in de hoop dat mensen vragen waarom, of zeggen om te blijven.quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan toch iets zoeken waar ik evenveel tijd mee verdrijf zodat ik hier niet altijd hoef te zitten, right?
[..]
Bullshit, dat is wat jij ervan maakt Jordy.
Wil je FIFA '05 of GTA VC overkopen? Inclusief of exclusief savegames?quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan toch iets zoeken waar ik evenveel tijd mee verdrijf zodat ik hier niet altijd hoef te zitten, right?
Nee, eigenlijk niet. En ik doe nu ook wat anders.quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je iets anders gaat doen, in de hoop dat mensen vragen waarom, of zeggen om te blijven.
Als je echt wat anders wilde gaan doen had je dat al gedaan en zat je hier niet te posten.
Vandaag is echt iedereen aan het zeurenquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Het hakt en doet wel weer lekker hier. Gaat dat altijd zo?
Als je al wat anders doet, maar ondertussen ook hier post, waarom vermeld je dan dat je wat anders gaat doen?quote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. En ik doe nu ook wat anders.
Omdat wat ik nu aan het doen ben eenmalig is.quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Als je al wat anders doet, maar ondertussen ook hier post, waarom vermeld je dan dat je wat anders gaat doen?!
quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Als je al wat anders doet, maar ondertussen ook hier post, waarom vermeld je dan dat je wat anders gaat doen?!
Jwz.quote:
Over liefde?quote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
Echt waar sommige mensen vandaag een issue van kunnen maken.
Haha echt he. Ik lach erom, dat is het beste.quote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
Echt waar sommige mensen vandaag een issue van kunnen maken.
Ja, dus?quote:Op maandag 8 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat wat ik nu aan het doen ben eenmalig is.
wat ben je aan het doen danquote:Op maandag 8 november 2010 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat wat ik nu aan het doen ben eenmalig is.
Ja dus ik wil gewoon iets doen wat ik altijd elke dag kan doen zodat ik hier dus niet meer elke dag hoef te posten en dat jullie ook niet van mijn aanwezigheid een issue kunnen maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |