Ik blijf in de weer met laki.jpg.quote:Op maandag 8 november 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
Even bier halen man. Dit is toch geweldig.
Foto's uitknippen. Je faalt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blijf in de weer met laki.jpg. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ook even bij enkele mensen geprobeerd hoe ze reageren op 'ze zouden je in gevangenis moeten stoppen want je bent crimineel lekker'.
Ik hoop dat hij al een nieuwe vriendin heeft want die vorige was een stuk chagrijn.quote:
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Die is mad lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
DIe zou ik de hemel in neuken zo lekker is die.quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Die drumster is wel mad lekker volgens mij.
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
Zal ik bij meer proberen of mijn 100% score vasthouden?
Nee die is echt niks met dezequote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat niet dat niet hetzelfde meisje uit zijn clip dan?
Wel doelloos, maar leuk om te weten hoe gewild ik ben.quote:Op maandag 8 november 2010 20:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, er zijn genoeg meisjes die dat soort ongein wel waarderen. En wanneer ze vragen of je het bij meer meisjes zet: 'ja, bij alle lekkere meisjes.'
Het is een waterdicht plan, doelloos though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |