Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.quote:
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Ik doelde op de zinsopbouw. Maar allez, ik stop er wel mee.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo? 85 decibel is een aardig hoog geluidsniveau.
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
smakeloosquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nais, had ik dat ook maar. Dan kon ik nu ten minste iemand neersteken.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd op te lossen voor ze en dan gaan ze op mij kankeren dan ik me er niet mee moet bemoeien. ze kunnen echt de pot op.
dit leren wij ook op mijn opleidingquote:Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt? Wij hebben geleerd dat je er omheen moest draaien en alles moest ophopen binnen.
Misselijkmakend dit. Alleen omdat Mozy een grote penis heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
De basisschool?quote:Op maandag 8 november 2010 18:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit soort lessen hebben wij serieus gehad op school. Dat je problemen moet uitpraten, en niet eromheen moet draaien of terug gaan naar het oude leventje.
Wat insinueer je hiermee?quote:Op maandag 8 november 2010 18:56 schreef Potloodvis het volgende:
Dan toch maar FIFA '05 doen. KLB Black SC trekt mij niet zo.
Hij haat zwartenquote:
Laag? Ik ben de ELITE.quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
op jou kan ik rekenenquote:
een stevige casioquote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh hell no, you did not just call me a calculator
Dat heb je onder mijn PF gezet.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
S. zegt:
Bel de politie...
WANT JIJ BENT CRIMINEEL LEKKER =$
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had ook zoeen smooth opmerking gemaakt vanmiddag, weet niet meer wat. Zei ze terug:
haha
raar joch
FOREVER ALONE
ja ze zei : :Squote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Sowieso dat dit net is gebeurd bij jou
wat heb je gedaanquote:
wat had je met sky gedaan zei je?quote:
haha sowieso forever alone gevalletjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyvesquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef Chai het volgende:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Ram uit Friesland heeft je profiel bezocht op 19:11
Walgelijk.
Wat is dit?quote:Op maandag 8 november 2010 18:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Optyfen, je bent bijna net zo laag als Otis.
nee hoezo?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Mozy het volgende:
Sat ben jij tussen 19 april en 14 mei jarig?
sexyquote:Op maandag 8 november 2010 19:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik moest naar Mozy's hyves, dat doe ik altijd via jou hyves
quote:
Aron tingen badboyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |