Ik vond je opmerking wel smakeloos.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En maar beweren dat ik geen smaak heb.
neequote:
Dat komt gewoon omdat het je nichtje blijkt te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking wel smakeloos.
Nee. Ik vind het altijd smakeloos als iemand zegt dat ze die wel eens een keertje willen neuken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat het je nichtje blijkt te zijn.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die grote praatjes van fokkers, jij zou ook bang voor haar zijn.
Ik ben gewoon een eerlijke jongen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het altijd smakeloos als iemand zegt dat ze die wel eens een keertje willen neuken.
Ik ken een knul van 18 die als profiel foto een tekening van Goku heeft van DBZquote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
Soms heb ik echt zo'n moment dat ik denk 'wtf'.Net zoals het meisje (18) dat deze tekening vol trots op Hyves heeft gezet, hahaha.
[ afbeelding ]
In dat geval haat ik eerlijke jongens.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een eerlijke jongen.
Dat is gewoon stoer.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken een knul van 18 die als profiel foto een tekening van Goku heeft van DBZ
Helaas dan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat geval haat ik eerlijke jongens.
er is geen ons.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
Sorry WD, gisteren vond ik je wel leuk, maar als je eerlijkheid niet wil waarderen waar moet het dan naartoe met ons?
Nu zijn jullie getekend voor het leven.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
ouders die ruziemaken waar ik bij zit. hou je smoel gewoon. beetje kankeren om niks. nee kon dr ook wel bij hoor, let maar niet op mij en mn zusje
Ik MOET echt zo'n plee net als bij HIMYMquote:Op maandag 8 november 2010 18:22 schreef reetveter het volgende:
Eigenlijk wil ik geen chick in huis want dan ken je minder fijn op de plee zitten
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
ouders die ruziemaken waar ik bij zit. hou je smoel gewoon. beetje kankeren om niks. nee kon dr ook wel bij hoor, let maar niet op mij en mn zusje
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu zijn jullie getekend voor het leven.
*knuffel voor WD*.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.
echt. gaat kanker nergens over. ik word helemaal ziek van die ruzie om niks elke keer. en dan gaan ze allebei de hele avond lopen mokken en overdreven met dingen dichtdoen doen of dingen expres hard neer zetten.
ik moet ze fucking uit elkaar houden en ze vertellen hun smoel te houden.alsof ik hun moeder ben godverdomme.
die kan ik vandaag wel gebruiken, merci.quote:
Awh.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.
echt. gaat kanker nergens over. ik word helemaal ziek van die ruzie om niks elke keer. en dan gaan ze allebei de hele avond lopen mokken en overdreven met dingen dichtdoen doen of dingen expres hard neer zetten.
ik moet ze fucking uit elkaar houden en ze vertellen hun smoel te houden.alsof ik hun moeder ben godverdomme.
Lekkere tongzoen voor deze sma.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oneeens man scheiden is coolquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Ik kan er ook echt niet tegen dat tegenwoordig ouders om niets uit elkaar gaan.
Vroeger ging je ook niet zomaar scheiden. Kinderen worden daar ook echt gewoon door verneukt; vooral als het op jongere leeftijd gebeurt.
Waarom over scheiden beginnen dan, vriend?quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Vroeger ging je ook niet zomaar scheiden. Kinderen worden daar ook echt gewoon door verneukt; vooral als het op jongere leeftijd gebeurt.
Wil je kinderen? blijf dan maar lekker de komende 18 jaar bij elkaar zonder gedoe.
hoor je het in je kamer nog?quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
soms wil ik echt weglopen. en ik weet niet eens waar ik dan naartoe moet. maar ik ben het zo zat.
ja. die communiceren dan op decibel vliegtuigquote:
Heb jij deze les nooit op school geleerd?quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
soms wil ik echt weglopen. en ik weet niet eens waar ik dan naartoe moet. maar ik ben het zo zat.
fucked upquote:
Volgens mij ben je er behoorlijk van in de war geraakt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja. die communiceren dan op decibel vliegtuig
deze wijsheidquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij deze les nooit op school geleerd?
De steen is het probleem. Dan heb je 3 soorten mensen.
1. De mensen die, als ze bij de steen komen, zich omdraaien en teruglopen.
2. De mensen die om de steen heen lopen.
3. De mensen die de steen oprapen en hem oplossen.
Beter ben je #3 nu.
Ik probeer het altijd op te lossen voor ze en dan gaan ze op mij kankeren dan ik me er niet mee moet bemoeien. ze kunnen echt de pot op.quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij deze les nooit op school geleerd?
De steen is het probleem. Dan heb je 3 soorten mensen.
1. De mensen die, als ze bij de steen komen, zich omdraaien en teruglopen.
2. De mensen die om de steen heen lopen.
3. De mensen die de steen oprapen en hem oplossen.
Beter ben je #3 nu.
mweeh, knuffelquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je de scheiding goed regelt en niet de kinderen tegen de ander opstookt, vind ik dat wel beter dan jaren lang samen blijven met een spanning die te snijden is.quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Wil je kinderen? blijf dan maar lekker de komende 18 jaar bij elkaar zonder gedoe.
hoezo? 85 decibel is een aardig hoog geluidsniveau.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er behoorlijk van in de war geraakt.
same herequote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik bemoei me nooit met ruzies van mijn oudersmja de laatste waar ik bij was is dan ook al 4/5 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |