Joe haij.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Skylark. het volgende:
Mer ich goaj er vantusse, vae zeen os!
Nee, gewoon omdat ze met niemand praten die zo praat?quote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ze zich schamen voor hun dialect, ja.
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".quote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oud nieuws, vriend. Iedereen wist dat ik behalve Frans ook Limburgs ben. Dodelijke combi.
Je bent echt een domme jongen als je dat durft te ontkennen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".
Haha ik moet weer lachen.
Het is wel relaxt om ongegeneerd te kunnen roddelen zonder dat anderen het totaal begrijpen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".
Haha ik moet weer lachen.
quote:
Heb je seizoen 2 al gezien? Ik zag net al spannende dingenquote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo dom he. Eentje heeft haar kind al afgestaan, maar daar laten ze ook nog alles van zien. En ze is lelijk dus dat wil ik niet.
Kan me niet voorstellen dat niemand in hun omgeving Fries praat.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze met niemand praten die zo praat?
quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt een domme jongen als je dat durft te ontkennen.
Misschien wel mensen die het kunnen, maar geen mensen die het ook doen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 al gezien? Ik zag net al spannende dingen. Even kijken of ik die afleveringen online kan kijken.
[..]
Kan me niet voorstellen dat niemand in hun omgeving Fries praat.
Ik geef je 5x kankerharde stoten op je gezicht en ren daarna weg. Deze tanga is niet bang.quote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
raised in the streets babygirl [ afbeelding ]
pang pang.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geef je 5x kankerharde stoten op je gezicht en ren daarna weg. Deze tanga is niet bang.
En doe nu maar weer lief.
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Ff een hardstyle mix op nu, lang niet geluisterd
Hardstylequote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.
quote:
<3quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat heb ik niet gelezenquote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wel typisch dat Allure_ dit gemeen vindt maar niks zegt als Skylark zegt dat alle negers het land uit moeten.
Zou het toch in haar zuiderlijke karakter liggen?
Verdachtquote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wel typisch dat Allure_ dit gemeen vindt maar niks zegt als Skylark zegt dat alle negers het land uit moeten.
Zou het toch in haar zuiderlijke karakter liggen?
Dan is het goed dushiquote:Op maandag 8 november 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen. Ik ben altijd rechtvaardig.
je bent maagd man!quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Face down ass up thats the way we like to fuck.
Nee, hyvesquote:Op maandag 8 november 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
Heb je die van douchebagswithhotchicks?
Jij hebt echt zo'n kankermanier van discussiėren he.quote:
Wat doet ie daar eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onze bp is shinen in the states.
Ik wacht vol spanning op de volgende partij van Gago.quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Enfusion van vorige week was kk saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |