Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.quote:
Zo ontzettend scherp hé!quote:Op maandag 8 november 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus CN mag het daar wel vieren, maar Otis niet.
kutshirt aandoen en 2 reserves mee nemen dan welquote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.
Lekker tussen allemaal oude mensen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik was nog aan het twijfelen om naar het slotconcert van ze te gaan afgelopen weekend.
Die achterste?quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik dit tegen op hyves. Die gozer heeft een fucking raar hoofd
.
Is die links achter een neef van jou? Zoja, Hyves graag.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ik ben niet geweest. Die chica van mij wel.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
kutshirt aandoen en 2 reserves mee nemen dan wel
Haha mensen die dit luisteren en dan commentaar leveren op andere muziekquote:
HAHAHAHA JOUW CHICK LUISTERT NAAR DEZE TROEP. Ze is dus niet zo mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Die chica van mij wel.Ze had geluk dat ze 2 shirts aanhad.
Jap. En doe maar hyverzoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is die links achter een neef van jou? Zoja, Hyves graag.
Dat zal wel die leipo zijn, toch?quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
.
Laatst waren ze in Zwolle en toen was mijn moeder er heen geweest.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niqua wut?Daar komt best veel jong volk.
Ja, maar het igng me om die frodo in het middenquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal wel die leipo zijn, toch?
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA JOUW CHICK LUISTERT NAAR DEZE TROEP. Ze is dus niet zo mooi.
Als reactie hierop maar eens een leuke repost:quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha mensen die dit luisteren en dan commentaar leveren op andere muziek![]()
.
ik moest lachen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.
[ afbeelding ]
Blijkbaar.quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst waren ze in Zwolle en toen was mijn moeder er heen geweest.En er waren bijna geen jongere mensen, maar in Limburg is dat waarschijnlijk anders.
btquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar oordeel zelf.
[ afbeelding ]
ik heb geen problemen hoor. zou ik lachen als ik ze wel had?quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso alle problemen. Ik moet met haar kunnen leven, niet jij.
Haha ik geef nog liever een BJ aan de dude dan dat ik een uur lang naar zulke troep moet luisteren.quote:
Hahaha, geniale tekst.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso alle problemen. Ik moet met haar kunnen leven, niet jij.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gaaast wat boeit de mening van anderen nou?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik geef nog liever een BJ aan de dude dan dat ik een uur lang naar zulke troep moet luisteren.
Geen idee, ik snap jou deze hele week al niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik heb geen problemen hoor. zou ik lachen als ik ze wel had?
Als je verder niet zo perfect was zou het een afknapper zijn geweestquote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben wel eens bij een Rowwen heze optreden geweest. Vrijwillig.
Respect.quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Je moet mensen niet zo in hokjes plaatsenquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je verder niet zo perfect was zou het een afknapper zijn geweest.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Serieus man. Ze lopen daar echt achter. Toen iedereen zijn rugtas al hoog droeg deden ze dat daar pas 3 jaar later.quote:
Wut?quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Potloodvis het volgende:
Komt Mouzur ook ineens.Maak je eigen moment, i.p.v. anderen hun succes te profiteren.
Hahaha oja.quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus man. Ze lopen daar echt achter. Toen iedereen zijn rugtas al hoog droeg deden ze dat daar pas 3 jaar later.
Eindelijk iemand anders met een beetje verstand.quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus man. Ze lopen daar echt achter. Toen iedereen zijn rugtas al hoog droeg deden ze dat daar pas 3 jaar later.
laufing out loudquote:
Ik ben afgevallen hoorquote:
Kom nietquote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Eindelijk iemand anders met een beetje verstand.
Rowwen Heze. Laufing out Loud
Tyf op naar Duitsland dan als je 'und' en 'ich' wil zeggen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen van boven de rivieren. G. R.
Daar gaan ze iig wel met de tijd mee enzo.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom niet. Friesland is net zo afgelegen en verstoten als Limburg.
Big Bennyquote:
Friesland is de bakermat van de Nederlandse beschaving.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom niet. Friesland is net zo afgelegen en verstoten als Limburg.
Feesten in tenten met een houten vloer zijn sowieso altijd beestenfeesten.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Bij Harry in de tent van de Rogstaekers stond je op van die pallets zeg maar, als vloer, en bij de climax in Dae Clown vlogen al die pallets gewoon een halve meter omhoog van het gespring!
Wanneer? En waar?quote:Op maandag 8 november 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Big Benny! Er komt nu Oh Oh Limbo
![]()
zit Big Benny in.
Ja, ook bekender. Daarom wilde ik die niet posten.quote:
Op L1. En Franz Theunis en Fabrizio en zo'n slet ookquote:
Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar gaan ze iig wel met de tijd mee enzo.
Ich waal, jao.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tyf op naar Duitsland dan als je 'und' en 'ich' wil zeggen.
Beer & Whiskey is HET nummer van mijn vriendengroep in W.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ook bekender. Daarom wilde ik die niet posten.
83.quote:
Theunis, held.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op L1. En Franz Theunis en Fabrizio en zo'n slet ook.
Connecties.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?
Det is biej ôs toch waal deze.quote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beer & Whiskey is HET nummer van mijn vriendengroep in W.
Ik en Chai blijven in touchquote:Op maandag 8 november 2010 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welke tijd? Jij chartert iedere dag op en neer van Friesland naar Limburg om dat in de gaten te houden?
Echt wel.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen haten hier. Jullie zijn jaloers dat jullie geen bekend dialect hebben.
Gef mich get te gloekenquote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Det is biej ôs toch waal deze.
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
False argument. Friesland is net zo treurig als Limburg. Met hun eigen taal. Get real.
Belabberde opvoeding dus.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.
Yep.quote:
Omdat ze zich schamen voor hun dialect, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja alleen de boeren spreken die nog daar. Mijn neefjes spreken echt totaal geen Fries hoor.
Zo dom he. Eentje heeft haar kind al afgestaan, maar daar laten ze ook nog alles van zien. En ze is lelijk dus dat wil ik niet.quote:
Oud nieuws, vriend. Iedereen wist dat ik behalve Frans ook Limburgs ben. Dodelijke combi.quote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hey Skylark wat zal jij een band voelen met deze jongen nu![]()
.
Joe haij.quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef Skylark. het volgende:
Mer ich goaj er vantusse, vae zeen os!
Nee, gewoon omdat ze met niemand praten die zo praat?quote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ze zich schamen voor hun dialect, ja.
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".quote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oud nieuws, vriend. Iedereen wist dat ik behalve Frans ook Limburgs ben. Dodelijke combi.
Je bent echt een domme jongen als je dat durft te ontkennen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".
Haha ik moet weer lachen.
Het is wel relaxt om ongegeneerd te kunnen roddelen zonder dat anderen het totaal begrijpen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam laatst nog zo van "JAAA EN DIALECT SCHEPT DUS ECHT WEL EEN BAND HE !111111111111".
Haha ik moet weer lachen.
quote:
Heb je seizoen 2 al gezien? Ik zag net al spannende dingenquote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo dom he. Eentje heeft haar kind al afgestaan, maar daar laten ze ook nog alles van zien. En ze is lelijk dus dat wil ik niet.
Kan me niet voorstellen dat niemand in hun omgeving Fries praat.quote:Op maandag 8 november 2010 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ze met niemand praten die zo praat?
quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt een domme jongen als je dat durft te ontkennen.
Misschien wel mensen die het kunnen, maar geen mensen die het ook doen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je seizoen 2 al gezien? Ik zag net al spannende dingen. Even kijken of ik die afleveringen online kan kijken.
[..]
Kan me niet voorstellen dat niemand in hun omgeving Fries praat.
Ik geef je 5x kankerharde stoten op je gezicht en ren daarna weg. Deze tanga is niet bang.quote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
raised in the streets babygirl [ afbeelding ]
pang pang.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geef je 5x kankerharde stoten op je gezicht en ren daarna weg. Deze tanga is niet bang.
En doe nu maar weer lief.
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.quote:Op maandag 8 november 2010 17:18 schreef MouzurX het volgende:
Ff een hardstyle mix op nu, lang niet geluisterd
Hardstylequote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha als je denkt dat je alles gehad hebt. Hardstyle.
quote:
<3quote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat heb ik niet gelezenquote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wel typisch dat Allure_ dit gemeen vindt maar niks zegt als Skylark zegt dat alle negers het land uit moeten.
Zou het toch in haar zuiderlijke karakter liggen?
Verdachtquote:Op maandag 8 november 2010 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens wel typisch dat Allure_ dit gemeen vindt maar niks zegt als Skylark zegt dat alle negers het land uit moeten.
Zou het toch in haar zuiderlijke karakter liggen?
Dan is het goed dushiquote:Op maandag 8 november 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gelezen. Ik ben altijd rechtvaardig.
je bent maagd man!quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef MouzurX het volgende:
Face down ass up thats the way we like to fuck.
Nee, hyvesquote:Op maandag 8 november 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
Heb je die van douchebagswithhotchicks?
Jij hebt echt zo'n kankermanier van discussiëren he.quote:
Wat doet ie daar eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onze bp is shinen in the states.
Ik wacht vol spanning op de volgende partij van Gago.quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die Enfusion van vorige week was kk saai
Kneus.quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, waarom zie ik de spangheid van chicks niet in op het moment dat ik met ze ga.
MouzurX die mij kneus noemtquote:
Super sjoëne daag.quote:Op maandag 8 november 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
MouzurX die mij kneus noemt. Wat is dit voor een dag.
Hier wordt die soms nog gedraaid, maar dan de Nederlandse of de Duitse versie. Ik zing steevast mee in het Limburgsquote:
Muahahhahahaquote:Op maandag 8 november 2010 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
MouzurX die mij kneus noemt. Wat is dit voor een dag.
Hier op het moment gelukkig niet. Anders zou ik gek worden.quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier wordt die soms nog gedraaid, maar dan de Nederlandse of de Duitse versie. Ik zing steevast mee in het Limburgs.
Hier meestal bij cantussen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier op het moment gelukkig niet. Anders zou ik gek worden.
Dit is niet Broekpaling he, dit is Behangplakker, het broertje van rv.quote:Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hopen dat hij daar wel chica's kan krijgen.Weet je ook hoe lang?
Oh.quote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is niet Broekpaling he, dit is Behangplakker, het broertje van rv.
Pics.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
Een teamgenoot van mij, 19 jaar, heeft gewoon laatst een wijf van 13 geneukt. Daar kwam die later pas achter hij dacht dat ze 16 was
.
baasquote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
Een teamgenoot van mij, 19 jaar, heeft gewoon laatst een wijf van 13 geneukt. Daar kwam die later pas achter hij dacht dat ze 16 was
.
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef reetveter het volgende:
.
Oké, ga je daarna slapen?quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
Eigenlijk wil ik mn laptop afsluiten want ik heb nergens zin meer in. Maar ik moet nog een kut opdracht over e-business maken.
Nee, daarna ga ik op de bank zitten en naar de tv kijken.quote:
Dat zeiden wij dus ookquote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.
Ja, ik ook. Lijkt me chill.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt zin om hier naar toe te gaan![]()
![]()
.
Dat meisje is zieker. Op je 13e hoor je nog echt schattig en onschuldig te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is best wel ziek, ook als je er niets aan kunt doen.
Dan is die van 13 minder ziek.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook. Maar hij vertelde het ook zo trots
. En dat die zijn buurvrouw van 31 had aangeduwd
.
Wat is dat voor een sicko.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zeiden wij dus ook. Maar hij vertelde het ook zo trots
. En dat die zijn buurvrouw van 31 had aangeduwd
.
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat meisje is zieker. Op je 13e hoor je nog echt schattig en onschuldig te zijn.
Hoe oud was je je eerste keer?quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.
Ja een mafkees derdeklas. Ik kan er niet te lang bij staan want dan erger ik me doodquote:
Oké. Half 10 Sport 1 en om 12 uur komt Enfusion.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, daarna ga ik op de bank zitten en naar de tv kijken.
Ik ben bijna klaar. Alleen de barriers nog.
Nog net 15, 1 maand later en ik zou 16 zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe oud was je je eerste keer?
Okeu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nog net 15, 1 maand later en ik zou 16 zijn.
Toen seks nog vies was.quote:Op maandag 8 november 2010 18:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Toen ik 13 jaar was kwam ik enkel op klassenfeesten en in jeugdhonken. Seks was toen vies.
Ik zou een nieuweling die direct trots zo'n verhalen verteld echt proberen voor lul te zetten. Bij z'n buurvrouw aankloppen om te kijken hoe ze eruit ziet en vragen of het echt klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja een mafkees derdeklas. Ik kan er niet te lang bij staan want dan erger ik me dood. Dit dit jaar voor het eerst bij ons in, vandaar.
We gaven hem wat fireballs. Toen zei die niet zo veel meerquote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou een nieuweling die direct trots zo'n verhalen verteld echt proberen voor lul te zetten. Bij z'n buurvrouw aankloppen om te kijken hoe ze eruit ziet en vragen of het echt klopt.
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.quote:
Wat is de stand tot nu toe?quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.
de tieten nog van vlees warenquote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De gulden nog van hout was, en de mussen te voet gingen.
En wie is koploper? Met wat? En jij?quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee gewoon, vroeg me af wie de jongste was eigenlijk.
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genotquote:
Ik vond die vroeger best lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
We gaven hem wat fireballs. Toen zei die niet zo veel meer
Marseille.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genot.
Ik zal het onthouden voor de honeymoon.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n strandje met helder blauw water, waar je lekker een beetje kunt peddelen en chillen, dat is toch het ultieme genot.
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vond die vroeger best lekker.
Volgens mij is reetveter koploper met eerste keer.quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En wie is koploper? Met wat? En jij?
Haha, staan er ook van die bewonderen de reacties onder over hoe mooi dit is?quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
Soms heb ik echt zo'n moment dat ik denk 'wtf'.Net zoals het meisje (18) dat deze tekening vol trots op Hyves heeft gezet, hahaha.
[ afbeelding ]
True. Sambuca met tabasco.quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.
Dat zijn toch zo'n soort van kauwgums?quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat rv wat anders bedoelt.
Nee, een sterk alcoholische mix met tabasco.quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zijn toch zo'n soort van kauwgums?
Oh men, ik wil daar echt heenquote:Op maandag 8 november 2010 18:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de honeymoon.
Nee, maar er komen wel steeds meer tekeningen online nu.quote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, staan er ook van die bewonderen de reacties onder over hoe mooi dit is?
Die zijn wel beter hoop ik?quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar er komen wel steeds meer tekeningen online nu.
Dat doen ze bij ons niet. Gewoon Sambucaa en een gigantische meuk aan tabasco erin drukkenquote:
Baas is dat héquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Potloodvis het volgende:
Trouwens RV, ik heb zaterdag dat Russisch roulette gedaan in de kroeg. We hadden de kroegbaas aan onze kant en één kameraad van mij was zwaar de sigaar.
Ja, eerst kotste hij de bar onder, toen de wc.quote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, eerst kotste hij de bar onder, toen de wc.Toen kwam hij van de wc af, heeft hij de kroegbaas uitgemaakt voor teringlijder en daarna is hij zwaar kachel naar huis gefietst. De kroegbaas kon er zelf wel mee lachen.
Nou het kan niet echt veel slechter dacht ik zo, maar dat zal dan dus wel. Pics?quote:
Neuk haar en ontken hetquote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef reetveter het volgende:
En wij krijgen een buitenlandse chick in huis. Heeft een huisgenoot geregled omdat die zelf naar het buitenland gaat. Als dat een fatsig wijf is is ze de sjaak.
Ja, maar de kroegbaas deed draaien en het was steeds dezelfde die de rotzooi erin had zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoals het hoort. deden jullie ook echt 6 glaasjes en draaien
?
Hehehequote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar de kroegbaas deed draaien en het was steeds dezelfde die de rotzooi erin had zitten.
Ik durf niet terug te gaan naar haar Hyves.quote:Op maandag 8 november 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou het kan niet echt veel slechter dacht ik zo, maar dat zal dan dus wel. Pics?
Nu met normaal gezicht?quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
HOOO EEENS
zo gek is dat niet
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad. Ik zou mezelf er inderdaad op uitleven.quote:Op maandag 8 november 2010 18:21 schreef reetveter het volgende:
HOOO EEENS
zo gek is dat niet
[ afbeelding ]
Wat? Zij moet zich aanpassen, niet jij.quote:Op maandag 8 november 2010 18:22 schreef reetveter het volgende:
Eigenlijk wil ik geen chick in huis want dan ken je minder fijn op de plee zitten
Gast haal weg, da's mijn nichtje.quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou deze ook wel eens in de poes neuken.
Die komt me heel bekend voorquote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou deze ook wel eens in de poes neuken.
[ [url=ht50001-1136200000/1136177001-1136177100/1136177067_5_5q7M.jpeg]afbeelding[/url] ]
SERIEUS?quote:Op maandag 8 november 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast haal weg, da's mijn nichtje.Ik maak echt geen grapje.
joh wist ik veelquote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bedankt voor het quoten hannes
Ik vond je opmerking wel smakeloos.quote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En maar beweren dat ik geen smaak heb.
neequote:
Dat komt gewoon omdat het je nichtje blijkt te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking wel smakeloos.
Nee. Ik vind het altijd smakeloos als iemand zegt dat ze die wel eens een keertje willen neuken.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat het je nichtje blijkt te zijn.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen die grote praatjes van fokkers, jij zou ook bang voor haar zijn.
Ik ben gewoon een eerlijke jongen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het altijd smakeloos als iemand zegt dat ze die wel eens een keertje willen neuken.
Ik ken een knul van 18 die als profiel foto een tekening van Goku heeft van DBZquote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Potloodvis het volgende:
Soms heb ik echt zo'n moment dat ik denk 'wtf'.Net zoals het meisje (18) dat deze tekening vol trots op Hyves heeft gezet, hahaha.
[ afbeelding ]
In dat geval haat ik eerlijke jongens.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een eerlijke jongen.
Dat is gewoon stoer.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken een knul van 18 die als profiel foto een tekening van Goku heeft van DBZ
Helaas dan.quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In dat geval haat ik eerlijke jongens.
er is geen ons.quote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Potloodvis het volgende:
Sorry WD, gisteren vond ik je wel leuk, maar als je eerlijkheid niet wil waarderen waar moet het dan naartoe met ons?
Nu zijn jullie getekend voor het leven.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
ouders die ruziemaken waar ik bij zit. hou je smoel gewoon. beetje kankeren om niks. nee kon dr ook wel bij hoor, let maar niet op mij en mn zusje
Ik MOET echt zo'n plee net als bij HIMYMquote:Op maandag 8 november 2010 18:22 schreef reetveter het volgende:
Eigenlijk wil ik geen chick in huis want dan ken je minder fijn op de plee zitten
quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
ouders die ruziemaken waar ik bij zit. hou je smoel gewoon. beetje kankeren om niks. nee kon dr ook wel bij hoor, let maar niet op mij en mn zusje
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.quote:Op maandag 8 november 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu zijn jullie getekend voor het leven.
*knuffel voor WD*.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.
echt. gaat kanker nergens over. ik word helemaal ziek van die ruzie om niks elke keer. en dan gaan ze allebei de hele avond lopen mokken en overdreven met dingen dichtdoen doen of dingen expres hard neer zetten.
ik moet ze fucking uit elkaar houden en ze vertellen hun smoel te houden.alsof ik hun moeder ben godverdomme.
die kan ik vandaag wel gebruiken, merci.quote:
Awh.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en het gaat over de file. echt. en schreeuwen dat mn moeder moest bellen. en zij schreeuwen dat ze die telefoon uit dr jatten liet vallen en dat ze toen net in de file stond.
echt. gaat kanker nergens over. ik word helemaal ziek van die ruzie om niks elke keer. en dan gaan ze allebei de hele avond lopen mokken en overdreven met dingen dichtdoen doen of dingen expres hard neer zetten.
ik moet ze fucking uit elkaar houden en ze vertellen hun smoel te houden.alsof ik hun moeder ben godverdomme.
Lekkere tongzoen voor deze sma.quote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oneeens man scheiden is coolquote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Ik kan er ook echt niet tegen dat tegenwoordig ouders om niets uit elkaar gaan.
Vroeger ging je ook niet zomaar scheiden. Kinderen worden daar ook echt gewoon door verneukt; vooral als het op jongere leeftijd gebeurt.
Waarom over scheiden beginnen dan, vriend?quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Vroeger ging je ook niet zomaar scheiden. Kinderen worden daar ook echt gewoon door verneukt; vooral als het op jongere leeftijd gebeurt.
Wil je kinderen? blijf dan maar lekker de komende 18 jaar bij elkaar zonder gedoe.
hoor je het in je kamer nog?quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
soms wil ik echt weglopen. en ik weet niet eens waar ik dan naartoe moet. maar ik ben het zo zat.
ja. die communiceren dan op decibel vliegtuigquote:
Heb jij deze les nooit op school geleerd?quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef wolvendagen het volgende:
soms wil ik echt weglopen. en ik weet niet eens waar ik dan naartoe moet. maar ik ben het zo zat.
fucked upquote:
Volgens mij ben je er behoorlijk van in de war geraakt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja. die communiceren dan op decibel vliegtuig
deze wijsheidquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij deze les nooit op school geleerd?
De steen is het probleem. Dan heb je 3 soorten mensen.
1. De mensen die, als ze bij de steen komen, zich omdraaien en teruglopen.
2. De mensen die om de steen heen lopen.
3. De mensen die de steen oprapen en hem oplossen.
Beter ben je #3 nu.
Ik probeer het altijd op te lossen voor ze en dan gaan ze op mij kankeren dan ik me er niet mee moet bemoeien. ze kunnen echt de pot op.quote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb jij deze les nooit op school geleerd?
De steen is het probleem. Dan heb je 3 soorten mensen.
1. De mensen die, als ze bij de steen komen, zich omdraaien en teruglopen.
2. De mensen die om de steen heen lopen.
3. De mensen die de steen oprapen en hem oplossen.
Beter ben je #3 nu.
mweeh, knuffelquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je de scheiding goed regelt en niet de kinderen tegen de ander opstookt, vind ik dat wel beter dan jaren lang samen blijven met een spanning die te snijden is.quote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:
Over ouders gesproken:
Wil je kinderen? blijf dan maar lekker de komende 18 jaar bij elkaar zonder gedoe.
hoezo? 85 decibel is een aardig hoog geluidsniveau.quote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er behoorlijk van in de war geraakt.
same herequote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik bemoei me nooit met ruzies van mijn oudersmja de laatste waar ik bij was is dan ook al 4/5 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |