Ja, Venlo of Roermond zal het voor mij ook wel worden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens Maastricht![]()
of Venlo XD.
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet eens Maastricht![]()
of Venlo XD.
Ik moet het nog halen.quote:
Volgens mij woon jij echt in Thorn of Kelpen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik blijf fijn in het midden plakken.
Kersenvloaiquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.
Echt he. Zuiderlingenquote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kijk al die mensen warmlopen voor Carnaval dan.
Als hun Carnaval vieren zit ik in de club te chillen op Hiphop en House.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Zuiderlingen![]()
. De tyfus.
Nee, nog een stukje naar boven.quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij echt in Thorn of Kelpen ofzo.
Met Q-day is de koningin wel in MIJN town dus kom niet hatenquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in Limburg komen. Ik heb nog even de tijd om te bedenken of ik me gewoon ziek zal melden.
Wat ligt daar? Horn? Baexem?quote:Op maandag 8 november 2010 16:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, nog een stukje naar boven.
Nou nou poe poequote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met Q-day is de koningin wel in MIJN town dus kom niet haten.
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ikquote:
Daar is iedereen altijd verkleed en geschminkt.quote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ik?
Nee, dan moet ik kiezen. Kan ik nietquote:Op maandag 8 november 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ally waarom niet bij Carnaval naar Damsco gaan. Meet met Otis, Laki, Chris en ik?
Inderdaad, carnaval in Brabant is ook niet leuk en gezellig.quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Amsterdam op een normale donderdag, vrijdag of zaterdag is zes keer zo leuk als een heel weekend carnaval in Brabant.
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, Amsterdam op een normale donderdag, vrijdag of zaterdag is zes keer zo leuk als een heel weekend carnaval in Brabant.
Draaien ze daar ook Starkoo dan.quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Hier wel iig.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Draaien ze daar ook Starkoo dan.
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was vorige keer met carnaval in Brabant.
?quote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Serieus Otis ik zou geen oog meer dichtdoen.
Ik heb het naar een nieuw level getild.quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.
Dus CN mag het daar wel vieren, maar Otis niet.quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mensen uit de Randstad die carnaval komen verneuken.
Ik vind het jammer dat je de consequenties van je racistische gedrag op mij probeert af te schuivenquote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Serieus Otis ik zou geen oog meer dichtdoen.
quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
Loup naor d'n tap toe Lei. Nim wat te zoepe mei.
Sowiesoquote:Op maandag 8 november 2010 16:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis vind je die chick van Mijn Baby ook kankerlief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |