dunnoquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, Bobby V heeft zo'n nummer achter een piano. Help even.

quote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, Bobby V heeft zo'n nummer achter een piano. Help even.

Omdat ik smaak heb? ok okquote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, nu snap ik weer waarom ik dacht dat je een negro was.

de meerderheid wilde hetquote:Op maandag 8 november 2010 16:30 schreef Skylark. het volgende:
is het CARNAVAL zet CN NEGERMUZIEK op

Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'
 Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'  

Alsof het ergens anders uberhaupt leuk isquote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
Carnaval. Ik ga het dit jaar vieren in Brabant.
 . Ik moet het in Limburg vieren denk ik
. Ik moet het in Limburg vieren denk ik  

.
.

hahahahahaha laggequote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even TVOH aan het kijken. En zo'n vader heeft echt een geniale opmerking.Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'

tuurlijkquote:

Boh, hoe ver ga je Limburg in?quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof het ergens anders uberhaupt leuk is. Ik moet het in Limburg vieren denk ik

.

hahahahaha. "je hebt geluk dat ik je niet kan quoten" hahaquote:Op maandag 8 november 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
Je hebt geluk dat ik je niet kan quoten, wigger.

quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben even TVOH aan het kijken. En zo'n vader heeft echt een geniale opmerking.Die kerel heeft zo'n pofzak op zijn hoofd. Die vader zo: 'Zo zingt hij onder de douche ook, daarom hebt die z'n badmuts op.'
 !
 !  !
 !  !
 !  !
 !  !
 !  !
 !  !
 !  !
 !  !
 !

Weet ik nog niet. Waar ik woon is net Brabant. Was 2 jaar terug in Den Bosch. Is Breda leuk?quote:

Ja waar ik woon is cv ook echt tof. Maar Limburg. Daar heb ik echt niets mee.quote:Op maandag 8 november 2010 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof het ergens anders uberhaupt leuk is. Ik moet het in Limburg vieren denk ik

.

Breda, Den Bosch en Tilburg zijn leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Waar ik woon is net Brabant. Was 2 jaar terug in Den Bosch. Is Breda leuk?

Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Boh, hoe ver ga je Limburg in?
 . Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen
. Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen  .
.

Ik ga gewoon elke dag naar een andere plek.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Breda, Den Bosch en Tilburg zijn leuk.

HAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT FUCKEDquote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ik. Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen
.

of Venlo XD.
 of Venlo XD.

Ik blijf fijn in het midden plakken.quote:Op maandag 8 november 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel ver. Vaals. En ook nog in Kerkrade of Heerlen denk ik. Weert heb ik al gehad, is niet goed bevallen
.

picsquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef tliciouz het volgende:
En ik trek het grootste sletten pakje aan wat er is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |