Noteer maar dan. Ik weet haar naam alleen niet, dus we moeten haar maar vernoemen naar een SC-chick.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit lijkt op een verrassing van 120 kilo.
Omdat ik 1 van de 10 niet top10/25 waardig vindquote:
Trace haar gewoon terug.quote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Noteer maar dan. Ik weet haar naam alleen niet, dus we moeten haar maar vernoemen naar een SC-chick.
Same here babyquote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef reetveter het volgende:
Morgen tentamen en ik heb nog niks gedaan![]()
Ik haal nu net he tplastic van het boek af dus ik ben al op wegquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Same here babyga wat doen dan!
Goede start Succesquote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik haal nu net he tplastic van het boek af dus ik ben al op weg
Jij ook. Wat voor vak heb je morgen?quote:Op maandag 8 november 2010 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goede start Succes
Ik ga weer eventjes leren
que?quote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
Ik heb gewoon geen fucking pen meer omdat ik ze allemaal gebruikt heb voor een pijp
Ouwe wijven klerenquote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze mensen![]()
![]()
. En dan vooral deze man:
[..]
Met pennen?quote:
Eindelijk kwaliteit.quote:
jouw wereldbeeld is echt helemaal naar de kanker he? 16 vriend.quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ouwe wijven kleren
Ouwe wijven ring
Ouwe wijven klauwen.
= oud wijf.
wat lol jonge. kom niet haten omdat je eigen pics niet gewaardeerd wordnequote:
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.quote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Chris die Nancy woont volgens mij ergens hier in de buurt.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe even wat research, misschien wil ze aanwezig zijn bij de prijsuitreiking.
De manier waarom haar zij haar wimpers doet vind ik altijd maar matig. Ziet er meteen zo goedkoop/dom uit.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
Dit is wel een schatje.
[ afbeelding ]
Jij altijd godin.quote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
Mag ik mijn mening geven over de top 25?
WATquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De manier waarom haar zij haar wimpers doet vind ik altijd maar matig. Ziet er meteen zo goedkoop/dom uit.
2de is beter
Jij bent een vrouw, jij hebt geen mening.quote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
Mag ik mijn mening geven over de top 25?
Kun je me uphooken :$.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
En ik gok dat deze wat voor Sky is.
[ afbeelding ]
Nu is het zo .. niet gelijkmatig verspreid :pquote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
hoe moet je je wimpers anders doen?!
C_N en ik zijn gewoon verliefd op Merel1, en Sarah Lou is kk geil.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sarah lou en Merel1 zijn echt lelijk. Kankerlelijk.
Jouw 2 keuzes zijn allebei lekker.
Deze bitch heeft smaak.quote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jouw 2 keuzes zijn allebei lekker.
Deze jongedamequote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh dat is Elske uit Heerenveen, hoe kom je daarop.quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
Dit is wel een schatje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |