Ja, ik dacht dat ze hem misschien gevonden had of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ze toch niet. Hij is ontsnapt en hopelijk overleeft hij het goed buiten.
Draai je nou de rollen om hierquote:Op maandag 8 november 2010 13:38 schreef reetveter het volgende:
bt ik krijg nog een fles razz van je
JA, doe ik voor je!quote:
Jezus Mouzur.quote:Op maandag 8 november 2010 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Bt is vast begonnen met roken toen der parkiet dood ging.
TR gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Bt is vast begonnen met roken toen der parkiet dood ging.
Baby don't goquote:
Het is dan ook wel ontzettend geestig als mensen hun huisdier verliezen waar ze veel om geven.quote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het grappig vindt.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Baby don't go
I just want you here
right by your side
Idd, ik lach er nu ook keihard om dat ik m'n kater kwijt benquote:Op maandag 8 november 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dan ook wel ontzettend geestig als mensen hun huisdier verliezen waar ze veel om geven.
quote:
Inb4 "Issie ook weggelopen"quote:Idd, ik lach er nu ook keihard om dat ik m'n kater kwijt ben
Zullen we samen zo'n pet maken en warme chocolademelk drinken bij de open haard drinken als we klaar zijnquote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef reetveter het volgende:
binnenkort is jack parow weer in groningen
Geen dag zonder een lach of niet dan?quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok
[..]
Idd, ik lach er nu ook keihard om dat ik m'n kater kwijt ben
Nein, kan nauwelijks uit door die kut stage.quote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef reetveter het volgende:
He mouzer, nog een beetje gehosseld dan?
quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
Ik ben mij er eentje. Mouzer en hosselen
Inderdaad daar doe ik niet aan; respectloos tov meisjes.quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
Ik ben mij er eentje. Mouzer en hosselen
Nee, hij kreeg vinnen, dook vervolgens in de zee en daarna heb ik m nooit weer gezienquote:
......... Nou.. Absoluutquote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen dag zonder een lach of niet dan?
[..]
Nein, kan nauwelijks uit door die kut stage.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, wie heeft de grootste penis, jij of Bobby?
een natte kater.... weer eens wat ander dan een.. nee laat maarquote:Op maandag 8 november 2010 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, hij kreeg vinnen, dook vervolgens in de zee en daarna heb ik m nooit weer gezien
Walgelijk om zoiets te vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
Dqod, wie heeft de grootste penis, jij of Bobby?
"Bwohohoho" u_uquote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een natte kater.... weer eens wat ander dan een.. nee laat maar
Hij bedoelde het niet kwetsend Bobbyquote:
quote:
Tozzzz.. Ik heb geen honden in m'n broekjequote:
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Bwohohoho" u_u
[..]
Hij bedoelde het niet kwetsend Bobby![]()
Ik knuppel je neer met dat wat in mijn broekje zit als je niet uitkijktquote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef Salatrel het volgende:
idd het is niet eerlijk want bobby is natuurlijk gewoon een asian...
We have very small penisquote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef Salatrel het volgende:
idd het is niet eerlijk want bobby is natuurlijk gewoon een asian...
Tegen wie heb je het nou? Het is handiger als je gewoon quotes gebruikt hoor.quote:
Dank je wel, warrior princess.quote:Op maandag 8 november 2010 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik knuppel je neer met dat wat in mijn broekje zit als je niet uitkijkt
Beetje Bobby beledigen. Vuillak
AYAYAYAYAYAAAAAAAAAYYquote:
Nee ik vind het serieus niet grappig. Ik was gehecht aan m'n parkiet en nu is 'ie weg en ik heb geen idee waar het arme beestje gebleven is.quote:
Ze is niet te vergelijken met Xena. Dqod is vele malen stoerder. u_uquote:
Over een gothic warrior princess en iemand die denkt dat het lachen is als je je huisdier kwijtraaktquote:
Dat aardappels onder de grond groeien itt normale appels.quote:
Ik voel me gevleidquote:Op maandag 8 november 2010 14:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet te vergelijken met Xena. Dqod is vele malen stoerder. u_u
Amen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik vind het serieus niet grappig. Ik was gehecht aan m'n parkiet en nu is 'ie weg en ik heb geen idee waar het arme beestje gebleven is.
Ik vind daar werkelijk waar niets grappigs aan, dus ik zou het waarderen als je stopt met er grappen over maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |