Ik kwijlde een beetjequote:Op maandag 8 november 2010 09:55 schreef Salatrel het volgende:
ik heb een afro pruik... is dat lang genoeg?
watquote:
Kinkyquote:
quote:
Hallon!quote:
Welke aflevering?quote:
Laatste van seizoen 3quote:
Wtf, daar ben ik nog geeneens.quote:
Kijk es ff door dan jongeuhh!!quote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, daar ben ik nog geeneens.Trouwens, als vampieren zichzelf niet in de spiegel kunnen zien, hoe doen ze hun haar etc. dan?
Leuk, intelligente en gedreven meisjes. Maar nog steeds rook je.quote:Op maandag 8 november 2010 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had een 8,8 voor een opdracht die ik pas heb gemaakt
quote:Op maandag 8 november 2010 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had een 8,8 voor een opdracht die ik pas heb gemaakt
Dankjequote:
Doe je niets aanquote:Op maandag 8 november 2010 11:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk, intelligente en gedreven meisjes. Maar nog steeds rook je.
quote:
Nee, joh.quote:
Voor mij wel, honing. Voor mij wel. Je kon dansen ook nog. Je wilt dit niet kapot maken met die zwakkerenhobby van je, jij bent meer dan dat.quote:
jamaar BT is een prinsesje. haar ouders betalen allesquote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh.Look out, da's goedkoper.
Hmm, daar zeg je me wat.quote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jamaar BT is een prinsesje. haar ouders betalen alles
Dit gaat dr punten kosten op de driehoek van mouzurquote:Op maandag 8 november 2010 11:33 schreef MouzurX het volgende:
Bt rookt?
Turn off
Wanneer ben je met die kankerhobby begonnen?
Zekers.quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit gaat dr punten kosten op de driehoek van mouzur
Haha, deze man. Op hoeveel punten stond ze eerst dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zekers.
Persoonlijkheid: -2 punten. (jezelf niet kunnen weerhouden om aan zo'n verslaving te beginnen/door groepsdruk er aan gaan beginnen = faal op persoonlijkheid gebied)
Slimheid: -3 punten (aan roken beginnen is gewoon kanker dom)
Lekkerheid: -3 punten (aangezien je van roken lelijk wordt)
Hmm iets gemiddelds...22 punten 7-7-8 zeg maar.quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, deze man. Op hoeveel punten stond ze eerst dan?
Bij mij scoort ze 3 negensquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm iets gemiddelds...22 punten 7-7-8 zeg maar.
Persoonlijkheid: 8
Slimheid: 7
Lekkerheid: 7
Oke iets te overdreven .. alles -1quote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
Maar nu heeft ze dus een 4 voor lekkerheid? ohshit
Ik zou niet durven tli =$. Maar mouzur heeft een driehoek.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef tliciouz het volgende:
Zijn jullie nu serieus punten aan het geven?
Nou, echt slim ben je niet natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik scoor gewoon 3 keer een tien natuurlijk.
de chart gaat niet hoog genoeg voor jouquote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik scoor gewoon 3 keer een tien natuurlijk.
Whuuut.quote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, echt slim ben je niet natuurlijk
Anders was je wel met mij ipv met lasterquote:
Maar ik dacht dat jij mij niet zag zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders was je wel met mij ipv met laster [ afbeelding ]
IMPOSSIBLEquote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij mij niet zag zitten.
Die driehoek werkt jonge.quote:Op maandag 8 november 2010 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou niet durven tli =$. Maar mouzur heeft een driehoek.
Watquote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die driehoek werkt jonge.
Maar het gaat meer om het totaal aantal punten ... 95% van de meisjes heeft er maar 21-23
Hihihihi Lakiquote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij scoort ze 3 negensLees je mee, BT?
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zekers.
Persoonlijkheid: -2 punten. (jezelf niet kunnen weerhouden om aan zo'n verslaving te beginnen/door groepsdruk er aan gaan beginnen = faal op persoonlijkheid gebied)
Slimheid: -3 punten (aan roken beginnen is gewoon kanker dom)
Lekkerheid: -3 punten (aangezien je van roken lelijk wordt)
Ik ook niet. Maar per week wel ongeveerquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihi Laki!
[..]
Stel je niet zo aan zegik knal geen pakje per dag weg hoor.
Ja, ik ook zoiets. Zie niet in wat daar mis mee is!quote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar per week wel ongeveer
mensen die alleen roken bij het uitgaan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die niet roken als ze hebben gedronken.
Idd. Mensen met discipline.quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die alleen roken bij het uitgaan.
Het is dat je gelijk hebt.. Maar anders.........quote:
mss wel 11quote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef MouzurX het volgende:
Maarja dit topic is wel echt al 10 keer in de sc langsgekomen
Het stinktquote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
en kanker krijg je overal van. Dus dat pakje per week kan ook nog wel.
Dat is alleen maar beter, knul.quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die alleen roken bij het uitgaan.
Fijn dat je hem vertelt hoeveel geld het kost, dat wist hij vast zelf nog niet.quote:Op maandag 8 november 2010 13:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het stinkt
Tis goor
Kost veel geld.
Anders wat, met je grote smoel?quote:Op maandag 8 november 2010 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is dat je gelijk hebt.. Maar anders......... [ afbeelding ]
Nee, dit is juist een extra reden om te blijven roken.quote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking ga je stoppen met roken voor mij?
Anders maakte ik m'n zin af, geakkkquote:
Waardeloze comeback. Echt.quote:
Kk ziek. Echtquote:
Dan kunnen ze later opstaan.quote:Op maandag 8 november 2010 13:23 schreef reetveter het volgende:
Waarom gaan sommigen nou hun nagels lakken in de trein. Die meuk stinkt gigantisch.
Beter dat dan dat ze telefoongesprekken houden die iedereen kan horen. Of nog erger, muziek door die telefoontjes laten galmen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:23 schreef reetveter het volgende:
Waarom gaan sommigen nou hun nagels lakken in de trein. Die meuk stinkt gigantisch.
Nee niet doen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:24 schreef reetveter het volgende:
Zal ik dan toch de eerste van al mijn vrienden zijn die dit topic leuk vindt
Wie.quote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef reetveter het volgende:
ze heeft ook een mini rokje aan die niets aan de verbeelding overlaat. Ik schat haar 14 of 15
Die d'r nagels zit te lakkenquote:
Eh, nee.quote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Breathtaking ga je stoppen met roken voor mij?
Serieus .. ga doodquote:Schaatjeeeee (ll.)
jy was hier net en liet je hyves aanstaan(6)
dus ik gaa dit weer even opnieuw schrijven; D
je moet even weten:
-dat ik héél veel vn jou hou.
-that you always be my #01
-dat wy gwn niet te breken zyn!
-dat ik altyd voor je klaarsta~!
oftewel:
bff(l)
schatje schatje,
deze tijd is echt super met jouw!
je bent echt veel voor me gaan betekenen,
het is alleen maar lachen met jou en nooit ruzie,
je bent echt een speciaal meisje voor mijj, en dat heeft ook een speciaal plekje in me hart.
ik zal tijden met jou nooit vergeten.
begin zonder einde<3.
(l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l) (l)
Schaaaaat. (l) (l) (l) .
je was vergeten je hyves uit te loggen; dus een halve inbraak :ninja: .
kebaaaaaaab. okee, ik ben verveeld uhu, dat klopt.. nu jij weg bent :-( :-( :'-( .
ik begin zin te krijgen in gala! :-| .
okee.. maar wat ik wou zeggen was ; ahummm. . *schraapt keel*.
ik hou van jou! (l) (l) .
ik zal er voor je zijn! (l) (l) .
ik wil jou NOOIT meer kwijt! (l) (l) .
ik zal geen ik zijn zonder jou! (l) (l) .
met andere woorden :
wij voor altijd :hearts: .
niet te breken.
we kennen elkaar al van kleins af aan.
we hebben up's and down's gehad.
maar we kwamen er samen uit ;
dát is echte vriendschap.
en dat is niet te koop.
maar daar moet je dingen voor over hebben. (l) (l) .
24/7 babieeee. (k) .
quote:Op maandag 8 november 2010 13:43 schreef MouzurX het volgende:
Bt is vast begonnen met roken toen der parkiet dood ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |