Nee, joh.quote:
Voor mij wel, honing. Voor mij wel. Je kon dansen ook nog. Je wilt dit niet kapot maken met die zwakkerenhobby van je, jij bent meer dan dat.quote:
jamaar BT is een prinsesje. haar ouders betalen allesquote:Op maandag 8 november 2010 11:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh.Look out, da's goedkoper.
Hmm, daar zeg je me wat.quote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jamaar BT is een prinsesje. haar ouders betalen alles
Dit gaat dr punten kosten op de driehoek van mouzurquote:Op maandag 8 november 2010 11:33 schreef MouzurX het volgende:
Bt rookt?
Turn off
Wanneer ben je met die kankerhobby begonnen?
Zekers.quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit gaat dr punten kosten op de driehoek van mouzur
Haha, deze man. Op hoeveel punten stond ze eerst dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zekers.
Persoonlijkheid: -2 punten. (jezelf niet kunnen weerhouden om aan zo'n verslaving te beginnen/door groepsdruk er aan gaan beginnen = faal op persoonlijkheid gebied)
Slimheid: -3 punten (aan roken beginnen is gewoon kanker dom)
Lekkerheid: -3 punten (aangezien je van roken lelijk wordt)
Hmm iets gemiddelds...22 punten 7-7-8 zeg maar.quote:Op maandag 8 november 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, deze man. Op hoeveel punten stond ze eerst dan?
Bij mij scoort ze 3 negensquote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm iets gemiddelds...22 punten 7-7-8 zeg maar.
Persoonlijkheid: 8
Slimheid: 7
Lekkerheid: 7
Oke iets te overdreven .. alles -1quote:Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
Maar nu heeft ze dus een 4 voor lekkerheid? ohshit
Ik zou niet durven tli =$. Maar mouzur heeft een driehoek.quote:Op maandag 8 november 2010 12:03 schreef tliciouz het volgende:
Zijn jullie nu serieus punten aan het geven?
Nou, echt slim ben je niet natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik scoor gewoon 3 keer een tien natuurlijk.
de chart gaat niet hoog genoeg voor jouquote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef tliciouz het volgende:
Ik scoor gewoon 3 keer een tien natuurlijk.
Whuuut.quote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, echt slim ben je niet natuurlijk
Anders was je wel met mij ipv met lasterquote:
Maar ik dacht dat jij mij niet zag zitten.quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders was je wel met mij ipv met laster [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |