Dit ook ja.quote:Op maandag 8 november 2010 01:07 schreef Sok. het volgende:
Hier in t dorp wonen ook behoorlijk wat appetijtelijke minderjarige meisjes.
Ik durf het sowieso niet aan om hier een move op te maken![]()
a. als je faalt weet heel t dorp t
b. als t lukt/faalt heb k boze broers en zussen
c. krijg rare verhalen te horen in t café
Ik neem heus niet alles te serieus, maar de SC heeft nou niet echt een ouder dan 16 track record wat foto's van meisjes betreft hequote:Op maandag 8 november 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij neemt alles te serieus. We joken maar een beetje als we zeggen '19 jaar' 'te oud/ik moest overgeven'. Ik doe gerust ook leeftijdsgenoten en meisjes die ouder zijn. Laten we zeggen, 15-23.
Ja, dat imago heeft Jos dus ook in t dorpquote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het kutte is dat je wel een imago krijgt. Ik krijg elke uitgaansavond wel weer grappen van meisjes en anderen dat ik niet weer een 15-jarige moet regelen.
Je moet af en toe ook serieuzen dingens kunnen bespreken. Niet worry'en jij.quote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we over seks praten nu? we zijn nu al wel heel lang serieus aan het praten. it worries me
Ik schijn smetvrees te hebben, omdat ik om 10 uur al opstond de laatste keer, ging douchen, vervolgens ging zeuren dat zij moest douchen en zei dat ik haar niet meer aanraakte voordat ze ging douchen, vervolgens zei ze dat ze nog wilde slapen en toen dacht ik het is goed met je en ben ik gaan fifa'enquote:Op maandag 8 november 2010 01:09 schreef Allure_ het volgende:
Zullen we over seks praten nu? we zijn nu al wel heel lang serieus aan het praten. it worries me
Alles aan deze post is fout.quote:Op maandag 8 november 2010 01:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik schijn smetvrees te hebben, omdat ik om 10 uur al opstond de laatste keer, ging douchen, vervolgens ging zeuren dat zij moest douchen en zei dat ik haar niet meer aanraakte voordat ze ging douchen, vervolgens zei ze dat ze nog wilde slapen en toen dacht ik het is goed met je en ben ik gaan fifa'en.
Okay seks klaar terug naar discussie.
Ik pak het matje wel en ga naast jouw bed liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Wie gaat er mee, lepeltje lepeltje?
Niemand? Oke.
Ik schuif je met plankje en al onder mijn bed.quote:Op maandag 8 november 2010 01:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga slapen. Wie gaat er mee, lepeltje lepeltje?
Niemand? Oke.
quote:Lady Gaga is de grote winnares van de MTV EMA 2010. De Amerikaanse zangeres kreeg drie awards, onder meer die voor de beste zangeres. Justin Bieber zat haar met twee onderscheidingen op de hielen. De 16-jarige Canadese zanger kreeg onder meer de muziekprijs voor beste zanger.
De prijzen werden zondagavond in de Spaanse hoofdstad Madrid uitgereikt. Het was de zeventiende editie van de toekenning van de onderscheidingen.
De Californische rockband Linkin Park kreeg de prijs voor de beste live act en de Duitse poprockband Tokio Hotel ging aan de haal met de titel beste 'world stage' optreden. De Amerikaanse rapper Eminem is volgens de organisatie de beste hiphopper.
De onderscheiding beste new act ging naar de Amerikaanse zangeres Ke$ha en die voor beste alternative naar haar landgenoten van de band Paramore. De Amerikaanse band Bon Jovi is uitgeroepen tot global icon. Katy Perry (ook Amerikaans) maakte voor California Gurls de beste video.
quote:Op maandag 8 november 2010 01:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik schuif je met plankje en al onder mijn bed.
Dorpen zijn sowieso kut voor dat soort dingen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:07 schreef Sok. het volgende:
Hier in t dorp wonen ook behoorlijk wat appetijtelijke minderjarige meisjes.
Ik durf het sowieso niet aan om hier een move op te maken![]()
a. als je faalt weet heel t dorp t
b. als t lukt/faalt heb k boze broers en zussen
c. krijg rare verhalen te horen in t café
Er was nog een ander topic open.quote:Op maandag 8 november 2010 07:06 schreef Chai het volgende:
[KLB MOOI SC #3649] Met gunfactor
Waarom is deze gesloten na 135 posts?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:17 schreef Japsnars het volgende:
En nu naar school, groetjes aan iedereen behalve Otis
ik ken iedereen.quote:Op maandag 8 november 2010 01:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dorpen zijn sowieso kut voor dat soort dingen.
Als je een leuk meisje ziet die JIJ nog niet kent; kent een maat van je haar wel .. en meteen haar hele voorgeschiedenis.
Wehe.quote:
Sorry schat.quote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb qua uiterlijk m'n ideale meisje allang gevonden :$. Maar die is al bezet.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:26 schreef Salatrel het volgende:
er is geen banger hart.... dan dat van mij
Niksquote:
Ik vond t prachtig.. Het raakte mijn tere zieltjequote:Op maandag 8 november 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
ik dee gewoon zinnetje meezingen met de radio
ik heb zelf een hart van steen
Doe wel je pruik op danquote:
Jongeuh, ik was even met mamalief aan t praten.. Waarom direct haten danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |