Hoe oud was je?quote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.
Ja, ik had laatst ook iemand die precies met me matchde qua mijn lijstje. Maar hij had een karakter wat ik niks vondquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb qua uiterlijk m'n ideale meisje allang gevonden :$. Maar die is al bezet.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst ook iemand die precies met me matchde qua mijn lijstje. Maar hij had een karakter wat ik niks vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
ROCKET POWER IN THIS BITCHquote:Op maandag 8 november 2010 00:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.
Ik zou sowieso geven, leek me niet het vermelden waard.quote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Post ik een keer een 'zou je geven' foto reageert er niemand
gevalletje verkeerde doelgroep + er was een interessant main onderwerpquote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Maisnon het volgende:
Post ik een keer een 'zou je geven' foto reageert er niemand
die beatquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef Otis2.0 het volgende:
en er is niemand zo mooi als mijn baaabyyyyyyy
quote:Op maandag 8 november 2010 00:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Leuk, ze ziet er niet uit als 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer gevenquote:Op maandag 8 november 2010 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Wel serieuze praat hier, het lijkt bijna de Nachtserenade. Allure, kon jij dansen trouwens? Ik heb daar een zwak voor bij meisjes wanneer ze zeggen dat ze 'op dansen zitten'.. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
Verkeerde doelgroep???????quote:Op maandag 8 november 2010 00:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
gevalletje verkeerde doelgroep + er was een interessant main onderwerp
19quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, ze ziet er niet uit als 15.
[..]
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer geven. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
jaquote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verkeerde doelgroep???????
?
Omdat ze niet 16 is??
Ja, voor de aanwezigen op dit moment wel.quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Verkeerde doelgroep???????
?
Omdat ze niet 16 is??
Yes, kloptquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik rook ook. Ik vind het bij sommige jongens ook echt sexy staan als ze roken.
Je eigen succes moet nooit afhankelijk zijn van anderen, vond je het echt ook leuk dan? Dan had je door kunnen gaan. Of hoefde je er voor jezelf niet mee verder te gaan na dat gebeuren met die lerares?quote:Op maandag 8 november 2010 00:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel altijd gedanst vroeger. Maar omdat er alleen maar kankerwijven in de groep zaten wilde de lerares ons geen les meer geven. Vanaf toen ook niet meer gedanst.
Mijn voorkeur ligt bij meisjes die ~ 2, 3 jaar jonger zijn. Big deal.quote:Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat je serieus loopt te trollen. Dat jullie dat allemaal lopen te doen met jullie 14 jarige meisjes. Op het begin weet ik, dat dat wel het geval was. Maar jullie zijn er door de tijd heen echt in gaan geloven he
Ik had het niet per se over 14jarigen, maar ik heb niks met vrouwen ouder dan 25. Echt een paar vind ik maar aantrekkelijk, maar het is een ver van mijn bed show.quote:Op maandag 8 november 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dat je serieus loopt te trollen. Dat jullie dat allemaal lopen te doen met jullie 14 jarige meisjes. Op het begin weet ik, dat dat wel het geval was. Maar jullie zijn er door de tijd heen echt in gaan geloven he
Ja, ik vond het ook echt leuk. Nu nog steeds. Maar er was maar 1 andere vereniging in de buurt en die was alsnog ver weg. Bovendien was ik toen te druk met rebelleren.quote:Op maandag 8 november 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je eigen succes moet nooit afhankelijk zijn van anderen, vond je het echt ook leuk dan? Dan had je door kunnen gaan. Of hoefde je er voor jezelf niet mee verder te gaan na dat gebeuren met die lerares?
En slaaplekker Breathtaking.
Ik weet niet, ik heb niks met celebs.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Maisnon het volgende:
Je doet net alsof ze fucking bejaard zijn
Dat is iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn voorkeur ligt bij meisjes die ~ 2, 3 jaar jonger zijn. Big deal.
Mwa, ik schenk niet echt aandacht aan posts met celebs erin, die filter ik al onderhand door alle posts van Bobby en IQM.quote:Op maandag 8 november 2010 00:59 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar je gaat me niet vertellen dat je geen mening hebt over hoe ze eruit zien. Als het over the Hills gaat ineens wel toch?
nicequote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Soms zijn mijn posts in PUB zo gek nog niet.
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14quote:Op maandag 8 november 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In mijn situatie kom je dan bij meisjes van 15.
Persoonlijke aanval op chuckquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14
Rustig maar. En als 21-jarige serieus meisjes van 14 willen raken... vind ik ook weer te ver gaan. Maar kijken mag. En nog wel wat meer.quote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zeg ik dat dan? dat dat niet zo is? Ik heb het over dingen als 21 en 14
ik heb de 14 jarigen afgezworen.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 01:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik heb de 14 jarigen afgezworen.
ze zijn allemaal 15 geworden.
Dat klopt. Ik heb die eenzame strijd heel lang gevoerd, maar dit is gewoon wat hun bindt in de SC. Een raakvlakquote:Op maandag 8 november 2010 01:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga anders ff lekker mee zitten doen nu, je vind het zelf ook nooit iets
Neehoor, want ik spreek die kerel + zijn vriendengroep regelmatig, en er zijn er veel die ook naar zulke vrouwenmensen kijken. En die zijn dus rond de 22/23.quote:Op maandag 8 november 2010 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Die shit is overal not done behalve op internet en vooral in deze SC
Dat is echt niet zo hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 01:03 schreef Maisnon het volgende:
Die shit is overal not done behalve op internet en vooral in deze SC
Jij neemt alles te serieusquote:Op maandag 8 november 2010 01:04 schreef Maisnon het volgende:
Oh en nog iets Sky, ik kan me herinneren dat je 2 oudere vrouwen had versierd en dat vol trots liep te verkondigen hier
En dit.quote:Op maandag 8 november 2010 01:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij neemt alles te serieus. We joken maar een beetje als we zeggen '19 jaar' 'te oud/ik moest overgeven'. Ik doe gerust ook leeftijdsgenoten en meisjes die ouder zijn. Laten we zeggen, 15-23.
Ik heb ook een vriendin die op dr 15e iets had met iemand van 24, dat vonden we toen ook raar maar ze was op zich wel vroeg volwassen en slim. Het scheelt dus inderdaad van persoon tot persoon, dat is wel waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |