We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaasquote:Op maandag 8 november 2010 00:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg. Ik had meer matchscore verwacht.
[..]
Doorbreken die shit.
Nu maak je me wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaas. Ik heb ook een lijstje namelijk.
-Indoquote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen misschien ook wel meer, maar het mag niet zo zijn helaas. Ik heb ook een lijstje namelijk.
Mag ik hem voor je maken?quote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ongeloofwaardigquote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?
allemaal zegt zequote:
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Mijn lijstje:
- spang
- leuk
- interessant
- aardig
- slim
ONEE DAT IS DE 5HOEK VAN MOUZUR![]()
21 punten voor deze reactiequote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je een chick willen waarbij daar iets van ontbreekt.
Okequote:Op maandag 8 november 2010 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
allemaal zegt zesowieso die 2 van mij
Ey lieve vriendin, doe even niet stoer en zeg dat mijn lijst klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Kwart indo is wel kanker lekker
Maar da's dan misschien weer geen relatie materiaal
.
goed begin.quote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Uiterlijk:
- Tussen de 1,85 en 1,95 lang
- Mooi dik haar
- Lichtgekleurde ogen
- Wel een beetje breed/spieren maar niet té
- Redelijk volle lippen want dunne vind ik niet lekker zoenen
Intellectuele capaciteiten:
- Intelligent
- Liefst student aan universiteit
- Gedisciplineerd (ondanks dat ik dat zelf niet ben vind ik het wel aantrekkelijk)
- Ambitie
Verder qua persoonlijkheid:
- Lief tegen mij
- Lief tegen andere mensen
- Stoer
- Woest aantrekkelijk
- Charmant
- Spontaan
- Makkelijk in de omgang
- Niet verlegen
Zoiets!
Walgelijk, Chucks dromen in de grond boren bij het eerste punt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
Uiterlijk:
- Tussen de 1,85 en 1,95 lang
- Mooi dik haar
- Lichtgekleurde ogen
- Wel een beetje breed/spieren maar niet té
- Redelijk volle lippen want dunne vind ik niet lekker zoenen
Intellectuele capaciteiten:
- Intelligent
- Liefst student aan universiteit
- Gedisciplineerd (ondanks dat ik dat zelf niet ben vind ik het wel aantrekkelijk)
- Ambitie
Verder qua persoonlijkheid:
- Lief tegen mij
- Lief tegen andere mensen
- Stoer
- Woest aantrekkelijk
- Charmant
- Spontaan
- Makkelijk in de omgang
- Niet verlegen
Zoiets!
Sorry Chuckquote:Op maandag 8 november 2010 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Walgelijk, Chucks dromen in de grond boren bij het eerste punt.
Nee, jouw lijst klopt nietquote:Op maandag 8 november 2010 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey lieve vriendin, doe even niet stoer en zeg dat mijn lijst klopt.
Hurtsquote:Op maandag 8 november 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry Chuckik hou van lange boiiiiiis, ik kan het ook niet helpen
quote:Op maandag 8 november 2010 00:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem voor je maken?
- 16 jaar
- baardgroei (paradox icm vorige?)
- kort haar
- gespierd
- buikje (defineer buikje)
- swag (defineer swag)
2kg teveel om het compleet strak te zijn, swag is niet definieerbaarquote:
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilquote:Op maandag 8 november 2010 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ademhalend rookt, dat moet ik echt niet hebben - ik heb je lijstje niet gelezen. Maar stiekem wel. Je weet in ieder geval wat je wilt.
Wil je een blowjob uit medelijdenquote:
Alsnog. Ik vind het zo'n zwakte bij vrouwen die roken.quote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilals je dat niet weet kom je nergens.
Natuurlijk moet je ook compromisen omdat je toch nooit 100% kunt krijgen wat je wil.
[..]
Qua uiterlijkheden moet ie sowieso 2 meter zijn, donker haar hebben, lichtbruine ogen (groenig mag ook), brede schouders (niet per definitie gespierd, maar gewoon breed van naturequote:Op maandag 8 november 2010 00:39 schreef Panzermaus het volgende:
Echt specifiek ben je niet, Ally. Ookal was het niet eens jouw lijstje. Noem eens wat meer dingen?
Dan, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
2kg teveel om het compleet strak te zijn, swag is niet definieerbaar
ja ik zag het ook zette de kopjes er later bij :$quote:
Nee, donkerblond steeds donkerder tegenwoordig, blauw, nee, ja, ja, ?, ja.quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Qua uiterlijkheden moet ie sowieso 2 meter zijn, donker haar hebben, lichtbruine ogen (groenig mag ook), brede schouders (niet per definitie gespierd, maar gewoon breed van nature), mooie tanden en dus mooie lach. Ongeschoren vind ik ook wel aan
en geen lang haar.
Niet dat mijn ex-vriendjes hier op leken, maar dat terzijde.
[..]
Sorryquote:Op maandag 8 november 2010 00:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso mensen die zichzelf spontaan noemen.
vooruit om de tranen te stoppenquote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen fulltime roker, maar wel als ik zin heb ja. En natuurlijk weet ik wat ik wilals je dat niet weet kom je nergens.
Natuurlijk moet je ook compromisen omdat je toch nooit 100% kunt krijgen wat je wil.
[..]
Wil je een blowjob uit medelijden?
Ik kan vet goed dansen jonge.quote:Op maandag 8 november 2010 00:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog. Ik vind het zo'n zwakte bij vrouwen die roken.Moet er echt niets van hebbon. Maar dansen kon je ook niet. Hilarisch was je wel.
En dat laatste ben ik het met je eens trouwens.
En je vergat kwart suri.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Allure_ het volgende:
Ik vergeet trouwens de uitstraling van iemand, dat zegt zoveel over een persoon. En het kan je ook 10x knapper of lelijker maken dan je eigenlijk bent.
Kun je vloeistof uit een andere lichaamsopening doen stromen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
vooruit om de tranen te stoppen
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.quote:Op maandag 8 november 2010 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan vet goed dansen jonge.
Ik rook ook. Ik vind het bij sommige jongens ook echt sexy staan als ze rokenquote:Op maandag 8 november 2010 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pluspunten, ze worden toegekend. Nu nog weg met die rookwaren van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |