Wat is zalmbruin?quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zei ik blond? Hé verdorie, ik bedoelde zalmbruin.
Perfecte meisje/jongen?quote:Op maandag 8 november 2010 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja geef me even dat lijstje dan kan ik het zo aanstippen voor je.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Soms zijn mijn posts in PUB zo gek nog niet.
Jammer lulu.quote:Geen manwijf
Klinkt geil.quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim. Misschien moet ik jou maar een lesje leren.
Specs dan maar.quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken het perfecte meisje.
Ik moet alleen haar vriend nog even omleggen wegjagen.
Als je nog iemand nodig hebt om de popo af te leiden -->quote:Op maandag 8 november 2010 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ken het perfecte meisje.
Ik moet alleen haar vriend nog even omleggen wegjagen.
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!quote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
Hoe groot is je bed?quote:Op maandag 8 november 2010 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, kom je naast me liggen?
De champagne staat koud.
En je pierce dan.quote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!
Je PI voorspelt niet veel goeds. Next dan maar.quote:Op maandag 8 november 2010 00:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh, je beschrijft mij! Wat lief!
Ja ik zal je bellen morgen anders doen we nou doei he!quote:Op maandag 8 november 2010 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
Hey, maar ik ga slapen, dit moeten we wel vaker doen, was gezellig.
Mijn oren hebben net beer gekregen door deze link.quote:
Louter informerend.quote:
Acts die proberen te fronten waar Grensloos in de buurt is.quote:
We matchen maar 40%. Da's te weinigquote:Op maandag 8 november 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Perfecte meisje/jongen?
die luisterde ik gister nog aan 1 stuk doorquote:
Slet.quote:Op maandag 8 november 2010 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf is dat. 1,40?
Achja, ik kruip er wel intot zo
Die is tegenwoordig zo klein dat het net zo goed een gezwel zou kunnen zijn, lijkt me dus niet erg storend.quote:
Jammer wel. Breathtaking komt nog meer in de buurt dan. Zie je hoe moeilijk het is voor mij? En dan hebben we het nog niet eens over diepe persoonlijke persoonlijkheden gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We matchen maar 40%. Da's te weinig.
Hoe kun je dit niet goed vinden? HOE?!quote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn oren hebben net beer gekregen door deze link.
gewoonquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je dit niet goed vinden? HOE?!
Haha zo'n moment heb ik wekelijks. En dan ook meteen 10x achter elkaarquote:Op maandag 8 november 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die luisterde ik gister nog aan 1 stuk door
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 00:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer wel. Breathtaking komt nog meer in de buurt dan. Zie je hoe moeilijk het is voor mij? En dan hebben we het nog niet eens over diepe persoonlijke persoonlijkheden gehad.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick.
Inderdaad. De echte dingen zoals gezichtsverhoudingen heb ik niet kunnen beschrijven, de rest is allemaal redelijk standaard.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebben.
Ja ik denk dat de meeste vrouwen wel met dat lijstje overeen komenquote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar je lijstje klinkt als een 13 in een dozijn chick. Op wat grappig dingetjes na als dat ze een 'franse' naam moet hebben.
Graag of niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil 2 sterke mannen armen om me heen. Die vind ik niet in dat bed.
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?quote:Op maandag 8 november 2010 00:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil 2 sterke mannen armen om me heen. Die vind ik niet in dat bed.
WD heeft loose fit als zij in een mouw van mij stapt.quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?
quote:Op maandag 8 november 2010 00:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mijn biceps zijn al zo groot als jou bovenbenen. mag ik?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2010 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Ally, wat ben ik anders tegen je UI aan gaan kijken nu ik weet dat je slechts een miezerige 40% bent. Voor mij dan. Geen offensatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |