Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.quote:
echt he, iedereen hoort dat te weten.quote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.
Ik kreeg echt een walgelijk mental image van mijn hoofd op een plankjequote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetendheid. De grootheden van de SC niet respecteren. De founders van de Gilde SC.
Ik moest zelf lachen bij het idee door ook die mental image.quote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg echt een walgelijk mental image van mijn hoofd op een plankje. Maar bedankt dat je me redt
.
Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geeft de gevoelige jongen in jou weer, klinkt goed
Kijk niet de evil clown.quote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus kippenvel van zijn foto's.
Hij zit overal op het internet, is weggepest van Partyflock, etc. En nu zit hij hier op FOK!, al zijn videos staan op YouTube. Hij stuurt ook wel eens PM ('ha die panzer gr gr dandybleu') naar een aantal mensen, fascinerend wel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus kippenvel van zijn foto's.
oeiquote:Op zondag 7 november 2010 23:47 schreef Chriz2k het volgende:
10-jarig meisje in lichaam van 24-jarige wat is dit
Nee, dat heb ik nergens bevestigd.quote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Ally, wat Lakitu zei over 'negers' was waarheid? Jammer wel.
heeft ally nieuwe pics in fobo? NAIZquote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef Skylark. het volgende:
Lulu, als je humor hebt moet je je lijf van die foto even wegknippen. Misschien trapt er een mongool in.
Kijk hem erover doorgaan. Internethosselaar alles.quote:Op zondag 7 november 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Ally, wat Lakitu zei over 'negers' was waarheid? Jammer wel.
http://edwinemanuelposse.(...)verslaafd-aan-a.htmlquote:Op zondag 7 november 2010 23:50 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.google.com/#sc(...)1&fp=2289185d5cea093
About 3,160,000 results (0.19 seconds)
Hoe krijgt hij het voor elkaar.
Verder nog:
http://www.myspace.com/edwinemanuelposse
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse
http://forum.fok.nl/user/history/304989
Interest omhoog again.quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nergens bevestigd.
Game als geen ander.quote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kijk hem erover doorgaan. Internethosselaar alles.
Je ziet het verkeerd sahbi, wij zijn gewoon out of Lulu's league.quote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
denken dat je ally kan regelenzij is het voorbeeld van een perfecte chick, het gaat erom in het leven hoe dicht je in de buurt komt van perfectie als je een sma zoekt. dus hoeveel ze op ally lijkt
Interesting.quote:ha hallo die panzer
weer een druk dagje hier : mijn familie begint te zeuren dat ik niet vaak genoeg langs kom
dus vandaag is het weer eens raak en beginnnen ze me heel de dag te bellen
ja en ik heb niet zo superzin ( sta ik weer op het koude balkonnetje buiten te roken want je mag daar niet binnne )
ha ha het is eer eens zover dus : familiepilcht ha ha helemaal geen zin ik zit liever thuis achter de pc
okidoki gr gr edwin posse
Nou doe niet zoquote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
denken dat je ally kan regelenzij is het voorbeeld van een perfecte chick, het gaat erom in het leven hoe dicht je in de buurt komt van perfectie als je een sma zoekt. dus hoeveel ze op ally lijkt
Ik kan het ook wel waarderen. Goed idee om dit weer te introduceren. toi toi toiquote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
Hij is herkenbaar aan 'oki doki gr gr toi toi', maar ook aan zinnen afsluiten met 'hey?'. Ik vind het een fenomeen.
En Ally: goed om te weten. Ben je neukbaar? Ik weet het niet.
Walgelijk om hierop terug te komen, dat ligt gevoelig sinds 'de operatie'.quote:Op zondag 7 november 2010 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
En Ally: goed om te weten. Ben je neukbaar? Ik weet het niet.
Hoe weet jij nu wat mijn doelgroep is? Ook mijn doelgroep heeft uitzonderingen, exceptionele excepties hier daar hoog laag alles. Meisjes op plankjes, ze zijn fantastisch. Ik rol ze door het hele huis en schuif ze onder mijn bed wanneer ik ga slapen. Word ik wakker dan doe ik mijn grijze trainingsbroek aan, hengel ik met mijn voet onder het bed en rol je weer naar beneden. Ik zal de hele dag tegen je praten gr gr toi toi.quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel waarderen. Goed idee om dit weer te introduceren. toi toi toi
Ik val niet in jouw doelgroep.
quote:Op zondag 7 november 2010 23:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoewel bij metal heb ik 't minder, want dan ga ik primair voor de pit en niet voor de muziek en dan is 't voornamelijk melige agressiviteit.
quote:Maar wanneer de muziek goed is, je lekker staat te springen, beetje ruimte probeert te maken en merkt dat steeds meer mensen hetzelfde proberen dan gebeurt het vanzelf. Het hele plaatje klopt dan.
quote:Ook is 't wel handig om die lastige kutfotograven voor 't podium weg te krijgen, zodat die plaatsen kunnen worden gebruikt door mensen die komen voor de muziek
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 november 2010 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu wat mijn doelgroep is? Ook mijn doelgroep heeft uitzonderingen, exceptionele excepties hier daar hoog laag alles. Meisjes op plankjes, ze zijn fantastisch. Ik rol ze door het hele huis en schuif ze onder mijn bed wanneer ik ga slapen. Word ik wakker dan doe ik mijn grijze trainingsbroek aan, hengel ik met mijn voet onder het bed en rol je weer naar beneden. Ik zal de hele dag tegen je praten gr gr toi toi.
Vroeger had ik ook zo'n lijstje, die heb ik weggegooid toen ik jou zag.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Maar ik heb je voorkeuren lijstje gelezen, daar val ik niet onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest kotsen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wat mijn droomvrouw zou zijn?
Blond, maar niet felblond. Bij voorkeur woont ze in het zuiden van het land, spreekt ze met zachte G, supporteert ze PSV en zegt ze friet. Ze is pittig, maar geen bitch. Iets ouder dan ik. Doet iets met toerisme, liefst HBO. Universitair hoef ik niet.
Welke dingen breken het dan? Welke punten? Je Drake & Trey Songz voorliefde is vergeven trouwens, zelf schijn ik ook zo mainstream als motherfuckers te zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen.
Maar ik heb je voorkeuren lijstje gelezen, daar val ik niet onder.
Ally heeft wel meer vriendenregiovrienden lijkt me zo. Geen grote deal van maken, knul.quote:Op maandag 8 november 2010 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Panzer Ally is al bezet. Als je haar wilt moet je langs mij komen.
Klink als een leuke meid, maar ik denk niet dat ze blond isquote:Op maandag 8 november 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
Weten jullie wat mijn droomvrouw zou zijn?
Blond, maar niet felblond. Bij voorkeur woont ze in het zuiden van het land, spreekt ze met zachte G, supporteert ze PSV en zegt ze friet. Ze is pittig, maar geen bitch. Iets ouder dan ik. Doet iets met toerisme, liefst HBO. Universitair hoef ik niet.
Ja geef me even dat lijstje dan kan ik het zo aanstippen voor je.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welke dingen breken het dan? Welke punten?
[..]
Ally heeft wel meer vriendenregiovrienden lijkt me zo. Geen grote deal van maken, knul.
quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind Allure niet zo bijzonder hoor, 6/10 op zijn hoogst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze nigger
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Zei ik blond? H verdorie, ik bedoelde zalmbruin.quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klink als een leuke meid, maar ik denk niet dat ze blond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |